Nadar_Fly
Sunrider_Fly

הומיאופתיה לימי החורף

מאת: שני לובטון, נטורופתית של יבואנית DHU בישראל
זמן קריאה: 2 דקות
בעזרת 6 מרכיבים טבעיים, האינפלוסיד מגן על הגוף מפני מגוון וירוסים, מפחית חום ומקל על תסמיני השפעת ואף מחזק את הגוף וכל זאת בהתאם לעקרונות ההומיאופתיה. כתבה פרסומית
bari14_In

כתבה פרסומית

בחורף ישנן מגוון מחלות הנגרמות בגלל חדירת פתוגנים חיצוניים כגון וירוסים וחיידקים, המנצלים את היחלשות מערכות הגוף בגלל הקור ושינויי מזג האוויר, כמו למשל הצטננות, שפעת, דלקת ריאות, דלקת אוזניים ודלקת הסמפונות. הסימפטומים המוכרים הם נזלת, שיעול, התעטשויות, כאבי גרון, חולשה כללית וחום.

בחורף ישנה נטייה להיסגר בחללים סגורים ללא תחלופת אוויר, ולכן קל יותר להידבק ע"י עיטוש או שיעול, הגוף מצידו מתקשה להילחם בזיהומים בשל אספקת דם ירודה כתוצאה מהקור, ומאותה סיבה יעילות מערכת החיסון באף ובדרכי הנשימה העליונות ירודה אף היא.

הוירוסים למעשה יציבים יותר בקור, לעומת הטמפרטורה החמה בה הם מתקשים לשרוד. בנוסף, כאשר קר בחוץ אנשים שותים פחות, דבר העלול לפגוע להם בריריות, ליצור יובש באף ובגרון ולקדם חדירת חיידקים לגוף.

לכן מומלץ בחורף להקפיד על תזונה חמה שתחזק את הגוף ואת החוסן הפנימי, וכן תשמר את חום גופנו, כגון מרקים, תבשילי קדירה המבושלים לאורך זמן ובכך מקלים על עיכול המזון, ירקות מאודים אפויים בתנור, תבשילי ירקות ופשטידות שיספקו לגופנו ויטמינים ומינרלים הנחוצים לו ואף יעזרו לחימום הגוף.

דגש נוסף בחורף הינו על מזונות כתומים, העשירים בבטא קרוטן המסייע לחיזוק מערכת החיסון, דוגמת גזר, דלעת, בטטה, דלורית, אפרסמון ופירות הדר.

הדגנים המלאים תורמים לעליית סרוטונין המשפיע על מצב רוחנו ומייצר תחושת שובע ורוגע. כדאי לשלב ויטמין C דוגמת פירות הדר, פלפל אדום, עגבנייה, פטרוזיליה, תותים, כרוב ותפוחי אדמה כדי לחזק את מערכת החיסון, ולהוסיף תבלינים מחממים כגון קינמון, הל, ציפורן, פפריקה, כורכום, ג'ינג'ר, כמון, פלפל, צ'ילי.

עוד שילוב מומלץ הוא של ירקות בעלי עלים כהים, פירות וירקות צהובים, שמן דגים, כבד, ביצים, חלב ומוצריו וכד' המכילים ויטמין A שמחזק את קרום התאים מול מתקפות זיהומיות במערכות הנשימה, המעיים והשתן. ואגוזים, שקדים, זרעי חמניה, דגנים מלאים ועוד מכילים ויטמין E שהינו נוגד חמצון המגן על קרומי התאים ורקמות שונות בגוף.

כדאי גם לצרוך שום חי הידוע בפעילותו רחבת הטווח נגד גורמי מחלה שונים. ניתן לאכול בתקופת החורף שני שיני שום חי ביום כטיפול מונע, או בצל שהינו בעל סגולות נהדרות של חיטוי, השפעה חיובית על מערכת החיסון ושיפור עמידות הגוף מפני וירוסים ומזהמים.

האם תזונה מספיקה בכדי לטפל במחלות חורף?

מעבר להקפדה על תזונה נכונה, מאוזנת, מגוונת ועשירה במרכיבים תזונתיים דרושים, חשוב לחזק את הגוף גם מהשורש כנגד מחלות החורף. אחת הדרכים היא באמצעות ההומאופתיה. שיטות טיפול הומיאופתיות אינן דורשות למעשה מעורבות של חומרים כימיים בגוף, ולכן בשילוב התזונה המאוזנת והבריאה יכולים לחזק את מערכת החיסון, לחזק את פעילות הגוף מהבסיס ולסייע לגוף ללמוד להתמודד אל מול מחלות החורף בפרט, וביום יום בכלל.

כיום ניתן למצוא על המדף תכשירים הומיאופתיים שונים לטיפול במחלות החורף, ביניהם תכשיר האינפלוסיד. תכשיר זה, מבית חברת DHU הגרמנית, מבוסס על עקרונות ההומאופתיה ומאפשר לא רק טיפול בשפעת ובהתקררות, אלא גם מניעה שלהן.

האינפלוסיד (Influcid) – תכשיר הומיאופתי ללא מרשם

בעזרת 6 מרכיבים טבעיים, האינפלוסיד (Influcid) מגן על הגוף מפני מגוון וירוסים, מפחית חום ומקל על תסמיני השפעת ואף מחזק את הגוף בפעולה משולבת בהתאם לעקרונות ההומיאופתיה המאפשרת לו להתמודד עם השפעת במהירות ובקלות.

אינפלוסיד

נטילת התכשיר ישר עם הופעת הסימפטומים הראשונים, והמשך נטילתו באופן שגרתי במהלך החורף, מסייעת לעצור התפתחות השפעת ומחזקת את הגוף מפני חזרתה. כמו כן, בזמן המחלה, נטילה תכופה של האינפלוסיד מסייעת לקצר את משך זמן המחלה ולהקל על התסמינים. התכשיר יעזור גם לאלו המעוניינים למנוע מלכתחילה את המחלה ולסייע לגוף לעבור את החורף בשלום על ידי נטילתו במהלך תקופת החורף. ייחודו של האינפלוסיד הוא בהיותו בטוח לשימוש, ולכן מומלץ בקרב ילדים, נשים בהיריון ומבוגרים בכל גיל.

 

לאתר של חברת אינפלוסיד

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו