ecosupp_FLY

Powered by WP Bannerize

RONY_FLYR

Powered by WP Bannerize

למה וכמה באמת אתה צריך לשתות מים?

למה הגוף שלנו זקוק למים? איך כדאי לשתות אותם? זמן ליהנות ולהפיק את המיטב מהמים

בס"ד

 

מים- מקור החיים שלך:

"קצת קשה לי לשתות…. אני מודה אבל פשוט לא הולך לי….. אני לא ממש מרגישה שאני באמת צמאה…..מים גם לא טעימים לי…… אני מעדיפה קולה זירו…. או מוגז אחר… וגם קפה והעיקר לשתות לא?"

 

יש לי מטופלים שחוץ מקפה או מים עם הרבה כימיקלים וסוכר לא שותים כלום במשך כל היום. בקושי כוס מים אם בכלל. האם זה טעים? אין ספק. האם זה כדאי? לא!

מים יותר חשובים מאוכל. בלי אוכל אפשר לשרוד, בלי מים לא.

אני פעם צמתי 19 ימים, חייתי רק על מים והרגשתי מלאה אנרגיה וכוח. למה צמתי 19 יום??? בשביל החוויה, בשביל הניקוי, ובגלל שהייתי בת 17 ולא היה לי משהו יותר טוב לעשות.

 

אחרי אוויר מים זה הדבר הכי הכרחי על מנת להישאר בחיים. מים הם חיים.

חוסר מים זה חוסר חיים.
מי ששותה כמו שצריך חי יותר טוב והרבה יותר אנרגטי ופעיל ממישהו שלא שותה מספיק או ששותה את הדברים הלא נכונים.

 

למה מים חשובים ומה זה נותן לגוף שלנו?
קודם כל הגוף שלנו מורכב מ60-70 אחוז מים. את הכמות הזו אנחנו צריכים לשמור ולחדש כל יום.

 

למה אסור להתפשר בנוגע למים?

הרבה תהליכים בגוף שלנו צריכים מים,  למשל:

 

איך אני יודע שחסרים לי מים בגוף? הסימפטומים העיקריים

 

לא מעט מטופלים הגיעו עם סימפטומים מטרידים ואחרי בירור יסודי של הרגלי החיים שלהם
התברר שהם לא סובלים ממחלה מסתורית אלא פשוט מחוסר מים.

לפעמים הפתרון הרבה יותר קל ממה שאנחנו חושבים.

מה העיקר – נוזלים או מים?
זה מאד תלוי את מי אתם שואלים. אם תשאלו את יצרני המשקאות הממותקים אז העיקר הוא "טעם החיים" וחוץ מקולה לא צריך שום דבר אחר. אם תשאלו אנשי מקצוע אז כמובן שאין תחליף למים.
את הגוף אי אפשר לרמות והוא צריך מים נקיים ולא נוזל שמילאו אותו בכימיה מסרטנת שהורסת את הבריאות.

כמובן לא צריך להיות פנאטי ופה ושם קצת פינוק וקצת טעם החיים לא יזיק לאף אחד, אבל גם פה צריך להפעיל את השכל וההיגיון הבריא.

זה שתאי המוח לא מתחדשים ולא מתפקדים בזכות צבעי מאכל, חומצות ואספרטיים – כל ילד יכול להבין. העיקר תמיד היה ותמיד יישאר כמות מספקת של מים נקיים ולא מים שלכלכו אותו עם כימיקלים.

 

מתי כן כדאי לשתות ומתי לא?

הזמן בו חשוב לשתות הוא מיד עם הקימה בבוקר. תזכרו שהגוף מתחדש ומתקן את עצמו במשך השינה וחשוב לפנות את הפסולת שנוצרה ישר בבוקר ולשטוף את כל ה"צנרת".
מומלץ לשתות שתיים -שלוש כוסות מים בטמפרטורת החדר או פושרים וכדאי להוסיף גם מיץ לימון טרי.

מטופלים דווחו לי שרק השינוי הקטן הזה כל בוקר שינה הרבה דברים לטובה להפתעתם.
כדאי לשתות עד לחצי שעה לפני הארוחה וחצי שעה אחרי הארוחה.

לא כדאי לשתות בזמן הארוחה כי אנחנו צריכים מיצי עיכול מרוכזים ופעילים ולא מדוללים בשביל
עיכול טוב. לא מומלץ לשתות מאוחר בערב או באמצע הלילה.

 

מים קרים עם קרח – עונג או הרס?

נגיד את זה ככה: מים קרים עם קרח זה עונג הרסני.

נכון אין יותר טוב בקיץ מכוס מים קרים עם כמה קוביות קרח. אני לגמרי מסכימה, אבל אחרי שתיחשפו למידע הבא אתם בטח כמוני תחשבו פעמיים איזה מים לשתות.

לכל תהליכי הגוף, הגוף צריך לשמור על טמפרטורה מאוזנת.

מים קרים מורידים את הטמפרטורה הפנימית הנדרשת וזה לאו דווקא משהו שטוב עבורנו.

הדבר הכי גרוע זה לאכול ארוחה חמה וביחד עם זה לשתות שתייה עם קרח. כידוע קור מכווץ.

הקיבה מתכווצת, ויחד איתה מתכווצים כל כלי הדם של מערכת העיכול והתוצאה הישירה מזה זה פירוק לקוי של שומנים וספיגה לא תקינה.

ההנאה לא מצדיקה את הנזק לעיכול. מי שהתרגל לשתות שתייה קרה עם הארוחות עלול לפתח בעיות עיכול שאף אחת לא יקשר אח"כ עם קרח "תמים".

יכולים להופיע תופעות של קיבה רגיזה כמו כאבי בטן, רעשים בבטן, בטן מתהפכת, בחילות ועוד.

כל אחד שסובל משומנים גבוהים בדם חייב לדעת ששתייה קרה בזמן האוכל מחמיר

לו את המצב.

לשתות מים עם קרח אפילו משפיע על הלב ויכול לגרום לקצב הלב לרדת. גם זה הדבר האחרון שצריך בזמן עבודה קשה כמו אכילה.

 

יתרונות של שתיית מים פושרים:

העיכול יהיה יותר יעיל זכות אנזימי עיכול שמופעלים ע"י מים פושרים.

מים פושרים שומרים על טמפרטורת גוף פנימית תקינה שהכרחית לכל תפקודי הגוף.

 

כמה באמת כל אחד צריך לשתות?
יש המון דעות סותרות. יש שאומרים תשתו כמה שיותר גם 3-4 ליטרים ביום.

ויש שאומרים בדיוק ההיפך – תשתו רק כשאתם צמאים.
יש שאומרים שאם מישהו אוכל מספיק פירות וירקות הוא לא צריך לשתות בכלל.
רציתי באמת להבין מה האמת וחקרתי את הנושא לעומק. בסוף מצאתי עבודות של רופא מוכר שריפא את רוב המטופלים שלו עם מים דווקא.
הוא מצא שכל בן אדם צריך בשביל לתחזק את הכמות הנדרשת של הנוזלים בגוף 30 מ"ל של מים לכל ק"ג משקל.

זאת אומרת בן אדם ששוקל 50 ק"ג כפול 30 מ"ל צריך ליטר וחצי של מים כל יום.

בן אדם ששוקל 100 ק"ג צריך 3 ליטר ביום.

אנחנו רואים שכמות המים מאד אינדיבידואלית וכמובן גם תלויה בעונה ובסביבה.

 

קשה לי לשתות מה הפתרון?

גם לי קשה לשתות והתופעה מוכרת לי, מצאתי פטנט. בבית שלי במקרר תמיד יש תמצית של מי לימון, נענע, בזיליקום מיץ תפוחים טבעי, מעובד בבלנדר.

התרכיז הזה הוא טבעי ובריא ומוסיף למים טעם מרענן, טעים ואני שותה בזכותו הרבה יותר.

מי שאוהב יכול להוסיף קצת ג'ינג'ר טרי.

 

לסיכום:

בדיקת הרגלי השתייה היא חלק חשוב בטיפול כשרוצים לפתור בעיה גופנית.

לא משנה אם הבעיה היא קנדידה, סכרת, פוריות, בעיות עור או כל דבר אחר – תיקון הרגלי שתייה זה חלק בלתי נפרד מהתיקון ומהריפוי.

 

אני מאחלת לכולכם קיץ "רטוב" ושלא תתייבשו בדרך. תשתו מספיק,

ותזכרו – מוח יבש לא מתפקד.

 

באהבה דניאלה שפי, מרפאה טבעית

צרו קשר עם דניאלה שפי מומחית לרפואה טבעית ונטורופתיה
* שדות חובה
שלחו
השאירו תגובה: