Thymoquin_Fly
bari14_Fly

פאולה רוזנברג, LLB, נטורופתית

מיקום: כפר סבא, תל - אביב מנהלת קליניקה טיפולית, מרצה בתחום התזונה הטבעית, מנחת סדנאות לאורח חיים בריא וניקוי הגוף מרעלים. מנחת פינת בריאות בתכנית הטלוויזיה "העולם הבוקר"
himalayaKrem_IN

פאולה רוזנברג, מומחית לנטורופתיה ורפואה טבעית

 

מנהלת קליניקה טיפולית, מרצה בתחום התזונה הטבעית, מנחת סדנאות לאורח חיים בריא וניקוי הגוף מרעלים. מנחת פינת בריאות בתכנית הטלוויזיה "העולם הבוקר" בערוץ 2, יועצת לארגונים, רשתות מזון ומסעדות בתחום הקולינריה.

זה פשוט לחיות טוב

בשנותיי כמטפלת נדהמתי לגלות כמה אנשים מוכנים להשלים עם סבל וכאב כחלק מחייהם: עצירויות שנמשכות שנים, כאבי מחזור, מיגרנות, פריחות וגירודים,  כאבי שרירים, פטריות וגינליות עקשניות, דלקות שונות ועוד…

מנסיוני המקצועי למדתי שאת כל אלו ניתן להעלים (או לפחות למזער) על ידי ניהול מאוזן של הגורמים הבאים: תזונה והרגלי אכילה, תנועת הגוף, וויסות רמת המתח, נשימה מלאה ופיתוח מודעות.

הייעוד שלי הוא לעורר באנשים את התשוקה לקחת אחריות על הבריאות שלהם, להאמין שהם יכולים להרגיש טוב ולחיות ללא כאבים, להיראות טוב ולהיות שמחים.

 


הדרך שלי להגיע לאנשים מתפרשת על כמה תחומים:

1. טיפול פרטני בקליניקה
2. סדנאות קבוצתיות
3. הרצאות לקהל הרחב
4. פינת בריאות בערוץ  2

את השכלתי קיבלתי במסגרת לימודי הנטורופתיה במכללת רידמן לרפואה משלימה ולימודים מתקדמים נוספים (תטה הילינג, ארומתרפיה קוסמטית, אכילה רגשית).

בטרם הגעתי לתחום הטיפולי עסקתי עולם שונה לגמרי: אני בוגרת לימודי משפטים ותקשורת באוניברסיטת תל-אביב. אני מאמינה שגם אלו סייעו לי לפתח את שיטת הטיפול הייחודית לי. הראייה האקדמית אותה ספגתי במהלך שנותיי באוניברסיטה תורמת רבות להשקפתי המשלבת ראייה הוליסטית של היבטים מסורתיים ואלטרנטיביים יחד עם כלים מחקריים מדעיים מתקדמים ביותר. אני מקפידה להתעדכן במחקרים החדשים והמקיפים ביותר שמפרסמות אוניברסיטאות נחשבות בארצות הברית ובאירופה ומיישמת את המלצותיהם בטיפולים שלי.

 

על הטיפול

התפיסה הבסיסית שאני דוגלת בה היא לראות את האדם שנכנס אלי לקליניקה ולהבין מתוך האבחון המקצועי מהם הכלים שיניבו את הטיפול המתאים ביותר, שיביא לתוצאות מצוינות ואפקטיביות. צורת העבודה אינה לפי טיפול נוסחתי ואחיד, אלא בניית תכנית טיפולית פרטנית, מתוך הסתכלות הוליסטית על האדם שעומד מולי ולא רק הסתכלות על הבעיה הרפואית עמה הגיע לקליניקה.

התכנית תכלול תמיד כלים לטיפול הן ברובד הפיסי והן הרובד הרגשי, על מנת לייצר תהליך ריפוי ואיזון מלא ושלם.

הטיפול הנטורופתי הוא רחב יריעה ומכיל תחומים רבים, הוא מתבסס על תורות עתיקות ומסורתיות, ובאותה המידה גם על מחקרים מדעיים עדכניים המקובלים גם על הרפואה המודרנית הקונבנציונלית.

הטיפול מתבסס על הכלים העומדים לרשותי:

תזונה טבעית – צמחי מרפא – פרחי באך – ארומתרפיה – רפלקסולוגיה – דמיון מודרך – אירידיולוגיה.

הרציונל העומד בבסיס הטיפול הוא כי לגוף יש כוחות ריפוי ואנו צריכים לסייע לו ולהמריץ אותו להפעיל כוחות ריפוי אלו. מטרת הטיפול היא להחזיר לאיזון נכון את כל מערכות הגוף, הן הפיזיות והן הרגשיות.

אני שמה דגש מיוחד על נושא הרפואה המשולבת ומאמינה מאוד בסינרגיה בין הרפואה הקונבנציונלית המערבית לרפואה הטבעית. במקרה הצורך, הטיפול
נעשה בשיתוף הרופא הקונבנציונלי המטפל.

 

במי אני מטפלת?

ניתן להתאים את הטיפול לנשים, גברים, ילדים ונוער בכל גיל ובכל מצב רפואי.

 

במה אני מטפלת?

מטרת הטיפול היא להביא את האדם לאיזון פיזי ונפשי. בדרך זו ניתן לטפל כמעט בכל הבעיות, גם הכרוניות וגם האקוטיות:

בעיות עיכול – מעי רגיש, דלקות של המעי, נפיחות וגזים, טחורים, הליקובקטר פילורי.

בעיות נשימה –  אסטמה, דלקת ריאות, שיעול וליחה.

בעיות הורמונליות – חוסר איזון הורמונלי, תופעות קשות בזמן הווסת אצל נשים, תופעות גיל המעבר, רגישות של איברי המין, שחלות פוליציסטיות, פטריה נרתיקית חוזרת, קנדידה, חוסר איזון של בלוטת התריס.

בעיות עור – מחלות עור דלקתיות, אטופיק דרמטיטיס, פסוריאזיס, סבוריאה, אקנה, אקזמות, פריחה. חולשה של מערכת החיסון.

נשים לפני הריון, במהלך ההריון ולאחר לידה – הדרכה , תמיכה וליווי. הדרכת אמהות בתהליך המעבר למוצקים.

ילדים ונוער – טיפול בסרבני אכילה, הקניית הרגלי אכילה באופן הדרגתי ותוך השגת שיתוף פעולה.

תהליכי ניקוי הגוף מרעלים – באמצעות סדנאות ניקוי רעלים אורבניות בהנחייתי או בטיפול פרטני.

עודף משקל, הפרעות שינה, דיכאון וחרדה

פרטים ליצירת קשר עם פאולה רוזנברג:

 

טלפון נייח: 077.2011300

 

טלפון נייד: 054.5420175

 

הערה: הפורטל לתזונה בריאה Eatwell משמש כערוץ פרסומי בלבד ואין הוא ממליץ על מטפל כזה או אחר ואינו נושא באחריות כלשהי למוצר/שירות שניתן ע"י חברה או בעלי המקצוע המפורסמים באתר או בכלל.

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו