BARA_FLYL

Powered by WP Bannerize

WING_FLYR

Powered by WP Bannerize

דייסת "כמו קוואקר"

מאת: - יועצת מוסמכת לאורח חיים בריא בוגרת המכון לתזונה אינטגרטיבית ניו יורק
דייסה ללא גלוטן, ללא חלב דגנים או זרעים מתוך פרוטוקול בלוטת התריס ניתן לבשל בקלות ולאחסן במקרר לארוחת הבוקר הבאה

לדייסה  2-3 מנות

1 דלעת ערמונים

1/3  פחית / קרטון חלב קוקוס  aroy-d או יותר בהתאם לגודל הדלעת

1/3 כוס של של פתיתי קוקוס דקים

1 כף של קינמון

1  כפית של ג’ינג’ר טחון

1  כפית דבש (אופציונלי)

 

קישוט – תותים, אוכמניות, פטל

 

הכנה

מחממים את התנור ל- 200 מעלות. חותכים את הדלעת לחצי, מורחים כל חצי במעט שמן זית ומוציאים את הגרעינים (כמו ממלון) מניחים על נייר אפייה . צולים במשך 15-20 דקות עד שהדלעת רכה מאד. גורפים החוצה את בשר הדלעת מתוך קליפתה לתוך מחבת. מוסיפים את חלב הקוקוס, פתיתי הקוקוס והתבלינים ומבשלים בחום בינוני עד שהכל הופך לדייסה ומורידים מהאש. בעזרת מערבל מזון ידני או ממחה תפוחי אדמה, מוערכים את הכל ייחד לקבלת מרקם סמיך ואחיד. אם המרקם המתקבל נוזלי מידי, ניתן להוסיף פתיתי קוקוס או קרם קוקוס. מקשטים ומגישים חם.

צרו קשר עם גלי הנדל
* שדות חובה
שלחו
השאירו תגובה: