SHABAT_MIG_L

Powered by WP Bannerize

11_flyR

Powered by WP Bannerize

חום (Fever)

מאת: ד"ר ג'יימס באלך (M.D) וד"ר מארק סטנגלר (N.D)
המלצות לתזונה נכונה בנושא חום, מזונות מומלצים וכאלה שכדאי להימנע.

מזונות מומלצים

אכלו ארוחות קלות. ירקות מאודים, מרקי ירקות, מרקי בשר (מרק עוף מומלץ ביותר!) ותה צמחים יאפשרו לגופכם להתמקד בתהליך ההחלמה במקום בתהליך העיכול. אם תאבונכם אבד, אל תכריחו את עצמכם לאכול.

הקפידו לשתות כמות מספקת של נוזלים. שתייה סדירה של מים חשובה למניעת התייבשות, הרבו בשתיית מים נקיים. על מנת לנקות את הגוף מרעלים ולשמור על דרכי נשימה לחות, ניתן לשתות תה צמחים ומיצי פירות מדוללים מאוד (אולם שימו לב להערה על הסוכר הלבן והמיצים המופיעה בסעיף הבא). אם ילדיכם נהנים מארטיק העשוי ממיץ פירות, תנו להם לאכול אותו.

הרבו לאכול זנגביל, בצל ושום. תוכלו להוסיף אחד מאלה או את כולם למרק עוף או למיסו.

יש להמשיך להניק תינוקות שעדיין יונקים.


מזונות שיש להימנע מהם

סוכר לבן מפחית את כמות תאי הדם הלבנים שגופנו מייצר ובכך מחליש את המערכת החיסונית. הימנעו מצריכת סוכר לבן במשך כל תקופת המחלה. היזהרו גם ממיצי הפירות. על אף שנהוג לשתות אותם לשם טיפול בהצטננות, מיצי הפירות – ובמיוחד מיץ התפוזים – מכילים כמות גדולה יותר של סוכר מאשר ויטמין C. אם אתם רוצים לשתות מיצי פירות, דללו אותם היטב.

הימנעו מצריכת חלב ומוצרי חלב כאשר חום גופכם גבוה. מוצרים אלה נוטים להחליש את התפקוד החיסוני.

 

השאירו תגובה: