supherb_Fly
PassoverFocus_Fly

תוסף תזונה פשוט לחיזוק בלוטת התריס

מאת: מתוך הספר "האמת על בלוטת התריס" מאת סוזי כהן
זמן קריאה: 2 דקות
אני תומכת מאוד בשימוש בתוספי תזונה לחיזוק בלוטת התריס, ולחלקם יש יתרונות משמעותיים - כמו פרוביוטיקה שלהשפעתה חשיבות גדולה ביותר

תמונה: 123RF

supherb_IN

אני תומכת מאוד בשימוש בתוספי תזונה לחיזוק בלוטת התריס, ולחלקם יש יתרונות משמעותיים. רוב התוספים אינם תורמים לניצולו של הורמון התריס שאנחנו מייצרים באופן טבעי, אלא מספקים לנו קו-פקטורים שעוזרים לנו לייצר כמות נוספת של ההורמון, כמו שקורה עם T4. תוכלו למצוא בשוק תוספים רבים שמעודדים את הייצור של T4. אחרי שקראתם את הפרקים הקודמים, אתם כבר יודעים שמחלה של בלוטת התריס קשורה לדלקת, אלרגנים מהמזון (כמו גלוטן וקזאין) והפרעה ביכולתו של ה-T3 להיכנס לתאים ו"להדליק את האור" בכל המערכת.

תוספי פרוביוטיקה משפיעים על רמות ההורמון

לתוספי פרוביוטיקה יש השפעה משמעותית, שכן, 20% מה-T4 שלנו, שלמעשה איננו פעיל, הופכים במעי ל-T3 הפעיל. החיידקים הפרוביוטיים מסייעים לנו להפעיל את הורמון התריס. לעיתים, זה כל מה שאנחנו צריכים כדי למלא חסר קל. לכן החלטתי להתחיל את ההסבר על תוספי תזונה לבלוטת התריס בפרוביוטיקה. הלוואי שהיו לנו מספיק חיידקים פרוביוטיים, אבל למרבה הצער, בכל הנוגע לפרוביוטיקה, כולנו לוקים בחסר.

אני אוהבת את הפתרון הפשוט הזה, מכיוון שחיידקים פרוביוטיים משפרים בצורה נפלאה את תפקוד המערכת החיסונית. הם מסייעים לנו לנצל את הורמון התריס שאנחנו מייצרים, במקום שנבזבז אותו.

כפי שלמדתם, אני מאמינה בכל לבי שאנחנו חייבים לגרום להורמון התריס שלנו לפעול למעננו, במקום למלא את גופנו בעוד ועוד ממנו. תוספי פרוביוטיקה עושים בדיוק את זה. הם עוזרים לנו להפעיל את ההורמון שהיה עלול להתבזבז. טלו תוסף פרוביוטיקה איכותי, שכן, יש לזכור שמדובר בחיידקים. כדאי ליטול רק חיידקים שמערכת העיכול שלנו מכירה. אנחנו לא רוצים להכניס לגופנו אינספור חיידקים לא מוכרים שיגרמו לו להתייחס אליהם כאל פולשים זרים. מטרת הטיפול בתוספים פרוביוטיים היא להכין לעצמנו גינה פרטית של חיידקים טובים ומשגשגים, ולא למלא אותה עשבים שוטים. אני כועסת כשאני נתקלת בתוספים שמכילים סוגים שונים של חיידקים מוזרים. הגוף שלנו חייב לזהות את כל סוגי החיידקים המצויים בתוסף. אחרת, הטיפול עלול לגרום לנו נזק. חיידקים לא מוכרים עלולים להוביל למתקפה אוטואימונית מתונה אך מתמשכת, שכן, הגוף ינסה להבין כיצד הגיעו אליו החיידקים המוזרים למראה.

האם ידעתם שכל התרופות שודדות מאיתנו חיידקי מעי ידידותיים?

הכנתי עבורכם רשימה של תרופות, מחלות ומזונות שונים שידועים כ"שודדי" חיידקים פרוביוטיים. אבל זכרו שגם אם אתם נוטלים תרופה אחרת דרך הפה, סביר להניח שהיא תגרום לירידה בכמות הפרוביוטיקה במערכת העיכול שלכם:

 

מתוך הספר "האמת על בלוטת התריס" מאת סוזי כהן

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו
  1. נימרוד גטניו

    אז על איזה תוסף תזונה ספציפי את ממליצה?
    אני אישית כרגע, לאחר ניתוח כריתה מלאה של הבלוטה ולוקח יוטירוקס עם סלניום בנוסף.

  2. אסתר

    אשמח לדעת איזה פרוביוטיקה את ממליצה ואיזה כמות חיידקים מומלצת?
    (אלפים או ביליון)? כמו כן נשמח למייל על כבושים שטוענים שזה גם עוזר לבלוטה…

  3. יובל חלבני

    הכל ידוע מראש-אבל איפה "ביגדי המלך"?כתבה בלי אינפורמציה זה מביך?