supherb_Fly
PassoverFocus_Fly

ציפי ליבנה – משקל בריא וראש חופשי

ציפי ליבנה הינה אחות, ויועצת מוסמכת להתמכרות לסוכר ויוצרת "שיטת היעד", תכנית לגמילה מסוכר שעוזרת לאנשים להשתחרר מהשיעבוד למתוקים ובצקים. התוכנית מועברת בקבוצות, בתהליך ייחודי לזוגות, ובליווי אישי.
צרו קשר
* שדות חובה
שלחו
  • אודות
  • גלריה
  • וידאו
  • מאמרים
פרטי התקשרות
טלפון: 055-6644854
מייל:
info@zlivneh.com
מפה
קישורים נוספים

נעים להכיר!

בגיל 32 הבנתי שאני מכורה לסוכר כמו שנרקומנים מכורים לסמים. נגמלתי, ירדתי 15 ק"ג שלא חזרו עוד, והשתחררתי מטונות של אובססיות סביב האוכל. מאז, עזרתי למאות אנשים להיגמל, ובעשור האחרון אני חוקרת ועוברת הכשרות עם המובילים בעולם בתחום הזה, ועברתי הסמכה כיועצת להתמכרות לאוכל,

אני פעילה בארגון הבינלאומי, The Food Addiction Institute  שמטרתו להעלות את המודעות בעולם לכך שניתן להתמכר למאכלים מסוימים, ולהנגיש את הטיפולים המקצועיים לאלו הזקוקים לו.

פיתחתי את "שיטת היעד", תכנית שעוזרת לאנשים להשתחרר מהשעבוד למתוקים ובצקים ולחיות במשקל בריא ובראש חופשי, ואני מרצה על ההשפעה הממכרת של הסוכר ומזון מעובד.

שיטת היעד הינה תכנית לגמילה מסוכר ואכילה ממכרת. אפשר לאכול בריא ולרדת במשקל בלי רעב, ללא פעילות גופנית מופרזת, ואפילו בלי לצאת מהבית. אם אתם נאבקים הרבה זמן עם המשקל, דיאטות והרגלי אכילה, התוכנית הזאת יכולה לשנות את חייכם.

התוכנית מועברת בסדנאות קבוצתיות, בתהליך ייחודי לזוגות, ובליווי אישי, בזום או בקליניקה שלי.