supherb_Fly
Laisha_Fly

הרזייה בריאה בשיטת הרו-פוד

מאת: שירלי בר, מומחית לרו-פוד ולהרזייה
זמן קריאה: 2 דקות
שירלי בר הפעם תספר לנו על המעבר לתזונה מבוססת רו-פוד ותרומתה להרזייה, מתוך סיפורה האישי. שירלי מציעה לנו אלטרנטיבה לספירת קלוריות ומציעה לנו להכניס לגוף אוכל מזין ובריא ולעבור בהדרגה לתזונה המבוססת רו-פוד.
Thymoquin_In

כפי שאתם לבטח יודעים, אני רו-פודיסטית מושבעת שחיה (לרוב) על פי שיטת הרו-פוד מזה 12 שנה. אני כל יום מודה על כך שנחספתי לשיטה הזו יחסית מוקדם בחיי (גיל 19) ושיכולתי לחולל שינוי משמעותי בגופי ובבריאותי (ראו תמונה למטה). מלבד להעביר אליכם מתכונים והדגמות, חשוב לי מאוד לספר לכם ולחלוק אתכם את עקרונות הרו-פוד ומדוע הם כל כך משפיעים על משקל גופינו ועל תהליך ההרזייה.

מהי שיטת הרו-פוד?

ובכן, רו פוד, היא בעצם שיטת תזונה המבוססת בעיקר על מזון צמחי וטבעי, הכולל פירות , ירקות, קטניות, דגנים, שקדים וגרעינים, אצות, שמנים ופירות מיובשים. ולכן, שיטת תזונה זו מכילה, בין היתר, שפע של סיבים תזונתיים מסוגים שונים, אנזימים, ויטמינים ומינרלים, איתם הגוף משתמש על מנת לשרוף שומנים. בנוסף לכך, הסיבים התזונתיים הנמצאים במזון, מאטים את ספיגת הסוכר בגופינו ומשפיעים באופן משמעותי על תהליכי העיכול… וכאשר מערכת העיכול שלנו יעילה, מהירה ופועלת במלוא תפוקתה, אנחנו מתחילים לרזות!!

 רבים נוטים לחשוב שספירת קלוריות ו/או שומנים יעזרו להם לרזות ולשמור על בריאות תקינה, אך זוהי טעות מהיסוד!! דעו- תזונה נטולת רכיבים תזונתיים גורמים להאטת מערכת העיכול, ובכך להאטת חילוף החומרים… ואז כמובן להשמנת יתר!

אין צורך לספור קלוריות כאשר אנו מכניסים לגופינו מזון חיוני – גם אם הוא שמן! גופינו, המכונה האינטלגנטית בעולם, תדע לפרק את השומן ביעילות, ולא לאגור אותו – המכונה האינטלגנטית שלנו יודעת לזהות את ההבדל בין שומנים בריאים וחיוניים לבין שומנים רוויים, שומני טרנס וכו'.

 

רו-פוד מסייעת לרדת במשקל

תופתעו לגלות באיזו קלות ומהירות ינשרו מכם הקילוגרמים העודפים על ידי הכנסת רו פוד אל חייכם. אינכם צריכים לחיות על פי השיטה במאת האחוזים – אך ככל שתכניסו יותר – כן ייטב לכם.

אני ממליצה ללקוחותי לאכול ממזונות בריאים אלו כאוות נפשם וללא הגבלת כמויות. למעשה, כשהם אוכלים מזונות עשירים בסיבים ובשילוב תקין (הפרדת פחממות וחלבונים), הם חשים שבעים ומסופקים ואף יורדים במשקל בקלות וביעילות.
הפסיקו למדוד את גודלן של המנות ולספור נקודות כאלה ואחרות… במקום זאת עברו בהדרגה, בקצב האישי שלכם, לאכול אוכל אמיתי… לאכול רו – פוד!

בהצלחה ובאהבה,
שירלי בר

 

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו