Thymoquin_Fly
In2024_Fly

סאלי אלבגלי-קריקלר, נטורופתית (N.D) והרבליסיטית קלינית (CI.H) מוסמכת

מיקום: רעננה סאלי אלבגלי-קריקלר, נטורופתית (N.D) והרבליסיטית קלינית (CI.H) מוסמכת. דרך הטבע - מטפלת ברפואה טבעית - מנחה, מלווה ותומכת בתהליכי ריפוי לשם איזון לחיים שלווים ובריאים
Thymoquin_In

סאלי אלבגלי-קריקלר 

נטורופתית  (N.D) והרבליסיטית קלינית  (CI.H) מוסמכת

דרך הטבע – מטפלת ברפואה טבעית –  מנחה, מלווה ותומכת בתהליכי ריפוי  לשם איזון  לחיים שלווים ובריאים 



סאלי אלבגלי-קריקלר

האם הבריאות תמיד בראש מעיינינו? האם בכל זמן נתון אנו תופסים את הבריאות כמקור לאושרנו? אני משערת שלא, ואולי ההיפך הוא הנכון, לרוב הבריאות נתפסת כמובן מאליה, אנו לא מהרהרים או מתעסקים בה יתר על המידה עד אשר אנו נתקלים בבעיה רפואית שמצריכה טיפול או שינוי באורח חיים. הגבול הדק החוצה בהדרגתיות בין בריאות תקינה לחולי תזכיר לנו עד כמה אנו רגישים ושברירים ועד כמה קיים צורך הכרחי להשקיע לאורך השנים בחיים מאוזנים למניעת מחלות  ולקידום בריאות תקינה.

חוסר איזון של הגוף יכול להתבטא בסימני אזהרה שונים כגון עייפות, כאבים, רגישויות, אלרגיות, שינויים במערכת עיכול ועוד. לעומת זאת, במצב מאוזן הגוף ירגיש נפלא ! הוא לא יאותת על כאב ראש או כל כאב אחר, הקיבה לא תגלה רגישות או מלאות,  הגוף ירגיש רענן וחיוני ומנגנוני הזנה ופינוי יעבדו בהרמוניה. 
כמטפלת ברפואה טבעית אני מאמינה שלגוף יש את הידע ואת הכלים ליצר את השינוי לטובה אך נדרשת לו לעיתים הכוונה ותמיכה לעשות כן.

דרך הטבע היא מסגרת טיפולית שמשלבת שלושה ערוצים חשובים: הנחיה, ליווי ותמיכה. אלו מאפשרים למטופל לצמוח בתהליך באופן טבעי ולאמץ שינויים לקידום אורח חיים בריא ומאוזן. לדוגמה כאשר יש לעשות שינויים בתזונה ואני חשה שהמטופל זקוק לליווי מעשי בתחילת דרכו, אני לא אהסס להדריך אותו כבר משלב ההיכרות עם המוצרים בחנות הטבע ועד להתנסות המעשית בביתו בהכנת תפריט שיתאים למצבו. אני מאמינה שכל שינוי מצריך מסגרת של ידע, נכונות וזמן, ואלו לא תמיד משאבים שקל לרתום להתנעת התהליך ללא מסגרת תומכת.   

הדמות שלי כמטפלת במרחב הטיפולי תופסת מקום צדדי בלבד, הייתי מגדירה אותה כתפקיד הבמאית ואילו הבמה עומדת לרשות השחקן הראשי – המטופל. הוא מביא את עולמו וכישוריו לבמה, הצלחת ההצגה תלויה בו ותפקידי כמטפלת ללוות אותו לאורך התהליך.

הטיפול מיועד לכל מי שמעוניין לעשות שינוי באורח חיים, לטפל בבעיה רפואית אקוטית/כרונית, לטפל בהשמנה או כל בעיה אחרת שדורשת התייחסות ורצון לטיפול טבעי.


קצת על עצמי:

סאלי אלבגלי-קריקלר- בוגרת לימודי נטורופתיה מכללת מירב, מטפלת מוסמכת בתזונה טבעית, צמחי מרפא, פרחי באך, ארומתרפיה, דמיון מודרך ורפלקסולוגיה.

טרם לימודי הנטורופתיה עסקתי בתחום משאבי אנוש. את תחילת דרכי עשיתי בענף המלונאות ובהמשך בענף ההייטק, לשמחתי, אלו הביאו אותי להיחשף לנושא השירות, התקשורת הבין-אישית והטיפול בפרט ודרכם גליתי את המשיכה והאהבה לצד המטפל שבי. לאורך השנים נמשכתי לכל הקשור לתזונה וכושר גופני לצד אספקטים שונים לקידום הבריאות והחלטתי לשלב ולחבר אותם בחיי הפרטיים והמקצועיים.



סאלי אלבגלי-קריקלר
טלפון: 09-7749261
טלפון נייד: 052-5844523
אימייל:
Sali.albagli@gmail.com


הערה: הפורטל לתזונה בריאה Eatwell משמש כערוץ פרסומי בלבד ואין הוא ממליץ על מטפל כזה או אחר ואינו נושא באחריות כלשהי למוצר/שירות שניתן ע"י חברה או בעלי המקצוע המפורסמים באתר או בכלל.

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו