Thymoquin_Fly
bari14_Fly

ירידה במשקל וטיפול במחלות כרוניות, השתלמות למטפלים

מאת: - מפתחת תוכנית השתלמות למטפלים, מרצה, נטורופתית
עבור מטפלים השואפים להתחדשות והעמקת הידע במנגנוני הרזיה-השמנה, ירידה במשקל וטיפול במחלות כרוניות. בוגרי הקורס מדווחים על הצלחות בקליניקה

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

קורס בן 10 מפגשים, מחצית ראשונה של הקורס תעסוק בתפקודים ביוכימיים של רקמת שומן, ליקויים במטבוליזם של רקמת שומן, הבנת המנגנונים של רקמת שומן כאיבר פעיל, על מנת לסייע בשחרור התקיעות במשקל, ולהשיג תוצאה רצויה של הרזיה ואיזון בריאותי. כמובן, בנוסף למאמצים ההתנהגותיים העיקריים של המטופל בתהליך איזון משקל ואורח חיים בריא (אכילה, פעילות גופנית, שינה, ניהול מתחים וכו').
הכרת אמצעים תומכי איזון משקל, מעולם רפואה משלימה, רפואת הצמחים וטכנולוגיות בתוספי תזונה, המעודדים ניצול רקמת שומן, תורמים לשובע, מעכבים אכילת יתר, מעכבים מסלולי אגירת שומן, קושרים שומנים וסוכרים בעיכול, מעודדים הגברת רמות אדיפונקטין ורגישות ללפטין, מנטרלים פרמטרים חוסמי אינסולין, ועוד המון ידע בתחום הרזיה, איזון משקל וטיפול במחלות כרוניות עפ"י האסכולה של רפואה משלימה ברזולוציה מדעית.

לא כל השמנה היא בעיה בריאותית, מדוע לא כולם צריכים או יכולים להיות רזים, מיהו המטופל רזה-שמן, שדווקא הוא חשוף להשלכות המזיקות של רקמת שומן, הכרת אמצעים לוויסות אכילה רגשית, ואיזון המוליכים העצביים במח: סרוטונין, דופמין, אצטיל-כולין.

וויסות האכילה ע"י השפעה על מנגנוני מתיחה באיברי העיכול, עידוד אותות של שובע למח, טיפול בכשל ברקמת שומן ואי-ספיקה של רקמת שומן הנעשית צלקתית, עידוד פינוי תאי שומן מתים, הבנת הקשר בין רקמת שומן לתגובות אוטואימוניות, השפעת רקמת שומן על כלל מערכות הגוף, הכבד, השרירים, הלבלב, כלי הדם והלב. טכניקות לעידוד פירוק רקמת שומן, עיכוב מסלולי אגירת שומן, אמצעים להגברת ניצול  אנרגיה מרקמת שומן, עידוד הפרשת הורמוני שובע, כגון: 1GLP, CCK, PYY, עידוד הרגישות ללפטין וויסות הפרשתו, עידוד הפרשת אדיפונקטין, עיכוב הורמונים ופפטידים ביו-אקטיביים משבשי פעילות אינסולין, הורמונים מעודדי הרזיה, הורמונים מעודדי אגירת שומן ועוד.

מחצית שניה של הקורס תעסוק במדעי הכבד, עמוד תווך עיקרי בטיפולים ברפואה משלימה. פרוטוקול ניקוי כבד ברזולוציה מדעית, ליעילות מרבית, נטולת ריאקציות, הכרה מעמיקה של מנגנונים ביוכימיים תוך-כבדיים, לשם אופטימיזציה של ניקוי כבד, למטרת שיפור תלונותיהם של מטופלים המתמודדים עם מחלות כרוניות, כולל במצבים "עיקשים", שלא מגיבים לטיפולים מקובלים ברפואה משלימה. כיצד למנוע החרפת תסמינים כתוצאה משימוש ב"תהליכים רגילים של ניקוי כבד", טיפול במצבים של עומס רעלני, המהווים טריגר להתפתחות מחלות דלקתיות, ניווניות וסרטן.

חומרי גלם החיוניים לפעילות הכבד, ובלעדיהם הניקוי חלקי\חסר, מדוע יש אנשים שלא מושפעים מתהליכי ניקוי כבד סטנדרטיים, אילו רכיבים במזון שלנו מדכאים אנזימים בציטוכרום 450P, מהם שלושת השלבים ההכרחיים בפרוטוקול ניקוי כבד ואילו נוגדי חמצון עוצמתיים דרושים לתהליכים כבדיים, כיצד לעודד אנזימים חיוניים לתהליך נטרול רעלים, אילו ליקויים גנטיים מפריעים לתפקוד אופטימלי של הכבד בנטרול רעלים, ועוד.

כמו כן, הקורס יעסוק גם בשיבושים חיסוניים, ומנגנוני התפתחות מחלות דלקתיות ואוטואימוניות, כגון: האשימוטו, פיברומיאלגיה, דלקת מפרקים שגרונית, פסוריאזיס, דיכאון, אסתמה, אלצהיימר, סרטן ועוד, מהם אמצעים פרקטיים בעלי יעילות מרבית לוויסות תהליכים דלקתיים, ברזולוציה תוך תאית, טיפול במחלות נוירולוגיות מחוץ לנוירון, במרווח הסינפטי, בתוך הנוירון ברמת הציטוזול וגם ברמת המיטוכונדריה ועוד.

טלפון: 052-2957099

צרו קשר עם אפרת בר לב



    * שדות חובה