supherb_Fly
In2024_Fly

שולמית יוחננוב, מאמנת NLP ומדריכה לתזונה

מיקום: באר יעקב מאמנת NLP ומדריכה בתזונה לטיפול משולב בחולי סוכרת, העוברים שינוי ממצבי חולשה נפשית וגופנית למצב של צמיחה אישיותית ובריאותית
Laisha_In

שולמית יוחננוב

מיקום: באר יעקב

אימון אישי להצלחה במניעת מחלת הסוכרת עבור ציבור רחב של אנשים שנמצאים במצב של סוכרת גבולית או סוכרת סמויה וכאלה שמוגדרים כחולי סוכרת (כאשר בלוטת הלבלב אינה מפרישה אינסולין כלל) איזון הסוכר בגוף הינה משימה כמעט בלתי אפשרית, ולבטח מאד קשה.

באמצעות אימון אישי שמקיימת שולמית יוחננוב המשלב שני עולמות ידע: אימון אישי מנטאלי והדרכה בתזונה, המתאמנים זוכים לעבור טרנספורמציה ממצב של חולשה נפשית וגופנית למצב של צמיחה אישיותית ובריאות.

לאחר שסיימה שולמית יוחננוב לימודי תואר ראשון באוניברסיטת בר אילן במגמת מדעי החברה, החליטה שהיא רוצה להפוך למאמנת אישית. למדתי אימון קוגניטיבי במרכז ההשתלמויות באוניברסיטת בר אילן , המשכתי והרחבתי את השכלתי כמאמנת בכלי NLP. כלי זה מתאפיין בשימוש בדמיון מודרך ובמטאפורות, ומביא את המתאמנים למקום גבוה יותר. במסגרת לימודי NLP למדתי ורכשתי מיומנויות בטיפול בטראומות, טיפול בחוויות מעכבות, טיפול באבל ואובדן ושחרור מרגשות שליליים כעסים, פחדים, דאגנות יתר, רגשי אשמה וכו'. מכאן המשכתי ללימודי אימון לתזונה וכיום אני גם חברה במועדון המטפלים הישראלי לבעיות עיכול.

המוטו שלי כמאמנת אישית

שולמית יוחננוב מאמינה שלכל אחד יש את הפוטנציאל לממש את המטרות שלו וכי כל אחד צריך וזכאי להיות מאושר היום. כישלונות הן הבסיס להצלחה, משם אנו צומחים.  הייחוד באימון שאני מקיימת בעזרת כלי NLP  שהמתאמנים מדמיינים הצלחות. זו הסיבה שהמתאמנים עוברים את התהליך בהנאה. אני ממקדת אותם להצלחות שלהם ולרגשות החיובים הנלווים לכך. המתאמנים תמיד נשארים באזור הנוחות.
אימון אישי מנטאלי לצד רכישת כלים לתזונה נכונה ומאוזנת

מחלת הסוכרת מסוג 2 ניתנת למניעה, אם רק נשנה את דפוסי התזונה שלנו ואת התפיסה שהבריאות הינה בידיים שלנו. האימון המנטאלי מהווה את הבסיס הנפשי לשינוי בתזונה ובאורח החיים. הייחוד באימון שאני מקיימת זה השילוב בין שני התחומים אשר באמצעותם ניתן למנוע את מחלת הסוכרת ומחלות ותסמינים: עצירות ומחלות עיכול, דלקות( דלקות גרון, דלקות חניכיים וכו') , מחלות בכלי הדם, דלקתיות בגוף, כאבי מפרקים, לחץ דם שאינו מאוזן, בריחת סידן, כאבי ראש, עייפות ועוד…
תכנית האימון האישי מבוססת על סדרה של 15 מפגשים אישיים אחת לשבוע, בהם מקבל כל מתאמן את האימון המנטאלי המתאים לצרכיו ובהתאם  לקצב ולאישיות שלו!

פרטי יצירת קשר עם שולמית יוחננוב:

טלפון נייד 052-6290962
טלפון נייח 077=5625838 בשעות הערב
EMAIL  – SHULAMIT.LATZAMERET@012.NET.IL
אתר – www.latzameret.co.il

 

הערה: הפורטל לתזונה בריאה Eatwell משמש כערוץ פרסומי בלבד ואין הוא ממליץ על מטפל כזה או אחר ואינו נושא באחריות כלשהי למוצר/שירות שניתן ע"י חברה או בעלי המקצוע המפורסמים באתר או בכלל.

 

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו