In2024_Fly
natu_Fly

רומי חוכמה, אירדיולוגית ונטורופתית

מיקום: רעננה עוסקת במקצוע כ-12 שנה. מטפלת בבעיות בריאותיות מבעיות מטבוליות ועד מחלות אוטואימוניות. מעבירה סדנאות הרזיה וניקוי רעלים וגם סדנאות הכנת הגוף להריון. הטיפול כולל אבחון אירידיולוגי בשילוב עם נטורופתיה וצמחי מרפא
In2024_Article

רומי חוכמה

מיקום:  רעננה

תיאור העסק: אני עוסקת במקצוע כ-12 שנה והספקתי לאבחן ולטפל באלפי אנשים. לימדתי אירידיולוגיה במכללות, אני מרצה ומטפלת בקליניקה פרטית.

רומי חוכמה

למקצוע נטורופתיה ואירידיולוגיה הגעתי דרך החיים. תמיד הייתה לי התעניינות בנושא תזונה אבל לא עסקתי בזה כמקצוע. לפני 17 שנים קרובת משפחה בדרגה ראשונה חלתה בסרטן השחלות שבו הרופאים נתנו לה לחיות כשנה. באחד הביקורים שלי בבית חולים שמעתי את הרופא שלה ממליץ לה לאכול שוקולדים ובשר בקר. ברגע ששמעתי את זה חשכו עיני והבנתי שאני צריכה להציל את קרובת המשפחה כי אז כבר ידעתי שסוכר מזין את הסרטן ובשר מכיל כל כך הרבה רעלים שהגוף שלה לא יוכל להתמודד איתם. מכאן עברתי איתה תהליך ריפוי טבעי בשיטת אן ויגמור וכמובן טיפול רגשי. היא יצאה מהמחלה כבר 17 שנה. לאחר תהליך ההחלמה ידעתי מהו היעוד שלי ואז הלכתי ולמדתי 6 שנים נטורופתיה, אירידיולוגיה וצמחי מרפא.

מגוון פעילויותיי:

מטפלת בבעיות בריאותיות  מבעיות מטבוליות ועד מחלות אוטואימוניות.
מעבירה סדנאות הרזיה וניקוי רעלים וגם סדנאות הכנת הגוף להריון
הטיפול כולל אבחון אירידיולוגי בשילוב עם טיפול נטורופתי הכולל תזונה וצמחי מרפא.

אירידולוגיה היא שיטת אבחון דרך קשתית העין הקיימת אלפי שנים הידועה כבר מתקופת האיסיים. במפה של קשתית העין משתקפים כל אברי הגוף. הצבע ומרקם של קשתית העין מייצג למעשה את התכונות התורשתיות: החולשות הנרכשות והמולדות, השינויים ההורמונליים, מידת העומס הרעלי בגוף (גם מקומי וגם כללי), אלרגיות, ועוד.

האירידיולוגיה יכולה לשקף לנו את אורח החיים שלנו בעיקר דרך התזונה שלנו. דרך האבחון ניתן לראות איזה סוג מזון אינו מתעכל טוב, ומה גורם לאלרגיה ולכאבי ראש. בדרך כלל נראה עיכול לא תקין של פחמימות, חלבונים או שומנים. או שנגלה מחסור במיצי עיכול, מחסור באנזימים או בכלל נוכל לראות תזונה קלוקלת שמשפיעה על המערכות בגוף ויוצרת רעלים.

האירידיולוגיה מפנה אותנו לעידן החדש בהתאמת תזונה – תזונה גנטית, התאמת טיפול תזונתי אישי שבו ניתן למתח את השפעת המזון, בהתאם לגנום המבדיל אדם אחד ממשנהו.

פרטים ליצירת קשר:

 09-7745305

 0528781537

 אימייל:  mabatlateva2@gmail.com

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו