Thymoquin_Fly
PassoverFocus_Fly

יתרונותיו של בלנדר ואקום

מאת: - מוצרי מזון איכותיים ופורצי דרך מכל העולם. אם זה איכותי, חדשני ומדליק, סביר להניח שאנחנו הראשונים שמייבאים את זה!
האם באמת יש הבדל בין שייקים הנוצרים בבלנדר ואקום לבין שייקים הנוצרים בבלנדר רגיל?
Thymoquin_Corner
Thymoquin_HP
Thymoquin_Fly
Thymoquin_In
Thymoquin_Mob
supherb_IN
supherb_Mob
supherb_HP
supherb_Fly
supherb_corner

אנשים רבים הולכים ומצטרפים לטרנד הבריאותי האופנתי (ובצדק!), ובתוך כך שתיית שייקים טבעיים תופסת תאוצה אדירה וברוב משקי הבית יש בלנדר למטרה זו. אז כולנו יודעים מה זה בלנדר ומה מטרתו, אבל האם אנחנו יודעים מה בדיוק הבלנדר עושה? איך הוא עובד? מה קורה לפירות והירקות שאנחנו טוחנים? האם המהירות הגבוהה בה מסתובבים הסכינים לא מחמצנת את השייק שלנו? במילים אחרות, האם עצרתם לחשוב מה הערכים התזונתיים הנמצאים בשייק שלכם?

שתיית שיקים טבעיים תופסת תאוצה אדירה ורבים מצטרפים לטרנד הבריאותי ודוגלים בדרך זו כדי לשמור על רמות האנרגיה הרצויות, כאשר רעיון השייק כתחליף לארוחה טומן בחובו יתרונות רבים: השייק מתעכל מהר, אינו משאיר תחושת כבדות כמו אחרי ארוחה, מגביר את צריכת הפירות והירקות, וממלא באנרגיה חיונית למשך היום.

לאחרונה, הגיע לישראל מכשיר בלנדר חדשני – בלנדר ואקום ozen  – היוצר מהפכה בריאותית אמיתית בכל הקשור להכנת השייקים. מהפכת הואקום מביאה לנו שייק השומר על הערכים התזונתיים ומונע חמצון. ההבדל הגדול בינו לבין בלנדר רגיל נעוץ בהוצאת החמצן מתהליך הערבול, כלומר, הטחינה של מרכיבי השייק נעשית ללא חמצן כך שאין מה שיפגע בנוגדי החמצון החזקים הנמצאים בפירות והירקות שלנו – וכך נשמרים הערכים התזונתיים. איך תוכלו באמת לדעת בלי להכניס את השייק למעבדה? זה פשוט. גם לפי הצבע וגם לפי הטעם.

שיטת העבודה של בלנדר ואקום ozen

הבלנדר עובד בשני שלבים. בתחילה מערכת הבלנדר יונקת את רוב החמצן הקיים במיכל הערבול כך שלא יהיה מעורב חמצן בתהליך, ורק לאחר מכן בשלב השני, המכשיר מתחיל לבצע את פעולת הטחינה והערבול בעזרת המנוע, תוך ביצוע חיתוך והפרדה בין חלקי הפירות והירקות.

הפעולות הסיבוביות חותכת את חומרי הגלם ויוצרות נוזל סמיך ואיכותי בצבעיו המקוריים של הפרי. ההבדל בצבע בין שייק שנטחן בבלנדר ואקום לבין בלנדר רגיל הוא מובהק וחד משמעי, בדיוק כמו הטעם המאוד מדויק של הירק או הפרי שכמעט ואינו משתנה – תענוג לעין וגם תענוג לחיך!

טכנולוגיה חדשנית זו מאפשרת לפירות ולירקות לשמור על ערכם התזונתי, על טעמם המתוק והמקורי וגם על הצבע שלהם. מכיוון שלא מעורב חמצן בתהליך, שהרי הבלנדר שאב אותו החוצה, נוגדי החמצון נשמרים במלואם וכל הערכים התזונתיים כמו לדוגמא ויטמין A ופוליפנולים, נשארים בפנים.

