supherb_Fly
Thymoquin_Fly

מיטל אטיאס, נטורופתית

מיקום: חיפה נטורופתית R.Na : 10341, מאבחנת לפי קשתית העין (אירידולוגיה) ומטפלת בעזרת תוספי תזונה וצמחי מרפא. מתמחה בטיפול במחלות מורכבות הקשורות לגוף נפש
Thymoquin_In

מיטל אטיאס

מיקום:  חיפה

 

מיטל אטיאס ילידת 1983, מחיפה. מטפלת מוסמכת ברפואה משלימה מ2005 עם התמחות בתחום הנטורופתיה , האירידולוגיה (אבחון לפי קשתית העין) וצמחי המרפא. בוגרת מכללת "רידמן" ו"שלוס", לימודים מעמיקים בתחום רפואת הרמב"ם אצל אורי מאיר צ'יזיק, כאשר בין לבין השתלמתי בכנסים רפואיים, כנסים של האגודה לצמחי מרפא בארץ "עילם" והאגודה לנטורופתיה .
רשומה באגודות המקצועיות כנטורופתית והרבליסטית מוסמכת .

בין השנים 2005-2010, ניהלתי את פורום שמנים וצמחי מרפא בתפוז. בנוסף אני מטפלת במגוון שיטות: אורתומולקולריה (תוספי תזונה), עיסוי רפואי, ארומתרפיה קלינית וצמחי מרפא כשהבסיס להכל הוא התזונה הטבעית.

אני מאמינה כי בכל אחד יש את היכולת לרפא את עצמו על ידי הקשבה ואבחון נכונים, אדם בריא הוא אדם מאוזן פיזית ונפשית וטיפול אמיתי ועמוק חל בשני המישורים: במישור הפיזי ובמישור הנפשי, שהנם בלתי-נפרדים ומשפיעים זה על זה.

התחום בו אני עוסקת הוא תחום אשר משלב את שני האלמנטים ונותן מענה מלא וייחודי ללא תרופות וללא תלות. היכולת שלי לאבחן דרך העיניים פורשת בפניי עולם מלא של מפת הגוף והגנטיקה האישית אשר מתארת תהליכים שקורים בזמן הווה, עבר ועתיד.

בעזרת האבחון אני מתאימה באופן אישי את התוכנית המדויקת אשר משפרת את בריאות האדם באופן מהותי .

 

פרטים ליצירת קשר:

טלפון נייח: 0765405467

טלפון נייד: 0546998633

אימייל: meitalatias83@gmail.com

כתובת אתר: https://www.blue-lotus.co.il/

כתובת פייסבוק:  https://www.facebook.com/meitalnaturopath


הערה:
הפורטל לתזונה בריאה Eatwell משמש כערוץ פרסומי בלבד ואין הוא ממליץ על מטפל כזה או אחר ואינו נושא באחריות כלשהי למוצר/שירות שניתן ע"י חברה או בעלי המקצוע המפורסמים באתר או בכלל.

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו