Laisha_Fly
supherb_Fly

שף גיל הררי - Healthyfood

HEALTHYFOOD היא חברת קייטרינג המתמחה באוכל גורמה טבעוני שהוא לפני הכל טעים מאוד לכל חיך ובמקביל בריא ובריאותני - במובן הרחב ביותר של המילה
צרו קשר
* שדות חובה
שלחו
  • אודות
  • גלריה
  • מאמרים
  • המלצות
כתובת
ת.ד 724 כפר מונש
שעות פתיחה
בישולים ומשלוחים לבית הלקוח כל יום חמישי בהזמנה מראש (הזמנות מסתיימות בימי רביעי ב-9:00) מגשי אירוח לאירועים עד 100 איש (הזמנות מעל 1500 ₪) סדנאות פרטיות וארוחות שף פרטיות - בתיאום מראש.
פרטי התקשרות
טלפון: 054-6635984 / 054-6635983
מייל:
gil@healthyfood.co.il
מפה
קישורים נוספים
מתמחה ב:
בישולי שף טבעוניים ללא גלוטן וללא סוכר

האוכל של HEALTHFOOD מבוסס כולו על תזונה צמחית (PLANT BASED), בסגנון FARM TO TABLE (מוגש בצורה הקרובה ביותר למקור בטבע), נטול גלוטן ב-100%, נטול סוכרים מעובדים, עשיר ומאוזן מבחינת חלבונים ונטול רגשות אשמה = GUILT FREE.

הבישול של שף גיל הררי ערב מאד לחיכו של הקהל הרחב – ובו בעת נותן מענה הן לקהל הטבעוני והן לקהל ה"מפחיתן" (מי שנמנע מגלוטן, ממזון מתועש, מסוכר, שומן רווי וכד(' ולצרכני ה-WELLNESS השונים. 

כל חומרי הגלם שלנו:

  • נטולי גלוטן וסוכר תעשייתי
  • לא מעובדים באופן תעשייתי
  • טריים ברמה הגבוהה ביותר
  • מגוונים מאד מבחינה קולינרית. 

 

השף גיל הררי ובני משפחתו חיים ונושמים את אורח החיים הזה – באופן מקצועי ואישי –כבר 17 שנה. הם התוודעו אליו בארה"ב בה חיו במשך שנים רבות. 

בארה"ב התמחה גיל ברואו פוד (RAW FOOD) אצל אחת מהכוהנות של התחום דאז – אליסה כהן.

הוא החל להתעמק יותר ויותר בבישול הטבעוני וה-RAW וב-2006 הפך לשף הראשי של רשת הבוטיק האורגנית הגדולה WHOLE FOODS MARKET במדינת ניו ג'רסי. 

ב- WHOLE FOODS MARKET גיל היה ממונה על יצירת המתכונים וכן על פיתוח סדנאות בישול בריא ברשת.

השנים הללו יצרו עבורו את ההזדמנות לפתח מגוון נרחב של בישולים בריאותיים.

זו הייתה קפיצת מדרגה הן מבחינת הניסיון והן מבחינת החשיפה לחומרי הגלם-מהטובים והאיכותיים ביותר בעולם. 

מוקד העניין הפך לפתח יותר מאכלים כאלו ולגרום להם להיות טעימים באופן מיוחד. דווקא דרך הפשטות. 

החלק היצירתי שבגיל מושך אותו לרקוח טעמים, טקסטורות וצבעים ברוח זו, רוח הטבע. באותו הזמן, חשוב לו מאד מאד לשמח את החיך של סועדיו. 

עם השנים המתכונים והתבשילים של HEALTHYFOOD התפתחו והשתדרגו ברמה כזו שהחברה הגיעה למצב בו הצליחה להוציא לחלוטין את הגלוטן והסוכר מהתוצרת שלה וליצור נישה של קינוחים  ומתוקים ייחודיים,  שהם גם מאד ערבים לחיך וגם מאד בריאים וטהורים. 

מאז שנת 2012, בה ייסד גיל את HEALTHYFOOD ועד היום, הוא ממוקד בבישול גורמה בריא וטבעוני וגם מלמד את התחום בקורסים, סדנאות וימי בריאות (פרטיים ובחברות), עורך ארוחות שף פרטיות ואירועים ברוח זו. .