בדיקת מעבדה של תכולת המזון שנטחן בבלנדר ואקום

את תוצאות הוצאת החמצן מהשייק ניתן לזהות בקלות לפי הצבע והטעם שלו, כאמור, אבל אנחנו לא הסתפקנו בזה, ושלחנו אותו לבדיקת מעבדה. מכון המחקר לאנליזות של המזון באוניברסיטת suwon בקוריאה ביצע השוואה מעניינת לגבי תכולת הפוליפנולים באוכמניות כחולות (blue-berries), הן בטחינה בבלנדר רגיל והן בבלנדר ואקום. התוצאות הפתיעו גם את החוקרים המנוסים:

1. כמות נוגדי החמצון ממשפחת הפוליפנולים בטחינה עם ואקום הייתה 186.96 מיליגרם לעומת  70.96 מיליגרם בטחינה ללא ואקום – פי 2.6!

2. כמות ויטמין A הייתה 3.11 מיקרוגרם בטחינה עם ואקום לעומת 0.86 בטחינה ללא ואקום – פי 3.6!

אילו עוד יתרונות יש לבלנדר ואקום ozen?

 

בלנדר ozen ושתי כוסות עם מיץ עגבניות שנטחן בבלנדר רגיל או בלנדר ואקום

המומחים מדברים

ד"ר גיל יוסף שחר מהמכון לרפואת הרמב"ם קיבל את הבלנדר שלנו להתנסות, והנה סיכום דבריו:

"לאחר התנסות ממושכת בבלנדר הואקום ובהשוואה לבלנדר שבו אני משתמש כבר שנים רבות, אין לי ספק שבלנדר הואקום הוא מוצר שמשנה את כללי המשחק. אני חושב שמה שהוא יעשה לשוק הבלנדרים, דומה למה שעשו מסחטות המיץ בטכנולוגיה של סחיטה איטית, לשוק מסחטות המיצים. כשם שהמיץ שמופק ממסחטה שפועלת על עיקרון של סחיטה איטית, הינו מיץ שעשיר הרבה יותר בנוגדי חימצון, כך שייק שהוכן בבלנדר הואקום, הינו עשיר הרבה יותר בנוגדי חימצון ולכן בריא הרבה יותר. ההבדל כפי שניתן לראות בדוח המעבדה וגם להרגיש ולראות בעצמכם, הינו גדול מאוד. למעשה, כיום אני אישית כבר לא מסוגל ללכת אחורה. לאחר שהתנסיתי בבלנדר הואקום, אני לא מסוגל להכין שייק בבלנדר רגיל, עוצמתי ככל שיהיה. הטעם של השייק בבלנדר הואקום הרבה יותר טעים ומתוק, הצבע חי יותר ואני מקבל מאות אחוזים יותר של נוגדי חימצון. אז איך אפשר להכין שייק בבלנדר רגיל, אחרי שנחשפים לבלנדר כזה?…הבלנדר הזה הוא מהפכה של ממש, כאמור, בדומה למהפכה שעשו מסחטות המיצים בטכנולוגיה של סחיטה איטית".

לסיכום

כל היתרונות שמנינו, ובעיקר השמירה על הערכים התזונתיים במרכיבי השייק, מראים בבירור שאכן יש הבדל מהותי בין שייק שנטחן בבלנדר רגיל לבין שייק שנטחן בבלנדר ואקום. השייקים בבלנדר ואקום בריאים יותר בצורה חד משמעית, ומעניקים לגוף אנרגיה עוצמתית וחיוניות לאורך כל היום! הוצאת החמצן באמצעות הבלנדר וואקום היא פעולה חשובה לכל אדם שהמזון אותו הוא מכניס לגופו חשוב לו.

אם גם אתם מעוניינים ליהנות ממלוא הערכים התזונתיים ומהיתרונות הרבים הנוספים של המכשיר, אתם מוזמנים לרכוש אותו בצבעי אדום, כסף או לבן.

צרו קשר עם נעם גיא ייבוא ושיווק בע"מ



    * שדות חובה




    רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו