supherb_Fly
Laisha_Fly

דלקת אוזניים (Ear Infection)

מאת: מאת ד"ר ג'יימס באלך (M.D) וד"ר מארק סטנגלר (N.D)
זמן קריאה: < 1 דקה
Laisha_In

המלצות התזונתיות הבאות יסייעו בהפגת הכאב. יתירה מזו, הן יסייעו במניעה של דלקות חוזרות. ייתכן שיש צורך לערוך שינויים מרחיקי לכת בתזונה של ילדיכם כדי להשיג תוצאות מיטביות. פנו לרופא המבין ברזי התזונה.


מזונות מומלצים

תזונה טובה המבוססת על דגנים מלאים, חלבון מאיכות גבוהה ופירות וירקות טריים, מסייעת לחיזוק המערכת החיסונית, למניעה ולמיגור דלקות.
הרבו בשתיית מים כדי לדלל את הליחה המופרשת.
חומצות שומניות חיוניות המצויות בדגי מים קרים, בזרעי פשתה ובשמן פשתה מסייעות לטיפול בדלקות או באלרגיות ששכיחותן במקרים אלה גבוהה.
לתינוקות שמקבלים תחליף חלב-אם יש לתת תחליף שאינו מכיל חלב-פרה. עשו זאת בפיקוח רופא.
אימהות מניקות צריכות להימנע מצריכת מזונות אלרגניים (כמו חלב-פרה) כדי לא להעביר את האלרגנים לתינוק בעת ההנקה. ניתן לערוך לאם בדיקות לאיתור אלרגיה למזונות כלשהם.

מזונות שיש להימנע מהם

בדקו אם אתם או ילדכם סובלים מאלרגיות למזונות מסוימים, במיוחד לחלב ולמוצרי חלב, לחיטה, לסוכר לבן, לפירות הדר, למוצרי סויה, לביצים או לשוקולד. להמלצות נוספות, עיינו בערך אלרגיה ורגישות למזון, אם גיליתם שאתם או ילדכם אלרגיים למזון כלשהו, הפסיקו לאכול אותו.
אם דלקות האוזניים חוזרות ונשנות או הופכות לכרוניות, הפסיקו לחלוטין לצרוך חלב ומוצרי חלב. לתינוקות ופעוטות שמקבלים תחליף חלב-אם המכיל חלב-פרה, יש לתת תחליף נטול אלרגנים.
סוכר לבן מחליש את המערכת החיסונית. לכן, הימנעו מצריכה של פחמימות מעובדות.

 

 

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו