Laisha_Fly
supherb_Fly

2 שיטות בריאות להפחתה במשקל

מאת: - תוכניות ריפוי אונליין לסוכרת 2, ללחץ דם גבוה ולכולסטרול גבוה. תוכניות הוליסטיות, משנות חיים, בעלות הצלחה מוכחת.
כשרוצים להתרפא ממחלות בחילוף החומרים: לחץ דם גבוה, כולסטרול גבוה וסוכרת צריך, בדרך כלל, להפחית במשקל כחלק הכרחי בטיפול. איך עושים את זה נכון?
PassoverFocus_IN

כשרוצים להתרפא ממחלות בחילוף החומרים: לחץ דם גבוה, כולסטרול גבוה וסוכרת צריך, בדרך כלל, להפחית במשקל כחלק הכרחי בטיפול. זה לא נכון ל100% מהמחלימים, אבל זה נכון לרובם.

הפחתה במשקל היא לא עניין פשוט, כי אצל רוב החולים במחלות בחילוף חומרים, חלק ממחלתם נובע משיבוש הורמונלי בהורמונים שאחראים על:

איך "לעבוד" על הגוף?

כשחולים במחלות מטבוליות (חילוף חומרים) מנסים לעשות דיאטה, גופם מאט את קצב חילוף החומרים ואוגר קלוריות. אז מה עושים? צריך להערים על הגוף כאילו הוא מקבל את כמות הקלוריות אליה הוא רגיל מבלי שכך הוא הדבר. איך עושים זאת?

יש שתי שיטות טובות לעניין, לראשונה אני קוראת "כל שני וחמישי" ולשנייה אני קוראת "עשר ארבע".

שני וחמישי

בשיטת "כל שני וחמישי" בימי שני ובימי חמישי, באופן קבוע, צמים צום מיצים. צום מיצים הוא תפריט של כמה מאות קלוריות מלאות ויטמינים, נוגדי חמצון וכלורופיל. הגוף מצד אחד מוזן במיקרו נוטריינטים, ומצד שני מורעב בקלוריות. רק ביומיים רצופים שכאלה יוריד הגוף את קצב חילוף החומרים, אבל לא ביום אחד, ולכן, ימי הצום אינם עוקבים. מי שנכנס לרוטינה שכזאת חייב להקפיד שבימים שלישי ושישי אין אכילה מוגברת שמפצה על היום הקודם. השיטה הזאת מייצרת חיסכון של בערך 2000 קלוריות שבועיות מה שהולך ומתבטא בירידה במשקל תוך 12 חודשים.

עשר ארבע

בשיטת "עשר ארבע" יש שתי ארוחות משביעות ביום, הראשונה בעשר בבוקר והשנייה בארבע אחר הצהריים. במרכזן של שתי ארוחות אלה סלט גדול ועשיר, ממש קערת סלט שלמה למתרפא ולידה מנה מבושלת משתנה. בין שתי ארוחות אלה אין אכילה כלל. ניתן לשתות חליטת צמחים, מים או מיץ. גם כאן הגוף לא מספיק להוריד את קצב חילוף החומרים בין ארבע אחה"צ ועשר בבוקר שלמחרת, ועם זאת נמצא בצום יומי של 18 שעות. גם כאן יש חסכון קלוריות שבועי מצטבר שהולך ומתבטא בירידה במשקל תוך 12 חודשים.

ירידות במשקל המשתרעות על פני שנה הן ירידות בריאות, שמחנכות את המערכות ההורמונליות מחדש, ותומכות בחילוף חומרים תקין. הן חלק הכרחי מתוכניות הריפוי לסוכרת, לחץ דם וכולסטרול גבוהים. אני מזמינה אתכם אל תוכניות הריפוי האינטרנטיות שלי, תוכניות שמוגשות לכם אונליין בזמנכם הפנוי בבית. כאן תוכלו לקבל שיעור במתנה מתוכניות אלה.

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו