himalayaKrem_Fly
Sunrider_Fly

דוקטור גדעון רון על רפואת יתר

המצגת הזו תזעזע אתכם: יש תרופות שגורמות ליותר נזק מתועלת וקיימים מחקרים רפואיים שקריים. במצגת דוקטור רון מתייחס לחלקים נבחרים מהספר "רפואת יתר"

רפואת יתר - סיקור הספר על ידי דוקטור גדעון רון. צילום: RF123

Sunrider_Article

"זהו ספר חובה לכל מי שחושב שאולי ראוי לפקפק באפשרות שהרופאים הם שניים לאלוהים" פותח את דבריו דוקטור רון שמסקר את דבריו של ד"ר קנדריק, רופא משפחה מוערך שכתב את הספר "רפואת יתר".

ד"ר רון מתייחס להשוואה בין הרופאים לגנרלים בצפון קוריאה – הוא אומר שהמשטר לדעתו כיום הוא בעייתי ומסביר מדוע ההנחיות הרפואיות מבוססות כיום על אינטרסים.

 

"מה שמצא חן בעיני אצל ד"ר קנדריק זו הכנות שלו" אומר ד"ר רון. הוא אף מציין רופאים נוספים שהתחילו לפקפק בממסד הרפואי ומרשים לעצמם להעלות ספקות ולחנך את הציבור ללמוד יותר על הטיפול הרפואי שהוא מקבל, הבדיקות שאליו הוא ניגד והתרופות שרושמים לו.

 

צפו במצגת המלאה:

 

 

מעוניינים לדעת עוד על רפואת יתר? אל תפספסו את כנס רפואת יתר

ב-06.07 ייערך כנס רפואת יתר. במהלך הכנס תוכלו ללמוד מתי אבחון רפואי הוא אבחון יתר ומתי טיפול רפואי הוא טיפול יתר. בעזרת המידע החיוני מהכנס תוכלו  לבחור בתבונה את בריאותכם.

בהרצאות השונות תשמעו את האמת על ההונאה, האינטרסים והכסף הגדול שמאחורי המחקרים וההמלצות הרפואיות המכוונות כל צעד בחיינו. איזה מרגש שכיום ציבור הבריאים והחולים יכולים לתרום ולהשפיע על עיצוב הרפואה בישראל, רפואה המשפיעה על חיי כולנו יום יום. תקבלו כלים על מנת להתמודד עם מבול המידע הרפואי, כיצד לקרוא מחקר ולגלות ניגודי עניינים ומה לשאול את הרופא ששולח אתכם לבדיקות אין ספור.

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו