supherb_Fly
Laisha_Fly

ויטמין C - גם בקיץ!

גם בקיץ?! מסתבר שויטמין C חיוני לנו לאורך כל השנה. כמה מ"ג יש בתוספים השונים? איך להתחיל לתגבר? כל המידע בכתבה
PassoverFocus_IN

ויטמין C ידוע בתור "ויטמין החורף" שנלחם בהצטננויות ושפעות, אבל למעשה מדובר בויטמין שחיוני לנו לכל אורך השנה. גם הרבה לפני שכולנו שמענו על הקורונה וחיפשנו פתרונות לחיזוק המערכת החיסונית, אפשר היה להבין ממחקרים והמלצות של דיאטניות ונטורופתים כאחת, שהויטמין חיוני עבור בריאותנו.

הויטמין זכה לפרסום רב כבר במאה ה-18, כשרופא הצי הבריטי גילה שהוא מונע את התפשטות מחלת הצפדינה שגורמת לבעיות בחניכיים ובעצמות הגוף. מאז קשה להתעלם מהעובדה שויטמין C הוא לא "תוספת מפנקת" אלא חלק בלתי נפרד מהבריאות שלנו.  הויטמין הוא תרכובת אורגנית מסיסה במים שחיונית ליצירת החלבון קולגן, הוא זה שיוצר עצמות ורקמות בגוף (והתפרסם לאחרונה בעיקר בזכות התרומה שלו למראה העור).

הרבה לפני שכולם התחילו לדבר על נוגדי החימצון, ויטמין C פשוט היה אחד מנוגדי החימצון העוצמתיים ביותר ולא רק עיכב תהליכי הזקנות אלא גם הגן על הגוף מבני דלקות.

 

החדשות הרעות: גופנו לא מסוגל לייצר ויטמין C וגם לא לצבור אותו, לכן רבים ממליצים לצרוך תוסף באופן יום יומי. כן – גם בקיץ הלוהט.

 

מה על המדף? הכירו מגוון תוספים שזמינים כיום

 

אקוסאפ – טכנולוגיה ליפוזומלית לספיגה מקסימלית

באקוסאפ מסבירים שעם כל הכבוד לתכולת הויטמין, מה שבאמת חשוב הוא הספיגה שלו ולכן מציעים ויטמין המיוצר באמצעות טכנולוגיה מתקדמת שמטרתה להגביר את ספיגתו של הויטמין בגוף.

הטכנולוגיה הליפוזומלית עושה שימוש בפוספוליפידים – רכיבים מהם מורכבת המעטפת של כל תאי הגוף. הם עוטפים את מולקולת הויטמין, בתהליך זה נוצרים כדורים שומניים מיקרוסקופיים הנקראים 'ליפוזומים', המכילים בתוכם את הויטמין.
הליפוזום מגן על הויטמין מפני חומציות הקיבה ומסייע לו להיספג במעי – משם הוא עובר למחזור הדם.
מחקר קליני שנערך על ויטמין C ליפוזומלי מצביע על ספיגה הגבוהה עד פי 5 מסוגים שונים של ויטמין C.

תכולת ויטמין: 500 מ"ג ויטמין C ב-5 מ"ל (כפית).

איך המוצר מגיע? בסירופ טעים בטעם תפוז – קל לנטילה גם עבור ילדים ומבוגרים. ניתן למהול בכוס מים ולשתות. ללא חומרי טעם או ממתיקים מלאכותיים.

כדאי לדעת: ויטמין C ליפוזומלי אינו חומצי והוא מתאים לאנשים שסובלים מחומציות-יתר בקיבה.

 

ברא – ויטמין C בשילוב תמציות צמחים

בברא מתגאים ב-wise blend: שילוב חכם וייחודי של ויטמינים, מינרלים וצמחים. הרכיבים הצמחיים מוסיפים מגוון טבעי של רכיבים המקיימים ביניהם יחסי גומלין שמגביר את עוצמת התכשיר.

תכולת ויטמין: מכיל 500 מ”ג ויטמין C, בשילוב נוגדי חמצון ותמציות צמחים.

איך המוצר מגיע? טבליות.

נוטריקר – לא חומצי

מותג נוטריקר מציע ויטמין C לא חומצי.

תכולת ויטמין: המוצר מכיל 500 מ"ג ויטמין C לא חומצי וידידותי למערכת העיכול.

ייחודיות הויטמין: בשילוב אבקת פקעות ורדים ופירות סמבוק שחור. אשר תומכות בספיגה ובפעילות הויטמין. סמבוק שחור ידוע בתרומתו למערכת החיסון, כמו גם פקעות ורדים העשירים בויטמין C בצורה טבעית.

איך המוצר מגיע? המוצר מגיע בכמוסות צמחיות נוחות לבליעה.

מינון של 500 מ"ג למנת לקיחה הינו המינון האטופטימלי לספיגה מירבית של הויטמין.

המוצר הינו טבעוני, כשר ובעל תו ויגן פרנדלי.

 

ויטמין C לא חומצי מבית סופהרב

ויטמין C לא חומצי מבית סופהרב הוא פורמולה מתקדמת המתאימה במיוחד גם עבור הסובלים מחומציות יתר בקיבה. הפורמולה מכילה קומפלקס איכותי בשם super-C שמשלב כמות גבוה של ביופלבנואידים, פקעות ורדים העשירות בויטמין C טבעי, רוטין ותמצית אסטרולה. רכיבים אלו חיוניים לספיגה של הויטמין בגוף, ידועים בתכולת נוגדי חמצון גבוהה ומחזקים את המוצר להטמעה אופטימלית בגוף.

 

איך המוצר מגיע? ניתן להשיג את המוצר באריזות של 90 טבליות ובמינונים של 500 ו-1,000 מ"ג בכל טבליה.

הפורטל לתזונה בריאה Eatwell משמש כערוץ פרסומי ואין הוא ממליץ על מטפל כזה או אחר ואינו נושא באחריות כלשהי למוצר/שירות שניתן ע"י חברה או בעלי המקצוע המפורסמים באתר או בכלל.

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו