supherb_Fly
Thymoquin_Fly

קורס תזונה לבלוטת התריס - גלי הנדל

קורס "תזונה לבלוטת התריס" תלמד אתכם איך לשפר את תפקוד הבלוטה באמצעות שלושת עמודי תווך של הריפוי: תזונה, טיפול ואורח חיים - הקורס נפתח ביום שישי 14.12.18, בשעות 09:30-12:30, בסמינר הקיבוצים, תל-אביב. חניה בחינם!

אני אמא לילדה קטנה, ואיפה שאני מסתכלת סביבי אני רואה אנשים עייפים ונרגזים. בהתחלה חשבתי שזה אולי בראש שלי, השלכה של הרבה לילות ללא שינה, אבל זו המציאות: נשים וגברים רבים מתמודדים עם חוסר אנרגיה וחיוניות, שבאה לידי ביטוי בעייפות כרונית וכאבי שרירים. עם כאבי בטן, גזים, בעיות עיכול ונפיחות. עם חוסר יכולת לאזן את המשקל ולדעת אילו מזונות מתאימים להם. המשותף לכל התופעות האלו הוא שהן עשויות להיות קשורות לתפקוד לקוי של בלוטת התריס. אם גם אתם סובלים מתסמינים כאלו ואמרו לכם שזו "מחלת היאפים" או "מעי רגיז", אז אני יודעת איך אתם מרגישים.

אני יודעת את כל זה כי זה בדיוק מה שאני הרגשתי. במשך יותר מ- 10 שנים (!) נשלחתי הביתה על ידי רופאים שונים בטענה שהבלוטה שלי תקינה, שהערכים שלה מצוינים ושאין כל משמעות לדיווחים שלי על סיפטומים של עייפות כרונית, עליה במשקל, מצבי רוח, עצירות, בעיות עור ואלרגיות, מחזורים קשים וקשיי שינה. שוב ושוב (ושוב) אמרו לי הרופאים שכל הסימפטומים האלו נמצאים רק בראש שלי, קשורים לסטרס, לעונות השנה, ולמה לא. שאני מחפשת איפה שלא צריך ושאני בעצם זקוקה לטיפול פסיכאטרי תרופתי כי הכל "בסדר" אצלי.

בזמנו, לא ידעתי שכל מה שהרגשתי יכול לסמן בעיות בבלוטת התריס, לא ידעתי כיצד לאבחן השימוטו או גרייבס ואיך לשפר את תפקוד הבלוטה עם שינויים בתזונה ובסגנון החיים. לא היה לי קורס שילווה וידריך אותי איך להגיע לבריאות מיטבית באמצעות שינוי תזונה.

אבל היום אני כבר יודעת כיצד שינוים בתזונה ובסגנון החיים יכולים להשפיע לחיוב על בלוטת התריס שלכם:

כיצד מזונות מסוימים יכולים לשפר את תפקודה ואחרים להרע לה. מדוע חוסר שעות שינה הוא האויב הגדול ביותר של בריאות הבלוטה ואיך לדעת איזה סוג של פעילות גופנית לעשות ובאיזה מינון. אני יודעת את כל אלו כיוון שעשיתי את כל הניסויים על הגוף שלי. באמצעות תכנית שיצרתי לעצמי ראיתי שינוי משמעותי בתפקודי הבלוטה שלי והצלחתי להפחית את רמת הנוגדנים להשימוטו (תת פעילות של בלוטת התריס) מ-144 ל- 12!!

הקורס נפתח ביום שישי 14.12.18, בשעות 09:30-12:30
בסמינר הקיבוצים, תל-אביב. חניה בחינם!

המפגשים הנוספים יערכו ב-

21.12.18
4.1.19

 

תזונה לבלוטת התריס

אם אני הצלחתי, גם אתם יכולים. לכן החלטתי לשלב את ההתנסות האישית שלי עם הידע המקצועי שלי כיועצת תזונה וליצור את קורס "תזונה לבלוטת התריס", שתלמד אתכם איך לשפר את תפקוד הבלוטה באמצעות שלושת עמודי תווך של הריפוי: תזונה, טיפול ואורח חיים.

 

בקורס אלמד אתכם

מהם 3 המזונות המזיקים ביותר לבלוטת התריס וכיצד ניתן להסתדר בלעדיהם?

מהם 4 המזונות החשובים לתפקוד מיטבי של הבלוטה?

כיצד אורח החיים שלנו משפיע על תפקוד בלוטת התריס?

איך ליצור סביבה תומכת לבלוטה?

מהם אופציות הטיפול הנוספות העומדות לרשותכם ואיך לבקש אותם מהרופא שלכם?

אז אם גם אתם רוצים כמוני לשפר את ההרגשה, להיות עייפים פחות וחיוניים יותר, להפחית את בעיות העיכול ולאזן את המשקל, אך אתם מרגישים שאתם חסרים את הידע הכלים והמוטיבציה לשנות, הקורס שלי הוא בדיוק בשבילכם! בקורס תקבלו את כל המידע החשוב, התמיכה, הליווי המקצועי להם תזדקקו. היא תעניק לכם סט כלים פרקטים פשוטים ליישום מידי ותהווה עבורכם קבוצת תמיכה אינטימית שתעניק לכם יחס אישי ואוהב. הקורס כולל ידע מקצועי חיוני, כלים לשינוי תזונה וסגנון חיים, תפריטים פרקטיים, אינסוף רעיונות לארוחות, טיפים והמלצות וגם חוברות מתכונים ב- 5 דקות עבודה!! ניפגש אחת לשבוע במשך 3 שבועות רצופים בהם נלמד את כל הסודות לאיזון בלוטת התריס, נשתף בכל הקשיים והאתגרים העומדים בפנינו ולא פחות חשוב, ניהנה מכיבוד קל בריא וטעים!

אני מזמינה אתכם ללמוד את הסודות הכמוסים לתפקוד בלוטת התריס מיועצת תזונה מוסמכת שהצליחה לשפר את תפקוד הבלוטה האנרגיה והמשקל ורוצה לסייע לכם בתהליך!

הקורס נפתח ביום שישי 14.12.18, בשעות 09:30-12:30
בסמינר הקיבוצים, תל-אביב. חניה בחינם!

המפגשים הנוספים יערכו ב-

21.12.18
4.1.19

סדנה תזונה לבלוטת התריס

סדנה תזונה לבלוטת התריס

בוגרות הקורס מספרות איך הוא שיפר את חייהן

מרינה לאה – עם תת פעילות, 6 קילו פחות, והפחתה של 100 מק תוך שבוע בעצת הרופאה!

גילי ירדה 7 קילו ב- 3 חודשים, ושיפרה את האקנה, כאבי ראש ואת השינה!