PassoverFocus_Fly
PassoverFocus_Fly

הרב אסף אהרן מכבי

שילוב חכמת הגוף והנפש חושף את כוח הריפוי העצמי הקיים בכל אדם. הרב אסף, מטפל מומחה מעל עשור, עוזר לחולים כרוניים ולבעלי הפרעות נפשיות להחלים בשיטת הבריאות הטבעית בשילוב CBT יהודי.
צרו קשר
* שדות חובה
שלחו
  • אודות
  • גלריה
  • המלצות
כתובת
רחוב גולני 5 קריית עקרון
שעות פתיחה
א-ה 08:00 עד 21:00 , ו' 08:00 עד 12:00
פרטי התקשרות
טלפון: 0542432693
מייל:
asafmaccabi.com@gmail.com
מפה
קישורים נוספים

הרב אסף אהרן מכבי פועל מעל עשור בשליחותו לריפוי הגוף והנפש, מתוך ההבנה כי הגוף יכול לרפא את עצמו מתחלואים כאשר נותנים לו את התנאים הגופניים והנפשיים המתאימים.

 

הרב אסף למד ומלמד את שיטת הבריאות הטבעית, כדרך חיים וכאמצעי לריפוי מחלות כרוניות, כגון: יל"ד, מגרנות, מחלות מעיים, עצירויות, סכרת, פסוריאזיס ועוד..

וכן את שיטת האימון האישי והרגשי בשיטת הCBT היהודי, אשר מתמקד בהעצמה אישית ובריפוי הפרעות נפשיות, כגון: דיכאון, חרדה, התמכרויות , OCD ועוד…

בכדי שהטיפול יהיה שורשי, יסודי ושלם למד הרב גם טיפול יהודי לזוגיות והורות, במטרה לתת מענה והכוונה למי שתחלואיו נובעים מקשיים בתחומים אלו.

 

 

הרב אסף מטפל מדי יום ביומו במבקשים ריפוי שורשי ואמיתי לתחלואיהם ופועל ללא הרף להפיץ את תורתו ע"י הרצאות ברחבי הארץ וקורסים שונים שנפתחים מעת לעת.

לאחרונה הרב אסף הקים את בית הספר הראשון מסוגו בארץ להכשרת מטפלים לריפוי עצמי של הגוף והנפש בשיטת הבריאות הטבעית בשילוב CBT יהודי גם יחד.