Nikui_Fly
himalayaKrem_Fly

נועה פרומן, נטורופתית מוסמכת ורפלקסולוגית בכירה

מיקום: נתניה ובית ינאי נטורופתית מוסמכת המתמחה בתזונה טבעית למבוגרים וילדים, רפלקסולוגית בכירה, מנחת קבוצות בתחום הורות וילדים, מעבירה סדנאות בישול ואפייה
himalayaKrem_IN

שם פרטי ומשפחה: נועה פרומן

מיקום: נתניה ובית-ינאי

נועה פרומן

קצת עליי:
אני נועה, נטורופתית מוסמכת המתמחה בתזונה טבעית למבוגרים וילדים, רפלקסולוגית בכירה, מנחת קבוצות בתחום הורות וילדים, מעבירה סדנאות בישול ואפייה ואם אוהבת לארבעה ילדים.

סיימתי את לימודי הנטורופתיה במכללת רידמן בשנת 2000 ומאז עקרונות הנטורופתיה הם חלק ממני ועל פיהם אני חיה. אני שואפת לשתף את הידע שלי ואת מה שיש לנטורופתיה להציע עם מטופלי ובקרב סובבי.

הנטורופתיה מאמינה שאם נחזק את הגוף הוא ידע להתמודד בעצמו עם מחלות ואף למנוע אותן. הטיפול הנטורופתי מתאים למבוגרים וילדים ויעיל בפתרון בעיות רבות במצבים אקוטיים וכרוניים.

אני מטפלת ממקום של אהבה והקשבה, מתוך רצון להקל ולשחרר, לאפשר להתחבר לגוף, לאמת הפנימית ולשקט הקיים בתוכנו ובכך להביא לאיזון ולריפוי. מניסיוני האישי והניסיון עם מטופלים שעשו שינוי ומרגישים נפלא, בטוחה אני כי מי שייקח החלטה ואחריות לתת לעצמו הזדמנות אמיתית לשינוי ולניהול אורח חיים בריא, יגלה שהכלים לאיזון, בריאות וצמיחה תמיד היו שם וכי יש רק צורך ללמוד כיצד להשתמש בהם.

נועה פרומן מטפלת באמצעות:

• תזונה טבעית
• בניית תפריטים אישיים (כולל מתכונים)
• צמחי מרפא ותוספי מזון
• דמיון מודרך
• רפלקסולוגיה
• ארומתרפיה
• סדנאות בישול ואפייה

היכן אפשר למצוא אותי:

במדיקל סנטר ״בית גדי״ בנווה איתמר, נתניה
בקליניקה פרטית בבית ינאי
סדנאות הבישול ב- ”השף האורגני” בחוגלה

פרטים ליצירת קשר עם נועה פרומן:

טלפון נייד: 0544666016

אימייל: noafroman@gmail.com

אתר https://noafroman.com/

הערה: הפורטל לתזונה בריאה Eatwell משמש כערוץ פרסומי בלבד ואין הוא ממליץ על מטפל כזה או אחר ואינו נושא באחריות כלשהי למוצר/שירות שניתן ע"י חברה או בעלי המקצוע המפורסמים באתר או בכלל.

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו