In2024_Fly
supherb_Fly

סדנת בישול לירידה ושמירה על המשקל

מאת: ציונה מלמן, שפית ומדריכה לאורח חיים בריא
זמן קריאה: 2 דקות
הסדנה מיועדת למי שרוצים לרדת במשקל ולשמרו. בהדגמה כיפית ואינפורמטיבית תסביר ותדגים ציונה מלמן, טכניקות שיהפכו את הכנת האוכל לקלה ומהנה ויכללו הכנת מנות צמחיות חיות ומבושלות מכל הסוגים.
In2024_Article

אוכלים בריא

 

טעים, מרזה ובריא – סדנת בישול לירידה ושמירה על המשקל
כנס אוכלים בריא

הסדנה מיועדת למי שרוצים לרדת במשקל ולשמרו. הרזיה הוא תהליך המבוסס ברובו על ידע והבנה של התנאים האופטימליים עבור גופנו, איזה מאכלים גורמים לנו להשמין, ומה עוזר לנו להשיל משקל. תוכנית הרזיה מוצלחת מתבססת על אכילה של מזון שמנקה בעדינות את גופנו, מזין את המערכות ומעלה את רמת החיוניות והבריאות שלנו. בהדגמה כיפית ואינפורמטיבית תסביר ותדגים ציונה מלמן, טכניקות שיהפכו את הכנת האוכל לקלה ומהנה ויכללו הכנת מנות צמחיות חיות ומבושלות מכל הסוגים.

 

 


ציונה מלמן

 

מידע אודות ציונה מלמן:

שפית ראשית ומייסדת המטבח בחוות הבריאות מצפה אלומות.
עוזרת לשף ראשי בחווות בריאות והמכון הלימודי  של Tree of Life באריזונה בניהולו של ד"ר גבריאל קזאנס. מחברת יותר מ- 40 מתכוני בריאות לספרו של ד"ר גבריאל קאזנס  Conscious Eatingהמסע שלי,  כמו אצל מרבית חברי לתחום, התחיל בעקבות קריאות רמות של גופי להחלים. הגוף שלי יודע לקרוא בקול רם,  כך שלא הייתה לי ברירה ומצאתי את ייעודי…..

 

סיפור תולדות המחלות שלי, הסיבוכים, האנטיביוטיקות ושאר החוויות ה"מהנות" שחוויתי בתחילת דרכי לפני 20 שנה יכול להתיש את הקורא הממוצע לכן רק אספר כי הגעתי למצב של קריסת מערכות  או בתיאור יותר ציורי – אחרי כל עיטוש שהיה מסביבי רותקתי למיטה והפסקתי לחיות לכמה שבועות.  ועוד משהו – הרופאים שפניתי אליהם טענו שאין מה לעשות אלה לחכות שזה יעבור…

 

רצה הגורל ופגשתי יועצת תזונתית שעצותיה שינו את חיי. למדתי להקשיב לגופי ולהזין אותו. למדתי שיש מאכלים שעדיף לי להימנע מהם ואחרים שחשוב מאוד להכניס לתפריט שלי. מהר מאוד חוויתי שיפור מהותי ובריאותי השתפרה פלאים. למעשה שם התחיל המסע שלי לריפוי עצמי שנמשך עד היום.

 

עם התקדמות הריפוי שלי, הבנתי שמצאתי את ייעודי בהבאת השכלה וידע מעמיק לכל המעוניינים להשתמש בתזונה בריאה כדי לשמור על בריאותם ולשפרה. שמתי לי למטרה ללמד אורח חיים בריא!

 

מידע כללי:

איפה?
כנס "אוכלים בריא" כנס תזונה ובישול בריא ה-1 בישראל
תיאטרון גבעתיים – יום שישי 6/11/09  09:00-10:30
רח' רמז 40 גבעתיים (דרך השלום פינת דרך יצחק רבין)

חוץ מההרצאה
הרצאות בנושא תזונה בריאה, סדנאות בישול בריא, דוכני מכירה, מסעדת בריאות והפתעות נוספות.

כמה?
עלות כל הרצאה או סדנת בישול- 25 ש"ח
הכניסה למתחם הדוכנים – ללא תשלום
לרכישת כרטיסים, קופת תיאטרון גבעתיים: 03-7325340 שלוחה 2
שעות הפעילות של הקופה: ימים א'-ה': 9:00-13:30 , 15:30-20:00
יום ו': 9:00-13:00

חניה?
חניה חינם לבאי הכנס בחניון יעד(צמוד לתיאטרון) וגם בחניון בנין "פלאפון"

 

הבטיחו מראש את מקומכם  –  מספר מקומות מוגבל!

*התוכנית כפופה לשינויים

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו