Thymoquin_Fly
supherb_Fly

הטכנולוגיה החדשנית שמעצימה את ספיגת הכורכום

מאת: - חברת אקוסאפ מפתחת ומשווקת תוספי תזונה ייחודיים המבוססים על פטנטים יחודיים. המחויבות שלנו לבריאות אופטימלית באה לידי ביטוי באיכות חומרי הגלם שאנחנו משתמשים במוצרים שלנו. על ידי שילוב של מדע וטבע, אקוסאפ מציעה פורמולות חדשניות המגובות בפטנטים פורצי דרך בעולם תוספי התזונה.
פריצת דרך מדעית מאפשרת ייצור תוסף תזונה של כורכום עם יעילות המוגברת פי כמה מהמוצרים של הדור הישן. לאחרונה הגיע המוצר החדש גם לישראל
supherb_IN

כבר אלפי שנים ששורש הכורכום נחשב לצמח תבלין ומרפא במסורת המזרח, וכשליש מאוכלוסיית העולם צורכת אותו באופן שגרתי. בשנים האחרונות גובר השימוש בו גם בעולם המערבי.

הרכיבים הפעילים ביותר בכורכום הם הכורכומינואידים (המוכרים בצבעם הצהוב העז), אולם מלבדם, שורש הכורכום המלא מכיל יותר משלושים רכיבים נוספים בעלי תכונות מועילות, כולל חלבונים, שמנים, סיבים תזונתיים ורבי סוכרים.

עד כאן נשמע נהדר, אבל החיסרון המרכזי של הכורכום הוא קשיי הספיגה שלו. הכורכומין במבנהו המקורי מתקשה לחדור את דופן המעי ואת התאים באזור הספיגה שבמעי, והוא ממשיך בדרכו ומופרש בצואה במקום להגיע למחזור הדם.

בשנים האחרונות נרשמה פריצת דרך מדעית בזכות שילוב של שתי טכנולוגיות חדישות שמכפילות פי כמה את יכולת הספיגה, ומגובות במחקרים שמוכיחים את יעילותן: PNS וטכנולוגיה ליפוזומלית.

נכון לעכשיו, חברת אקוסאפ היא היחידה בישראל המשווקת תוסף תזונה של כורכום המיוצר בטכנולוגיות החדישות הללו. באתר החברה תוכלו לקרוא מחקרים רבים על אודות המוצר והטכנולוגיות החדישות המיושמות בייצורו.

 

איך תורמת טכנולוגיית ה-PNS לספיגת הכורכום?

ממה נובעים קשיי הספיגה של הכורכום? הכורכומין מסיס בשומן ולכן הוא מתקשה להתמוסס בסביבה המימית של מערכת העיכול ולחדור את רקמתה. בנוסף, קצב הפירוק של הכורכומין מאוד מהיר, במיוחד בסביבה החומצית של מערכת העיכול. כתוצאה מכך הכורכומין מתפנה במהירות מהגוף, לפני שהספיק לחדור לדם.

חומרים בעלי רמת קוטביות (רמת המטען החשמלי והסימטריות של מבנה התא) דומה מתמזגים זה בזה בניגוד לחומרים בעלי רמת קוטביות שונה, הדוחים זה את זה. דפנות המעי נושאות מבנה קוטבי, ואילו מבנה הכורכומינואידים לא קוטבי. לכן המעי דוחה את החומר הפעיל. זה מה שקורה במרבית מוצרי הכורכום.

כורכום

כורכום; צילום: 123RF

 

בשיטת ה-PNS, או בשמה המלא – POLAR NON POLAR SANDWICH נעטפת כל מולקולת כורכומינואידים בשכבות של חלבונים ופחמימות שהופקו גם הם משורש הכורכום המלא. מבנה המעטפת קוטבי, ולכן היא מסוגלת לחדור את דופן המעי (הקוטבי) ולשמור על החומר הפעיל כך שיתפרק לאט יותר במערכת העיכול. הטכנולוגיה משמרת את המעלות הטבעיות של הכורכום, מעלה משמעותית את יכולת הספיגה שלו ואת ריכוז החומר הפעיל בדם ומאפשרת את שחרור החומרים בתאי היעד בזמן הנכון. השימוש במיצוי שורש הכורכום המלא מאפשר ליהנות מהיתרונות הבריאותיים של יתר רכיבי הצמח. מחקרים קליניים בחנו את טכנולוגיית ה-PNS בייצור תוסף הכורכום ומצאו כי היא מעלה משמעותית את יעילותו של הכורכום ואת זמינותו הביולוגית.

 

כורכום + טכנולוגיה ליפוזומלית

פיתוח נוסף שמעצים את ספיגת הכורכום מהדור החדש מיושם בטכנולוגיה הליפוזומלית שהופכת את הכורכומינואידים לדומים לקרום תאי מערכת העיכול, וכך הם חודרים בקלות לתאי המטרה.

הליפוזום הוא בועית שומנית שנושאת בתוכה את הכורכומינואידים כמו מונית ספיישל היישר לתא המיועד. הליפוזום בנוי מהחומרים שמהם עשוי קרום התא – שומנים בעלי ראש האוהב מים. הליפוזום שומר היטב על החומר הפעיל שבתוכו, ומכיוון שהוא דו קוטבי (קצהו האחד אוהב מים והשני עשוי שומן ודוחה מים) הוא נע בקלות בסביבה המימית של הקיבה. כשהליפוזום מגיע לתא היעד, המעטפת השומנית שלו מתמזגת עם זו של קרום התא, הוא חודר פנימה ופורק את הכורכומינואידים ואלה נספגים בדם.

ויש גם בונוס: מעטפת הליפוזום חוצצת בין רכיבי הכורכום לקולטני הטעם, וחוסכת את הטעם המר המוכר של הכורכום, וכך מתקבל טעם עדין וקל לנטילה.

 

לסיכום, היתרונות העיקריים של LIPO TURMERIC – כורכום ליפוזומלי מבית אקוסאפ:

* פטנט ה-PNS מבוסס על תמצית מלאה המכילה את מארג הרכיבים השלם של שורש הכורכום.

* התוסף מיוצר בטכנולוגיה ליפוזומלית המגבירה את הספיגה.

* המיצוי השלם של שורש הכורכום מופק בשיטה מסורתית טבעית ללא שימוש בממסים סינטטיים.

* הליפוזום מגן על החומר הפעיל מפני התפרקות במערכת העיכול.

 

חדש – הכורכום האהוב בבקבוק קטן

אקוסאפ מקשיבים לצרכים שלכם, לכן אחרי שהתקבלו מספר בקשות, צוות הפיתוח של אקוסאפ נענה לבקשותיכם והוציא את הכורכום הליפוזומלי בבקבוק של 125 מ"ל, המכיל 25 מנות סה"כ.

 

התוכן במאמר זה הוא בעל אופי של סקירה כללית בלבד, והמידע בו אינו התוויתי, הוא לא מהווה המלצה רפואית מוסמכת והוא לא מיועד להנחות את הציבור או לשמש לגביו כהמלצה, הוראה או עצה לשימוש, לשינוי או להורדה של תרופה כלשהי, ואין בו תחליף לייעוץ רפואי פרטני או אחר. נשים בהיריון, מניקות, ילדים ואנשים והנוטלים תרופות מרשם – יש להיוועץ ברופא לפני השימוש בתוספי תזונה.

 

רוצים לשמוע עוד על התוסף? יש לכם שאלות? מלאו את הפרטים ויחזרו אליכם עם כל המידע.

צרו קשר עם אקוסאפ – EcoSupp



    * שדות חובה




    רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו