PassoverFocus_Fly
PassoverFocus_Fly

ההרצאה הכי חשובה שתשתמעו

מזדעזעים מסרטונים נגד אכילת בע"ח? אז אם זה לא טוב לעיניים שלכם, איך יכול להיות שזה טוב לקיבה שלכם? תקשיבו להרצאה המאלפת של גארי יורופסקי על אכילת בעלי חיים. לא בטוח שבערב תרצו לאכול את השניצל שלכם
Thymoquin_In

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו
  1. אורית

    לא לפחד לראות את ההרצאה עד הסוף. להתמודד. אם אתם מספיק חזקים לאכול חיות המינימום שאתם יכולים לעשות זה לדעת מה החיות עברו בשביל שלכם- יהיה טעים בארוחת הצהריים.

  2. יוסי

    אני צמחוני עם מגמה לטבעונאות כי לא לגמרי נטשתי את גבינות העיזים והיוגורטים..
    הרצאה זו השפיעה עלי לכיוון טבעונאות מוחלטת עם הרבה יצירתיות ובעזרת מתכונים..להכין אוכל טעים ומגוון בעיקר מירקות כולל ירקות שורש.. בין היתר, הוא הזכיר פטריות- לא ניסיתי…אנסה
    אולי אוהב אותם..
    הסרטים הקשים.. וו'איי וו'איי.. קשים לצפייה לא יכולתי לצפות בהם… הלכתי להדיח כלים:)
    אמן וכולם ישתדלו לאמץ את התזונה הטבעונית… ובהדרגה ובהצלחה יש גם המון ספרים כמו של דר פנינה בר סלע – התחדשות- עם המון מתכונים מגונים..

  3. רונן

     אחינועם ניני:
    "הרצאה שהרעידה את אמות הסיפים של נשמתי… הבחור הזה כל-כך אינטליגנטי, כריזמטי ומעורר השראה. התמלאתי רגשות אשמה – עד כמה עיוורת הייתי יכולה להיות… אמרתי, 'חברה, תגידי, איך לא שמת לב לדבר הזה עד היום – לעוולה הזאת.' "

    מיכל דליות ("סופר נני", ערוץ 2):
    "חזק !! חזק מאד!! מטריד, מפחיד ואומר הרבה עלינו… אעשה ככל יכולתי להפיץ את הבשורה."
     
    אברי גלעד:
    "הנאום הטוב ביותר ששמעתם"
     
    גל פרידמן, הספורטאי הישראלי היחידי שזכה במדליית זהב באולימפיאדה: " חובה לראות עד הסוף! אין ספק שהוא צודק. אין לנו סיבה אחת בעולם להתעלל ככה בבעלי-חיים. ובטוח שלא צריך חלב ובשר…. הם רק מזיקים לנו וגורמים לרוב המחלות. אני ספורטאי ברמות הכי גבוהות שיש ואני מסתדר יופי בלי בשר. אין צורך בבשר, בטח לא בחלב שהוא רק מזיק לעצמות…. ואל תלכו? לשאול תזונאים של קופות חולים כי אין להם מושג, הם למדו את החומר שרצו שהם ילמדו." 
     
    איתי ברנע, שדר וכתב טלוויזיה:
    "חובה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! לכל מי שרוצה להיות בן אדם, אבל באמת…"

  4. משוכנעת...

    לא יאמן איך בנאדם יכול לשנות לאחר את החיים בשעה אחת קטנה.

    פשוט מעולה!

    צריך להפיץ אותה כמה שיותר, שכולם יחשפו לאמת..

  5. יריב

    ושל אישתי.
    אני כל כך שמח שראיתי אותה.
    זה חשוב!

  6. קטלין

    אין חולק על כך שהאדם הוא האכזר שבחיות! הוא היחיד שהורג להנאתו [לשם הנאת צייד או לשם הנאת אכילת בשר]. חיות אחרות טורפות רק כאשר הן רעבות או חשות סכנה. ואולם לגבי שאר הטיעונים במאמר ראוי לזכור כי עם כל תחלואי האדם המערבי כיום, תוחלת החיים עלתה פלאים לעומת דורות קודמים וכי גם צ'רצ'יל אוהב הבשר, השמן והמעשן-כקטר, האריך ימים כמו רבים בדורו. כך גם כפריים רבים תושבי הבלקן המגיעים לגיל מופלג בבריאות טובה, למרות צריכת מוצרי חלב רבים כל חייהם [בעיקר- חלב וגבינת עיזים]. מאידך, פליס גלזר הצמחונית האדוקה, חלתה בסרטן שד בגיל צעיר יחסית וגם חברתי שמתקרבת ל- 60, צמחונית מנעוריה, לוקה בבריחת סידן[אמנם היא צורכת גבינה לבנה].
    לכן נראה שהדברים מורכבים יותר. תחלואינו נובעים במידה רבה מהיעדר פעילות גופנית מספקת, מצריכת מזון המכיל כימיקלים, הורמונים, אנטביוטיקה… ומצריכת מזון מעובד.
    בנוסף, אנו שותים מים מופלרים הגורמים לבריחת סידן ועלולים לסרטן, אוכלים פרי וירק שספג חומר הדברה, נושמים אויר מזוהם, חשופים לרעש תמידי, ישנים פחות מדי וחיים בסטרס כמעט בלתי נסבל.
    לסיכום, אין ספק כי ריבוי אכילת מוצרים מן החי אינו מומלץ: לא בריאותית ולא מוסרית אך אין לייחס להם את תחלואי האדם המערבי היות והדבר לא הוכח [בהיעדר יכולת לבודד את הגורמים האחרים].

  7. עמית

    הלב של הבחור ענק. אני מסיר בפניו את הכובע, הוא מדהים.

  8. מיטל

    והמסר שלו חזק יותר מכל תירוץ שהשתמשתי בו אי פעם. אותי הוא שיכנע.

  9. זלמן

    גם למזלי גרתי 27 שנה בצפון אמריקה וכמובן הכל באנגלית. אנגלית שפה ענקית!!!
    ה כ ל !!! ה כ ל !!! הכל הכל הכל נכתב באנגלית, הכל מלמדים באנגלית, הכל לומדים רק באנגלית, מקור ספרים הכי גדול בעולם הוא באנגלית(AMAZON.com) ושם אפשר למצוא כל ספר על כל נושא אפשרי – וזה באנגלית בלבד, ולא בשום שפה אחרת.
    אתרים שמלמדים ומסבירים שבשר זה מקור של כל המחלות…שתעשיית החלב זאת MAFIA של פושעים שמטרתן היחידה היא למכור רעלים לבני אדם. ויחד איתם קשורים בקשרי דם הן עוד MAFIA -יותר גדולה מכולם = וזאת תעשיות של תרופות.

    אני לא אוכל – לא בשר, לא דברי חלב, לא דבש, לא ביצים, לא….
    אני VEGAN, צימחוני, ואני ממליץ לכל אחד לעצור ולהפסיק לתמוך ברצח של חיות: פרות, עופות,….
    תסבירו לחברים איזו טעות טרגית הם כולם עושים, כשאוכלים כמו ’’כולם’’ – המבורגרים, מאקדונאלדס, ביצים,עוף, …
    תוצאות מכל זה:: מחלות.

  10. mossess

    הדברים ידועים וברורים וכדאי לשלוח למה שיותר חברים להגדיל את המודעות.