Sunrider_Fly
Nadar_Fly

מה הופך חנות קונספט קטנה מהרצליה פיתוח למובילת מהפיכת בריאות ולייף-סטייל?

מכדורי בריאות "ממריצים" ועד תכניות תזונה וניקוי רעלים – הכירו את בלנד
bari14_HP
bari14_Fly
bari14_Corner
bari14_Mob
bari14_In
Sunrider_Mob
Sunrider_Article
Sunrider_HP
Sunrider_Fly
Sunrider_Corner

אומרים שסיפורי ההצלחה הגדולים ביותר מתחילים מהשילוב של תשוקה וצורך, וזה בדיוק הסיפור של מיכל ונעמה, חברות ומייסדות Blénd, מעצמת הלייף-סטייל שנולדה, לא במקרה, במהלך ריצות בוקר משותפות; זוג עורכות דין בדימוס, ויזמיות בנשמה, מצאו את עצמן שוב ושוב תוהות מדוע זה עדיין מאתגר למצוא מזון איכותי, בריא ונגיש, מבלי להתפשר גם על טעם ונראות. בעוד ששתיהן ידעו למצוא פתרונות בריאים עבורן ועבור המשפחה והחברים, מחוץ לבית הן תמיד הרגישו שהן צריכות להתפשר, והאמינו שחייבת להיות דרך אחרת – כזו שתאפשר לכל אחד ואחת ליהנות מאוכל בריא, מזין ומפנק, מבלי להתרוצץ ולהסתבך. ככה פשוט – ככה טעים.

 

החלום הבריא של השתיים הפך למציאות, כשהן פתחו חנות קונספט ייחודית בהרצליה פיתוח המשלבת בר מיצי בריאות, מזון טרי המבוסס על רכיבים מן הצומח, בשילוב מגוון מוצרי לייף-סטייל אקולוגים לבית, לגוף ולנפש.

 

סוד ההצלחה הטרייה מהרצליה

כשבלנד רק נפתחה, היה מדובר בסוד שעובר מפה לאוזן – זו שרוצה לרדת במשקל סיפרה לזה שרגיש ללקטוז, הוא המליץ למכרה שנמנעת מגלוטן, לשכן שנגמל מסוכר ומשם הבשורה הגיעה גם לחובבי הקולינריה העכשווית, מועדון הטבעונים, צמחונים, ספורטאים, הייטקיסטים, שוחרי הבריאות ואושיות העיצוב והלייף-סטייל המקומיות.

מוצרים בריאים לגוף ולנפש

בעוד שמשקאות ומאכלים בריאים, בשילוב עם תכניות תזונה מושלמות, הם גולת הכותרת של בלנד, במקום אפשר למצוא עוד מבחר מוצרי לייף-סטייל אקולוגיים. הזדמנות מעולה להשקיע בבית, לטפח את הגוף ואת הנפש או למצוא מתנה ייחודית למביני עניין. בחנות תוכלו למצוא נרות סויה ריחניים, סבונים טבעיים, מוצרי כותנה אורגנית, בקבוקים רב-פעמיים, מוצרי נייר, ספרי בישול בריא ועוד!

 

 

הכי טרי, הכי טעים

בבלנד מקפידים על חומרי גלם איכותיים וטריים, ללא תוספת חומרים משמרים או סוכר מעובד; אוכל שאפשר ליהנות ממנו רק כשהוא טרי – מה שהכי מומלץ ובריא לגוף ממילא.  בלנד היא החבילה השלמה, השילוב המושלם של טעם, חוויה וערכיות. לא רק שהאוכל של בלנד הוא 100% צמחוני, עובר תהליכי עיבוד מינימלים וטעים להפליא, הוא בעיקר חווייתי ומפנק וישאיר אתכם עם טעם של עוד ואפס רגשות אשמה – עליכם ועל הסביבה.

 

הרבה מעבר לטעם טוב – מענה שלם וליווי בדרך לתוצאות

בבלנד מבינים שלהציע משקאות בריאים וטעימים, סלטים וכדורי בריאות זו רק ההתחלה, ומציעים תוכניות ניקוי רעלים לכל הרמות (מתחילים, מתקדמים ומנוסים), תוכניות תזונה נקייה בהתאמה אישית עם ליווי צמוד מ-א' ועד ת', שהופכות את מהפיכת הבריאות לנגישה לכולם וקלה לשימור. תכניות התזונה הנקייה נועדו בין היתר לתמוך בתכניות ניקוי הרעלים וביחד הן מהוות מעטפת בריאות שלמה, הניתנת גם להתאמה אישית לפי טעמכם והעדפותיכם.

 

אם עד היום תכניות דיטוקס שונות או Clean Eating דרשו שעות של התעסקות או שף פרטי, נטורופטית, דיאטנית וכדו, סוף סוף כולם יכולים ליהנות מתפריט מלא, מגוון ונגיש, הישר לפתח הדלת.

 

מה ה-Blend המושלם עבורך?

בבלנד מציעים מבחר תכניות לתזונה נקייה, הנותנות מענה למגוון רחב של צרכים ורצונות. זה הזמן לעצור רגע ולחשוב מה המטרות שלך:

 

חיזוק המערכת החיסונית

 

וגם אם אתם לא מאה אחוז סגורים על מטרה מסויימת – בלחיצת כפתור אחת תוכלו להתחיל בשינוי או שימור הרגלי התזונה שלכם ולהנות מתפריט מאוזן לפי הצרכים שלכם.

בבלנד מציעים עוד מגוון פתרונות לפיתוח ושימור אורח חיים בריא. בנוסף לתכניות ניקוי המיצים של בלנד ותכניות התזונה הנקייה תוכלו לקבל גם מעבר – לקוחות בלנד יכולים ליהנות היום מייעוץ מקצועי של דיאטנית ונטורופתית הבית, אבישג לבקוביץ, שתעשה לכם קצת סדר בתזונה. מעוניינים בשיחת היכרות טלפונית ראשונה בחינם ופגישת ייעוץ ראשונה בעלות מסובסדת של 125 ש"ח בלבד? רק נותר למלא את הפרטים ולהרשם.

 

 

 

מוזמנים בחום לעקוב אחר העמוד אינסטגרם המהמם של בלנד, שמתעדכן מדי יום (לינק), וכמובן לבקר באתר האינטרנט המושקע של החנות www.blendshop.co.il

צרו קשר עם Blénd



    * שדות חובה




    רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו