Sunrider_Fly
Nikui_Fly

השיער נושר? 3 דברים שחייבים לדעת על נשירת שיער

מאת: - פורמולות מבוססות מחקר לחיזוק הגוף והנפש
מה גורם לנשירה? אילו וויטמינים ומינרלים יכולים לשפר את המצב? כל המידע בכתבה
Nadar_IN

מחקר שנערך לאחרונה בארצות הברית הראה ששיער הוא אחד מהתחומים שנשים משקיעות בו הכי הרבה זמן, אנרגיה וכסף במהלך חייהן. גם גברים רבים לא מוותרים על שיער מרשים ואלו שסובלים מהתקרחות מוכנים להשקיע בפתרונות אפקטיביים. אז מה באמת גורם לנשירת שיער? קיימים מבחר גורמים ובחרנו להתמקד בשלושה המובילים שבהם.

 

סיבה #1 לנשירת שיער – מחסור באבץ

אבץ הוא יסוד הכרחי לגדילה, ריפוי וצמיחה של שיער, עור וציפורניים. האבץ לא רק חיוני לצמיחה של השיער, אלא הוא גם תורם לחילוף חומרים תקין, איזון הורמונלי ומערכת חיסונית תקינה.

מומחים טוענים שכיום רבים סובלים ממחסור באבץ, בין היתר בעקבות הדלדלות המאגרים שלו באדמה וכן הירידה בצריכת חלבון מהחי. המשמעות: יש צורך בתוספת, גם אם התזונה שלנו מאוזנת. כדאי לדעת: בדיקות דם לא מספקות הערכה מדויקת לכמות האבץ בדם ויש שממליצים לגשת לבדיקות טעם ביתיות שיכולות לתת אינדיקציה לרמת האבץ בגופכם. ההמלצה היא לקחת לגימה של אבץ סולפאט הפטהידראט, תוסף נוזלי שאותו ניתן לרכוש בחנויות, ולהעביר את הנוזל בפיכם. אם אתם חשים מיד בטעמו המריר, אין לכם חסר במינרל. אם, לעומת זאת, אינכם חשים בשום טעם או שלוקח לכם זמן לזהות את הטעם, עליכם לחדש את מלאי האבץ שבגופכם.

אז מה גורם למחסור באבץ? הוא נספג פחות טוב בגוף כשיש נוכחות טפילי מעי ובתזונה עשירה מאוד בסיבים וכן מעודף טאנין (תה, יין), עודף חומצה אוקסלית (תרד, שוקולד) וסידן (מוצרי חלב).

 

למחסור באבץ יש מבחר השפעות, מלבד נשירת שיער, ביניהן:

 

סיבה #2 לנשירת שיער סטרס – מנצחים עם ביוטין 1000 מק"ג ליום

רבים מדווחים שהם התחילו לאבד שיער אחרי תכונות מלחיצות בחיים. אין ספק שאורח החיים המודרני, הלחצים של חיי היום יום בשילוב הדאגות ממגיפת הקורונה העולמית מוסיפים לחיים של כולנו לא מעט סטרס. רבים ממליצים לשלב מדיטציה בחיי היום יום ותוכלו למצוא ביוטיוב שלל מדיטציות חינמיות שתוכלו להתנסות בהן כדי להירגע.

מלבד ניסיונות להירגע, חשוב להבין שגם כמות הביוטין בגוף יכולה להיפגע כתוצאה מהסטרס. הביוטין הינו ויטמין ממשפחת ויטמיני B (חוץ ממנו יש עוד 7 סוגים).

 

לא במקרה רופאי העור קוראין לביוטין וויטמין H, מהמילה Hair; מדובר באחד מהמרכיבים התזונתיים המפורסמים ביותר בהקשר לטיפוח השיער:

 

 

סיבה #3  לנשירת שיער – מחסור בקולגן

לכולנו יש קולגן בגוף, מדובר בסיב שמעניק לרקמות בגוף שלנו גמישות וחיוניות. הוא אוגר לחות ואפשר למצוא אותו בשיער, בעור ובציפורניים שלנו. חציתם את גיל 25? יש לנו חדשות: ייצור הקולגן בגוף מתחיל לרדת, והוא ימשיך להידלדל לאורך השנים. הוא נספג במערכת העיכול אל מחזור הדם ומשתלב בקולגן הטבעי של הגוף, מעברה אותו מפחית את ההשפעה המזיקה של אורח החיים, קרינת השמש והסביבה על הקולגן הטבעי בגופנו.

מה שמרגש במיוחד לגלות הוא שחיזוק מאגרי הקולגן בגופנו לא רק משפר את המצב, אלא גם מגן על השיער, העור והציפורניים שלנו – הוא מחזק ומעבר את העור ובכך מגן עליהם ומחזק אותם.

 

הכירו את התוסף המהפכני של שורשים – לפתור את הבעיה מהשורש

איך אפשר למלא את כל המאגרים שציינו בדרך פשוטה? אנחנו מזמינים אתכם להכיר את H-S-N –p – 1000 תוסף מבית שורשים, רק מה שהגוף צריך, חברת תוספי תזונה מובילה. בחברה שאפו להעניק לכל מי שצורך את התוסף את המקסימום, ולכן הוא מכיל לא רק קולגן, ביוטין ואבץ, אלא גם וויטמין C מסיס במים שמשתתף בתהליכים שונים בגוף ובשילוב עם הביוטין מגביר את קצב ייצור הקולגן והקרטין ומסייע בהטמעה של הקולגן מהתוסף בשיער, בעור ובציפורניים.

 

מדובר בפורמולה ייחודית לחברה שמשלבת באופן סינרגי את הרכיבים התזונתיים שישפרו את המראה והבריאות של העור, השיער והציפורניים שלך. בתוסף יש מינונים גבוהים ומרשימים של המרכיבים השונים:

 

H-S-N – p – 1000  פותח בהתבסס על מחקרים מדעיים שמראים שהתוספים השונים אפקטיביים לשיפור הבריאות והנראות והוא מתאים לגברים ולנשים. התוסף פותח ומיוצר בישראל במפעל תחת בקרה של מעכת ניהול משולבת העונה לדרישות של משרד הבריאות ובעל תקני איכות HACCP, GMP, ו-ISO 22000. המוצר תוצרת כחול לבן והוא בכשרות בד"ץ חתם סופר בני ברק.

 

נטורופתים ממליצים: לספיגה אופטימלית, כמוסה אחת לפני השינה.

ניתן להשיג בבתי המרקחת והטבע בפריסה ארצית

 

רוצה להתחיל להעניק לשיער שלך את כל מה שהוא צריך כדי להתחזק ולצמוח?  רק נותר לך למלא את הפרטים ונציגת החברה תתקשר לשיחת התאמה אישית ללא עלות
צרו קשר עם שורשים



    * שדות חובה




    רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו