Thymoquin_Fly
supherb_Fly

ד"ר דן קרת

מיקום: שדה ורבורג (סמוך לכפר סבא) דוקטור לרפואה נטורופתית מאוניברסיטת בסטיר בארה"ב, עבד בשירותי רפואה משלימה במרכז רפואי אסף הרופא שנים רבות, שם היה שותף למחקר בנושא גישה טבעית להפחתת לחץ דם. לימד נטורופתיה שנים רבות בארץ וכן הנחה קבוצות למבריאי לב לפי שיטתו של דוקטור דין אורניש, לשיפור איזון הסוכרת
Laisha_In

 

 

 ד"ר דני קרת
שם פרטי ומשפחה: ד"ר דן קרת
מיקום: שדה ורבורג (סמוך לכפר סבא)
תיאור העסק:

ד"ר דן קרת סיים בהצטיינות בית ספר לרפואה שליד הטכניון בחיפה. הוא דוקטור לרפואה נטורופתית מאוניברסיטת בסטיר בארה"ב, עבד בשירותי רפואה משלימה במרכז רפואי אסף הרופא שנים רבות, שם היה שותף למחקר בנושא גישה טבעית להפחתת לחץ דם. לימד נטורופתיה שנים רבות בארץ וכן הנחה קבוצות למבריאי לב לפי שיטתו של דוקטור דין אורניש, לשיפור איזון הסוכרת ולהתמודדות עם סרטן.

לימד נטורופתיה מאז 1992 ומנחה מ-1994 קבוצות תמיכה.

"אני מאמין שבריאות היא בראש ובראשונה תוצאה של אורח-חיים בריא. בריאות מהווה את המצב הטבעי של הגוף בהינתן לו התנאים הדרושים לכך ובתנאי שמוסרים המכשולים להשגת מצב טבעי זה. התנאים לבריאות מיטבית ימצאו בתחום התזונה, תנועה ומנוחה, סביבה נקיה ומתן מענה לצרכים נפשיים, רגשיים וחברתיים. בגוף תבועה החכמה והידע לרפא את עצמו והוא עושה זאת טוב מכל רופא או תרופה.

"בעבודה המשותפת שלי עם מבריאים אנסה לאתר את הסיבה שביסוד הבעיה שמציג המטופל ולטפל בה ולא בסימפטומים, תוך כדי הקלה על סבל וכאב. את עבודתי עם מבריאים רואה אני כעבודת צוות, בה אני משמש כמדריך, מלווה ומורה. עקרון ראשון במעלה עבורי בקשר עם מטופלים הוא נושא העברת האחריות והאצלת-כוח אל המטופל".

 

פרטים ליצירת קשר עם ד"ר דני קרת:

 

טל: 09-7602066. ddkeret@zahav.net.il

 

 

הערה: הפורטל לתזונה בריאה Eatwell משמש כערוץ פרסומי בלבד ואין הוא ממליץ על מטפל כזה או אחר ואינו נושא באחריות כלשהי למוצר/שירות שניתן ע"י חברה או בעלי המקצוע המפורסמים באתר או בכלל.

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו