META_FLYL

Powered by WP Bannerize

ecosapp_CU_R

Powered by WP Bannerize

כוויות (כולל כוויות שמש) (Burns , Including Sunburn)

מאת: מאת ד"ר ג'יימס באלך (M.D) וד"ר מארק סטנגלר (N.D)
המלצות לתזונה בריאה בנושא כוויות מתוך "האנציקלופדיה החדשה לריפוי טבעי" מאת ד"ר ג'יימס באלך (M.D) וד"ר מארק סטנגלר (N.D) בהוצאת פוקוס

מזונות מומלצים

שתו כמות גדולה של מים, כדי להשיב לגופכם נוזלים שאבדו עקב הכוויה.
פירות הדר ופלפלים, וירקות ופירות צבעוניים אחרים, מספקים לגוף ביופלבונואידים המסייעים לריפוי העור.

דגים (כמו דגי הסלמון), אגוזים (כמו אגוזי המלך) וזרעים (כמו זרעי הפשתה), מספקים לגופנו חומצות שומניות חיוניות הנחוצות לשם ריפוי רקמות הגוף.
כרוב ניצנים, ברוקולי, תפוחי אדמה ופירות הדר רבים, הם מקורות טובים לוויטמין C המסייע בריפוי העור.

מזונות שיש להימנע מהם

הפחיתו או הפסיקו לחלוטין את צריכת הסוכר. הסוכר מפריע לריפוי רקמות הגוף.

 

למידע נוסף, כולל המלצות טיפול נוספות ראו בספר "האנציקלופדיה החדשה לריפוי טבעי" בהוצאת פוקוס.

השאירו תגובה: