In2024_Fly
supherb_Fly

ענת תבור - דיאטנית ילדים מוסמכת

דיאטנית ילדים מוסמכת, מטפלת באכילה רגשית, מומחית לטבעונות וצמחונות, שפית של אוכל בריא ויועצת קולינרית למקומות עבודה וגני ילדים. עוזרת למשפחות לשפר את התזונה ואת מערכת היחסים סביב האוכל. אני מקפידה שהכל ייעשה ברגישות גדולה ובהתאמה אישית.
צרו קשר
* שדות חובה
שלחו
  • אודות
  • מאמרים
  • המלצות
כתובת
סימטת הדרור 22/22, הוד השרון
פרטי התקשרות
טלפון: 052-3350121
מייל:
anat.tavor@gmail.com
מפה
קישורים נוספים

יעוץ תזונתי להורים וילדים:

אני רואה שוב ושוב עד כמה כואב להורים לראות שיש לילדיהם בעיות אכילה ולא חשוב אם מדובר בבעיות משקל (למעלה או למטה), בררנות אכילה או כל אכילה לא מאוזנת.

אתם רוצים לעזור לילדים שלכם, אלא שהרבה פעמים לא ממש יודעים מאיפה להתחיל.

לצורך זה אני כאן בשבילכם.

אחרי למעלה מ-25 שנה של עבודה עם הורים וילדים אני מבינה עד כמה נושא התזונה משמעותי – לא רק לבריאות הגופנית אלא גם למערכות היחסים בבית ולרווחה הנפשית. בלי לדעת איך להתנהל נכון מול הילד בעדינות ובזהירות אנחנו עלולים לגרום לתסכולים, לפגיעה בדימוי הגוף ובדימוי העצמי ואף לנזק רגשי.

לצורך פענוח נושא מורכב זה השקעתי שנים של חשיבה ולימודים מקיפים ופיתחתי גישה ייחודית איך לעזור לילדים ולהורים לאכול בריא יותר, לאזן את בעיות המשקל והחשיבה סביב האכילה ולעשות זאת באופן המדוייק והנכון ביותר לכל משפחה בפני עצמה.

 

יעוץ קולינרי-בריאותי:

אני מייעצת לגנים, צהרונים ולחדרי אוכל במקומות עבודה בשיפור התפריט כך שיהיה טעים, מגוון, במחיר שפוי וכמובן בריא. כולל מתכונים, בניית תפריטים וחתימה מקצועית מול משרד הבריאות והחינוך.

דוגמאות ללקוחות מוסדיים שיעצתי להם:
גני ילדים – גני הילדים העירוניים בהרצליה, אשכול גנים בכפר מנחם, מעונות יום מועצה אזורית לב השרון, גן פרטי ״סטורי-קיד״ ועוד.

מקומות עבודה – חברות גדולות כגון "פלאפון", "בזק בינלאומי", "שח"ם-מקורות", "אלביט מערכות", "גלידות שטראוס”, ״קומפיולאב״, ״תרו תעשיה רוקחית״.
חברות קייטרינג ומסעדות – ״מטבחי שרת בע״מ״, רשת בתי קפה ״קופי-סטופ״.
הרצאות וסדנאות:

ניתן להזמין הרצאות ו/או סדנאות בתזונה ובישול בריא לגננות, להורים ולהורים וילדים במשותף.

 

ספרים שכתבתי:

״הויכוח במטבח״ ו״הנסיך הבריא״ – שני ספרי ילדים בתזונה בריאה עם סיפורים משעשעים ואיורים מקסימים, שיעזרו להורים וגננות להעביר מסרים בתזונה בדרך קלילה ובגובה העיניים של הילדים.