Thymoquin_Fly
PassoverFocus_Fly

ד"ר איילת רוזנפלד

Laisha_In

 

שם פרטי ומשפחה: ד"ר איילת רוזנפלד
מיקום: ירושלים
תיאור העסק:

ד"ר איילת רוזנפלד, PhD, יועצת תזונה קלינית הוליסטית אשר מתמקדת בתזונת המשפחה –  הורים וילדים, בעלת תואר שלישי בכימיה אורגנית מטעם האוניברסיטה העברית, מרצה בנושאי תזונה טבעית והריפוי הטבעי. מעבירה סדנאות מעשיות בבישול ותזונה בריאה, ומטפלת בקליניקה פרטית בתזונה טבעית, רפלקסולוגיה, צמחי מרפא וסו-ג'וק.

השינוי שעברתי יחד עם משפחתי וילדי בתחום התזונה, אהבת הבישול והרצון ללמד ולהעביר ממני לאחרים, מביאים אותי לתת כלים וידע רב ככל האפשר על מנת שכל אחד יבין שהשינוי הינו אפשרי וכל כך חשוב.

להורים שבנינו – ככל שנקדים וניתן לילדנו בגיל צעיר את הכלים הנכונים, חייהם יהיו בריאים הרבה יותר, ולכשיגדלו ידעו כיצד לנהל אורח חיים בריא. אינני יכולה להדגיש מספיק עד כמה חשוב חינוך הדור הצעיר לבריאות. לכן, אני מתמקדת בהורים.

אני מלמדת הורים איך שינויים קטנים בתזונה מביאים לשינויים גדולים בבריאות. הורים מקבלים ממני הדרכה, ליווי, תוכניות, הרצאות, סדנאות וכלים על מנת שיוכלו צעד אחר צעד לשלב את התזונה הבריאה לתוך אורח חייהם ולתת לילדיהם את הבריאות כמתנה. ביחד אנו מגיעים לפתרונות המותאמים אישית להורים ולילדיהם בהתאם לאורח החיים, ההרגלים, המצב הבריאותי ולוחות הזמנים של בני המשפחה.

פרטים ליצירת קשר:

טלפון נייח: 02-6430661

טלפון נייד: 054-4788620

אימייל: ayelet-r53@013.net

לקבלת מתנה – המדריך לתזונה בריאה

ולבלוג של ד"ר איילת רוזנפלד

 

 

 

הערה: הפורטל לתזונה בריאה Eatwell משמש כערוץ פרסומי בלבד ואין הוא ממליץ על מטפל כזה או אחר ואינו נושא באחריות כלשהי למוצר/שירות שניתן ע"י חברה או בעלי המקצוע המפורסמים באתר או בכלל.

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו