supherb_Fly
supherb_Fly

אלמוג גולד רוטנברג

נטורופטית, מטפלת בתזונה בכל ההיבטים: ידע, התאמה אישית של מזונות וצורת עשיית המזון, הטמעת הרגלים, אסטרטגיות אכילה, אכילה רגשית. קליניקה וקבוצות בת"א. משלבת בטיפול הנטורופטי כלים מעולם ההתמקדות (פוקוסינג) ותזונה סינית-מקרוביוטית. מרצה במכללת רידמן ובחברות מובילות במשק (מלאנוקס, קנטרי חשמונאים, Monday.com, גרוס חודק ועוד)
צרו קשר
* שדות חובה
שלחו
  • אודות
  • גלריה
  • וידאו
  • מאמרים
  • מוצרים
כתובת
רחוב פנקס פינת אבן גבירול ת"א
פרטי התקשרות
טלפון: 0548158858
מייל:
almogold@gmail.com
מפה
קישורים נוספים

אוכל אינו רק אוכל. הוא מערכת היחסים וההזנה שלנו את עצמנו ועם הסובבים אותנו. מהמקום בו גדלנו למקום אליו אנו מכוונים, תזונה היא הילדים שהיינו וההורים שאנחנו (או שנהיה).

 

אל העיסוק בתזונה הגעתי דווקא בדרכי לדוקטורט באסטרטגיה ותקשורת פוליטית. לאחר שנים של התמודדות עם עודף משקל וכולסטרול "גנטי" הבנתי שאכילה היא אסטרטגיה.

כלומר דרך הפעולה שאנו בוחרים למימוש המטרות שלנו.

כיום אני חשה שמחה וסיפוק ללוות נשים ואנשים שיודעים המון על תזונה, ניסו וחוו שיטות שונות, אך עדיין אינם חיים וחשים איך שהיו רוצים להרגיש ולהיות.

 

במפגשי הקליניקה אנחנו ממפים את המצב הפזיולוגי אך גם את האמונות התזונתיות. את הצרכים הפיזיים, לעיתים גם הרגשיים. יחד אנו בונים דרך חיים הדרגתית מותאמת לאני מאמין ולמטרות של המטופל. דרך שתעניק בריאות ושמחת חיים. שמתאימה לו ספציפית.

הטיפול בקליניקה משלב תזונה נטורופטית עם אבחון משיטות מסורתיות (סיניות מקרוביוטיות), פרחי באך, תוספים וכלים מעולם ההתמקדות (פוקוסינג) הנוגעים במשאבי ההזנה שלנו.