Laisha_Fly
Laisha_Fly

אין כולסטרול רע

מאת: - תוכניות ריפוי אונליין לסוכרת 2, ללחץ דם גבוה ולכולסטרול גבוה. תוכניות הוליסטיות, משנות חיים, בעלות הצלחה מוכחת.
קשה לקרוא לכולסטרול "רע" כי הוא יקר ערך. בלעדיו לא יתקיימו תהליכים הכרחיים לקיום החיים. לכן חשוב להכיר את 2 הצרכים האמיתיים בהקשר לכולסטרול

צילום: שאטרסטוק

Thymoquin_In

הכולסטרול הוא חומר שומני שגופנו משקיע אנרגיה עצומה בייצורו. 75% מהכולסטרול שגופנו צורך מיוצר בכבד. רק ה-25% הנותרים מהכולסטרול שגופנו צורך מגיעים מתזונה. זה במקרה של אוכלי בשר. במקרה של טבעונים הכבד מייצר 100% מהכולסטרול שגופנו צריך.

אנקדוטה מעניינת היא, שאבי שיטת ההיגיינה הטבעית, ד"ר שלדון, סבל כנראה ממחסור בכולסטרול במערכת העצבים והמוח. מה שמלמד אותנו שטבעונות דלת שומן היא שיטת ריפוי נפלאה, אבל אולי לא דרך חיים לעשרות שנים.

קשה לקרוא לכולסטרול "רע" כי הוא יקר ערך. בלעדיו לא יתעטפו תאים בקרומים, בלעדיו לא יוליכו עצבים שדר בתעלות, בלעדיו הורמוני הסטרס והמין לא ייבנו, ובלעדיו לא יבנה ויטמין D יקר הערך.

כל התרופות שנלחמות בקיומו של הכולסטרול פוגעות בדרך זו או אחרת בכבד. אותו אזור נפלא שמייצר כולסטרול בכבד מייצר גם מלחי מרה וחומרי בניין אחרים של הגוף, ופגיעה בתפקוד הכבד היא פגיעה בעיכול שומנים ובניית הגוף. אין צורך להלחם ביצור כולסטרול, זהו תהליך חשוב ומיטיב לגוף.

2 הצרכים האמיתיים בהקשר לכולסטרול הם:

1. מניעה של שקיעת כולסטרול וחסימה של כלי דם.

2. הגברת הכולסטרול הטוב שמנקה את כלי הדם ממשקעי כולסטרול.

נתחיל מהצורך האמיתי השני – הגברת הכולסטרול הטוב הקרוי HDL. כמו כן, נאמר שאין מזון שבונה HDL, יש רק מזונות שהורסים אותו:

מה שבאמת בונה כולסטרול טוב HDL זאת פעילות גופנית סדירה וקבועה. פעילות ברוב ימי השבוע אם לא כולם, שמשלבת חצי שעה של מאמץ: התנשפות והזעה קלה.

הצורך האמיתי השני בריפוי משקיעת כולסטרול בכלי הדם הוא הצורך בתזונה נוגדת חימצון. מה קורה בתהליך החימצון? רדיקל חופשי מהאוויר, מהמים או ממזון מתועש, גונב אלקטרון למולקולת הכולסטרול. עקב כך מולקולת הכולסטרול משתנה והסיכון שתשקע בכלי הדם גבוה פי אלפי אחוזים מהסיכון שמולקולת כולסטרול רגילה תשקע בכלי הדם. מזונות המכילים נוגדי חמצון הם מזונות בעלי מולקולות עם תוסף אלקטרון. הם יכולים לתת אלקטרון לרדיקל חופשי ובכך להגן על מולקולות הכולסטרול מחמצון.

אדם שהכולסטרול בדמו גבוה צריך לצרוך מזונות נוגדי חמצון יום יום

מדובר בארבע קבוצות של מזונות:

כל העלים הירוקים, מיצי עשב חיטה ושעורה, אצות ונבטים ירוקים

פירות יער, רימון, עגבנייה, סלק, יין אדום אורגני, קקאו חי וכל מה שהוא אדום

מצליבים: ברוקולי, כרובית, כרוב, קולורבי

תבלינים: כורכום, קאיין, ג'ינג'ר, זעפרן, הל, קינמון, שום.

התבשרתם שבבדיקות הדם שלכם נמצא כולסטרול גבוה?

יש כאן שני סימנים:

זה סימן שכלי הדם שלכם נמצאים בסכנה, ויחד עם זאת זה סימן שנפלה בחלקכם הזדמנות לאורח חיים נפלא ללא תרופות:

אתם מתבקשים לאכול מזונות טבעיים בלבד ולא מתועשים, להגביר בהם את נוגדי החימצון, ולעסוק בפעילות גופנית. אני מזמינה אתכם אל תוכנית הריפוי מכולסטרול, תוכנית שתוגש לכם אונליין בזמנכם הפנוי בבית.

לפרטים נוספים אודות תוכנית הריפוי לסוכרת 2, ללחץ דם גבוה ולכולסטרול גבוה

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו
  1. דוד

    שמי דוד ובגלל אנשים כמוך חטפתי את התקף הלב השני שלי! רמות הכולסטרול הרע היו גבוהות ואז קראתי כתבה של איזה נטורופט שכתב שהתרופות רק מזיקות ושלא צריך לגעת ברמת ה LDL אלא רק בצורה טבעית, אז הקשבתי! הפסקתי את הסטטינים, שיניתי תזונה והכולסטרול ירד מ 160 ל150 ושנה אחכ הגיע התקף הלב השני. הקרדיולוג היה בהלם מההחלטה שלי להפסיק את הטיפול ואמר לי שסביר להניח שזו הסיבה להתקף הנוסף. ממהרים להאשים את חברות התרופות כבעלי עניין שדוחפים את התרופות, אבל מי אלו אותם נטורופתים ובעלי אתרים (כמו זה) אם לא בעלי עניין מהצד השני שבאים בעצם לשווק את עצמם?
    אני לא יודע מה ההכשרה שלך, אבל בגלל אנשים כתבות כאלה אנשים עלולים לסכן את עצמם יותר! תעשו ספורט, תאכלו נכון אבל אם צריך גם תרופות אז אל תוותרו על זה. אחרת כמוני- תחטפו התקף
    נוסף.