supherb_Fly
In2024_Fly

אירית סדן, נטורופתית ותזונאית טבעית

מיקום: גבעתיים נטורופתית מומחית N.D. Med, תזונאית טבעית, מאמנת תזונה ואורח חיים בריא . מטפלת בשיטת "צעדים קטנים לשינוי גדול" - להפחתה במשקל ושיפור בעיות בריאות בשילוב דיקור אוזן (אוריקולותרפיה). בוגרת הכשרה לגמילה מהתמכרויות מבי"ס רידמן . חברה באיגוד הנטורופתים ובארגון האוריקולותרפיה בהסתדרות הרפואית הישראלית.
Thymoquin_In

אירית סדן

מיקום: גבעתיים

נעים מאד אני אירית

נטורופתית מומחית  N.D.  Med, תזונאית קלינית טבעית, מאמנת תזונה ואורח חיים בריא (Life Style), בוגרת הכשרה בגמילה מהתמכרויות (לאוכל, למתוקים, שוקולד, פחמימות וכדומה) ומומחית בדיקור אוזן (סיני ומערבי). חברה באיגוד הנטורופתים ובארגון האוריקולותרפיה בהסתדרות הרפואית הישראלית. שותפה במרפאה משולבת עם בעלי – ד"ר מירון סדן, מומחה אף אוזן וגרון.

אני מאמינה בסינרגיה בין רפואה קונבנציונלית לרפואה משלימה לקבלת הטיפול השלם. הקליניקה שלנו ברחוב בן גוריון 182 בגבעתיים. אני עובדת שנים רבות עם מבוגרים, נוער וילדים במסגרת אישית או הורה-ילד. אני מטפלת באופן אישי בעודף משקל, הדרכה לתזונה נכונה ואורח חיים בריא, גמילה מהתמכרויות לאוכל ומתוקים, טיפול טבעי במחלות  כרוניות כמו סכרת, שומנים בדם, יתר בלוטת תריס, יתר לחץ דם ועוד בשילוב בדיקות דם ואבחון רופאי אף אוזן גרון, רופאי משפחה וקרדיולוגים.

מתוך ניסיוני בהקשבה וטיפול באנשים, לימוד מעמיק והבנת הדינמיקה בתהליכי השינוי  והקושי לבצע אותם ומתוך אמונה שדיאטה היא תהליך איטי של שינוי אורח חיים, פיתחתי את שיטת  "צעדים קטנים לשינוי גדול" (ברוח הקאיזן). שיטה זו לדיאטה ושיפור  בעיות בריאות היא גמישה, קלה ונוחה ומתבצעת צעד אחר צעד עד להשגת המטרות הבריאותיות. בנוסף, מתפתחת יכולת להצליח להתמיד ולשמור על ההישגים הבריאותיים לאורך זמן  ולמנוע חזרה של השמנה  ובעיות בריאות (בשונה  מדיאטות "כסאח" הגורמות לירידה מהירה ועליה מהירה חזרה-שיטות ה"אקורדיון" לסוגיהן) . שיטת "הצעדים הקטנים לשינוי גדול" משתלבת היטב באורח החיים והעבודה, כוללת גם מזונות "אהובים", גמילה מהתמכרות לאוכל, מתוקים ופחמימות, רכישת הרגלי אכילה בריאים ואכילה מתוך שליטה, מודעות והבנה. השינוי ובעקבותיו התוצאות מתחילות להראות תוך זמן קצר ביותר.

הכשרתי :

נטורופתית מומחית .N.D ותזונאית קלינית טבעית – בוגרת ביה"ס לרפואה משלימה "מדיטבע" , מסלול 4 שנתי.  חברה באגודה לנטורופתיה ותזונה טבעית.
מאמנת תזונה – מהמרכז לתזונה נבונה ואימון, ביה"ס למאמני תזונה  NCS .
מומחית בדיקור אוזן (אוריקולותרפיה) – מחברת הרופאים לאקופונקטורה של ההסתדרות הרפואית בישראל (MSAIMA) והאגודה הבינלאומית לרפואה אוריקולארית (IAAM). חברה בארגון אוריקולותרפיה בהסתדרות הרפואית הישראלית.
הכשרה בשיטת הראיון המוטיבציוני ודיקור נאדא לגמילה מהתמכרויות מבית ספר "רידמן" לרפואה משלימה.
הכשרה במדיטציית קשב – מיינדפולנס לטיפול באכילה ריגשית, הפחתת מתחים, התמקדות ב"כאן ועכשו"  ושיפור המודעות לאוכל והרגלי אכילה.

טרם הגעתי לתחום הטיפולי עסקתי בתחום שונה של "טיפול באנשים"- אני בוגרת תואר ראשוןבארכיטקטורה ובינוי ערים .Bsc מהטכניון בחיפה ותואר שני בהצטיינות בחינוך ומדעי סביבה .Medמאוניברסיטת ליברפול בלונדון, אנגליה. תמיד התעניינתי באנשים ויצרתי להם בית נוח ונעים. שנים רבות עסקתי במפגש ובבניית "בית חיצוני" לעומת עשר השנים האחרונות בהן אני עוסקת בטיפול ובניית "הבית הפנימי" (של הגוף והנפש). המפגש עם האנשים הוא אותו מפגש של הקשבה, טיפול ובנייה בצעדים קטנים, שלב אחרי שלב (לבנה ועוד לבנה). בסיס  רחב זה סייע לי לפתח את שיטת  הטיפול  הייחודית לי. המילה "טיפול" מקבלת אצלי היום משמעות רחבה ועמוקה יותר.  בנוסף, הניסיון והיכולת האקדמית אותה פיתחתי במשך השנים תורמים רבות להשקפתי ההוליסטית המשלבת בין דיסציפלינות שונות כמו בין רפואה משלימה ורפואה קונבנציונלית, בין כלים  מסורתיים  ואלטרנטיבים לבין מחקרים מדעיים ובין האדם לבין הסביבה בה הוא חי. אני נוהגת באופן קבוע להתעדכן במחקרים המתפרסמים בספרות העולמית ובאינטרנט, שומעת הרצאות רבות  ומיישמת את ההמלצות בטיפולים שלי.

את עבודתי במרפאה אני רואה כשליחות לסייע לכם לשפר את איכות החיים, להשיג את מטרותיכם הבריאותיות, לרדת במשקל, לפתח כלים ליישום יום יומי ולהעצים את יכולתכם לחולל שינויים ארוכי טווח בתזונה ובאורח החיים. בנוסף, להפיץ את ה"בשורה" לילדיכם, משפחתכם ואחרים  וכך ליצור מעגל רחב  של אנשים בריאים יותר ומאושרים יותר.

אירית סדן נטורופתית  N.D. Med.  , מאמנת תזונה ומומחית לדיקור אוזן
קליניקה : בן-גוריון 182 גבעתיים
נייד :  050-7394272
אתר אינטרנט : https://www.iritsadan.com/
מייל: sadanirit@yahoo.com

הערה: הפורטל לתזונה בריאה Eatwell משמש כערוץ פרסומי בלבד ואין הוא ממליץ על מטפל כזה או אחר ואינו נושא באחריות כלשהי למוצר/שירות שניתן ע"י חברה או בעלי המקצוע המפורסמים באתר או בכלל.

 

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו