Laisha_Fly
Laisha_Fly

קשת מיצים טבעיים

קשת מיצים טבעיים הינו מפעל בוטיק לייצור מיצים טבעיים בלבד ללא כל תוספת של מים, סוכר, חומרים משמרים או צבעי מאכל. המיצים נסחטים מפhרות טריים ואיכותיים שטעמם המיוחד ניכר בכל לגימה ולגימה. המפעל נמצא במושב השיתופי קשת שברמת הגולן ומונה כ-13 עובדים.
צרו קשר
* שדות חובה
שלחו
  • אודות
  • גלריה
  • מאמרים
כתובת
מושב קשת רמת הגולן
שעות פתיחה
ימים א'- ה' בין השעות 08:30 -16:00
פרטי התקשרות
טלפון: 04-6960582
מייל:
mitz@mkeshet.net
מפה
קישורים נוספים

בין מטעים מוריקים ומרעננים, תחת כיפת השמיים המביאה אלינו את ברכת השמש המחממת וטיפות הגשם המחיות, עומל ושוקד מפעלנו להפקת מיץ פרי טבעי, בשיטות חדשניות וייחודיות. פירות הגולן הגדלים בגבהים של 1000 מ' ומעלה, באוויר צח ובאדמה געשית נבחרים בקפידה ועוברים תהליך קצר בו נשטף הפרי ונסחט, מפוסטר קלות ומחליק לתוך בקבוק הנכנס ישירות לקירור.
תהליך היצור במפעלנו מפוקח בקפדנות ע"י צוות מקצועי, אשר עיניהם אינם פוסחות על אף שלב ביצור המיץ הטרי, תוך התייחסות לכל הפרטים הרלוונטיים אשר יביאו בסופו של דבר למיץ טבעי, טרי וכמובן טעים!
המיצים אותם אנו מייצרים הינם טבעיים לחלוטין, ללא תוספת סוכר, מים, צבעי מאכל או חומרים משמרים. אנו נהנים מפרותיו של הטבע כמו שהם, שכן הטבע שלנו מבורך מספיק! את המיץ הטבעי שלנו רצוי להגיש צונן וטריותו נשמרת בטווח של כ- שלושה שבועות מייצורו ועד לכ-שנה, תלוי בשיטת הביקבוק.

בנינו.. לאחר שתפתחו את הבקבוק סביר להניח שתסחטו אותו עד לטיפה האחרונה..

במילים אחרות אנו סוחטים את הטבע לתוך הבקבוק.

קשת מיצים טבעיים – טבעי וזהו!