Nikui_Fly
Nikui_Fly

ד"ש מהקישקע (או למה החלטתי לצלול לעומק המעי שלי)

מאת: - נטורופתיה, אירידולוגיה, דיקור. התמחות בטיפול במחלות כרוניות וסרטן, ניקוי גוף מרעלים, סדנאות בישול ואפיה בריאים
למה כדאי לעשות בדיקה מקיפה של מערכת העיכול? איך זה קורה ואיך החוויה עברה על נטורופתית סקרנית?
Nikui_IN

כבר זמן מה שאני שומעת על בדיקות מעמיקות שיחשפו עולם ומלואו על מצב המעיים שבריאותם משפיעה על כל הגוף. מאד עניין אותי לדעת מה מתרחש בתוך המעיים הפרטיים שלי והחלטתי לצלול לנבכי הקישקע (בכל זאת הוא איתי כבר אי אלו שנים ועדיין לא הכרנו לעומק). החלטתי לעשות בדיקת מקיפה של מערכת העיכול בחברת Lab-It‏: בשיחה טלפונית הוסבר לי בסבלנות ובאדיבות על סוגי הבדיקות הקיימות ולאחר התייעצות עם נטורופתית של החברה שבמקצועיותה סייעה לי להבין מה מהות כל בדיקה, נבחרה עבורי הבדיקה המקיפה של מערכת העיכול. מיד לאחר השיחה שוגרה אלי ערכה מאובזרת שתוך יומיים נחתה אצלי בבית עם שליח, ובה הוראות מפורטות בצירוף אביזרים שיקלו על האיכסה המתלווה לסוג בדיקה שכזה.  לאחר שהודעתי שהמשימה בוצעה הגיע שוב השליח החביב לקחת ממני את הערכה שנשלחה לשתי מעבדות בשני מקומות שונים בעולם ואני המתנתי בציפייה דרוכה לדעת מה גורלי.

אגב, בדיקות נוספות שמעבדות Lab-It‏ מציעות הן בדיקה מקיפה לאיתור רגישויות למזון, בדיקה לאיתור סרטן המעי הגס, בדיקת חומצות אורגניות, בדיקת מתכות מקיפה, בדיקה הורמונלית ועוד. הלוואי והייתי יכולה לעבור את כולן- סקרנית שכמותי…

פרוט על כל הבדיקות תוכלו לקרוא הרחבה באתר.

בדיקת מעי

בדיקת מעי

 

להכיר מקרוב חיידקים ידידותיים ופחות ידידותיים במעי שלנו

תוצאת הבדיקה מתקבלת לאחר 14 ימי עסקים בינלאומיים ובאותו יום שקיבלתי למייל את תוצאות הבדיקה יצרה עימי קשר אחת הנטורופתיות של Lab-It‏, שביקשה לתאם שיחת הסבר על תוכן הבדיקה עם מטפל המומחה ברפואה פונקציונלית. את הבדיקה פענח עבורי ד"ר רון יפה- רון הינו דוקטור למדעי הבריאות ונטורופתיה ומומחה  בתחום הרפואה הפונקציונלית והסינית. בשיחה ארוכה הוא הסביר לי על מצב המעי שלי ופרט בסבלנות על בקטריות, וירוסים, פטריות, זני החיידק הליקובטר פילורי, זני הפלורה הידידותית במעיים, טריגרים למחלות אוטואימוניות פוטנציאליות, רגישות לגלוטן, פרזיטים נוספים כמו בלסטוציסטים ופרוטוזאה, אנזימים שונים, פקטורי דלקת, זונולין- מדד למעי דליף ואף רגישות לאנטיביוטיקות שונות שבמידה ואי פעם אצטרך ליטול אדע מה יעיל עבורי ומה לא.

לאור התוצאות ולאחר תשאול מעמיק על מצבי הבריאותי והרגלי התזונה שלי, רון יעץ לי איך להמשיך הלאה מבחינת תוספי תזונה וצמחי מרפא שיועילו לי. את התזונה שלי הוא לא שינה (טוב, היא באמת ממש טובה). רון ביקש שאעדכן אותו במצבי כדי לדעת אם יש צורך ביעוץ נוסף.

 

החיים שאחרי הבדיקה

יצאתי בתחושה שקיבלתי מענה מקיף ומקצועי. אני בהחלט שמחה שהחלטתי לבצע היכרות אישית עם מערכת העיכול שלי- היכרות ששידרגה את ההרגשה הפיזית שלי והעלתה את המודעות שלי לאופן הטיפול המתאים לי אישית. ואכן- אישית היא מילת המפתח כאן מעצם הגדרת הבדיקות כ "פונקציונליות"- כלומר, נמדדים פרמטרים פרטניים אישיים וייחודיים של כל אדם כדי לתת תמונת מצב עדכנית לגבי התפקוד הבריאותי וזיהוי הסטיות המזעריות ביותר אשר עלולות להתרחש גם ללא סימפטומים הנגלים לעין. כל זאת כדי להתריע  על התפתחות מחלות לפני שהן מתפרצות ולספק מדד מדויק על מצב האדם בזמן אמת.

אז כן- אני ממליצה לכל מי שסובל מתסמין כלשהו ובמיוחד כזה הקשור למערכת העיכול (ובעצם, הכל קשור למערכת העיכול!) לעבור אבחון מעמיק שכזה- כי למה להמשיך לסבול אם אפשר לדעת מה כן או לא לאכול ואילו תוספים ישדרגו את איכות החיים?

צרו קשר עם אפרת נבון, נטורופתית, מדקרת ואירידיולוגית



    * שדות חובה




    רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו