PassoverFocus_Fly
Laisha_Fly

בישול אלטרנטיבי עם סירי GCC

בסירי GCC מטגנים בלי שמן ומבשלים בלי מים ומלח והתוצאה היא אוכל טעים ודיאטטי שמשמר את מירב ערכיו התזונתיים. סירי GCC עברו בדיקה של מכון התקנים הישראלי ועומדים בכל הדרישות להכנת אוכל באופן בריא
צרו קשר
* שדות חובה
שלחו
  • אודות
  • וידאו
  • המלצות
כתובת
רחוב הר שגיא 3 נתניה
שעות פתיחה
בתיאום טלפוני
פרטי התקשרות
טלפון: 09-7454228
פקס: 09-7428434
מייל:
oreytan@zahav.net.il
מפה
קישורים נוספים
מתמחה ב:
סירי GCC

סירי GCC המיוצרים באיטליה מתוכננים ובנויים להכין מזון תוך שמירה על ערכיו התזונתיים על ידי טיגון ללא שמן ובישול ללא מים וללא מלח. בישול ללא מים של הירקות תורם לשימור מירב הערכים התזונתיים – הויטמינים והמינרלים – כי אין מסיסות שלהם במים כי פשוט אין מי בישול בסיר, הירקות אינם תפלים ואפשר לוותר על מלח. הבישול נעשה בזמן קצר בטמפרטורה נמוכה וללא  הרתחת הירק לפי מד החום שעל המכסה.

איך זה עובד?

לסירים תחתית עבה אוגרת חום-אקוטרמית, מכסה כבד שעליו מד-חום ודפנות עבות. מבנה הסיר גורם לאגירת חום ואטימות בחלל הסיר. האדים ממוחזרים ואינם יוצאים החוצה וכך זמן הבישול מתקצר במחצית דבר התורם לשימור יותר ערכים תזונתיים. לפי מד החום יודעים מתי להנמיך עוצמת להבה ומתי לכבות את הכיריים. הבישול בסירים צורך פחות גז בישול או חשמל.

איך מבשלים?

בסירים מטגנים ללא שמן עם מכסה סגור, דבר המקצר זמני הכנה, חוסך אינסוף קלוריות משמינות שמקורן בשמן המטוגן, מונע התחמצנות ונזקים שעלולים לגרום רעלני השמן השרוף/מחומצן.

תו תקן

הסירים עשויים מ Surgical Stainless Steel – נירוסטה רפואית בלי ציפויים. זה החומר המתאים ביותר לבישול המזון והם מיוצרים באיטליה בהתאם לתקן האיחוד האירופי ועוברים בדיקה של מכון התקנים הישראלי.

לסירים אחריות ללא הגבלת זמן. הם מתאימים לכל סוגי הכיריים כולל אינדוקציה.