bari14_Fly
himalayaKrem_Fly

אכילה רגשית אכילה מודעת

Thymoquin_In

                  

 

 

 

אזלו כל הכרטיסים!

הסדנה של רוני מייזליש:
מאכילה רגשית לאכילה מודעת

 

מתי?
יום שישי, 11.7.14
14:00-10:00
בכיתת מיקוד

 


רוני מייזליש
 MA, מטפל באכילה רגשית, פסיכותרפיסט ועו"ס קליני

תקציר סדנה

למה רק שלושה אנשים מתוך מאה מצליחים לרזות ולשמור על משקלם לאורך זמן?
לאוכל יש משמעות עבורנו הרבה יותר מאשר הזנת הגוף. לאורך כל החיים אנחנו מנהלים איתו מערכת יחסים טעונה. האוכל יכול להיות מקור לנחמה, פיצוי, שליטה ועוד. בלי בירור מעמיק של תפקיד האוכל בחיינו לא נוכל באמת לשנות את הרגלי האכילה שלנו.
בהרצאה המקדימה נבין מהי "אכילה רגשית", ולאחר מכן נתנסה בסדנה ייחודית חוויתית של "אכילה מודעת", שתאפשר לנו לבחון את הבחירות שאנחנו עושים באוכל וחיים בכלל ולשנות דפוסים שפוגעים בנו.
מיועד לכל מי שהתעייף מעולם הדיאטות, ספירת קלוריות וכללי עשה ואל תעשה.
ותבואו רעבים (אך לא מורעבים)!

 * על כל משתתף להביא עימו דבר מאכל לסדנה

רקע נוסף על הסדנה

מה אנחנו עושים עם מה שלא טעים, שמאכזב? כמה אנחנו מתנחמים במה שעושה לנו מתוק בפה, ובלב? מהי משמעות לפסולת ולפחי הזבל בחיים שלנו? איך ובמה אנחנו בוחרים (באוכל ובחיים) ומה הקשר בין פספוס של מעדנים לפספוסים אחרים? סדנת "ארוחה מודעת" מציעה אלטרנטיבה ייחודית לכל מי שרוצה להתמודד עם משקל האוכל בחייו. סביב בופה מתקיימת ארוחה שלמה, במהלכה לומד כל משתתף על מערכת היחסים שלו בין טעמים ובין רגשות. מטרת הסדנה לעורר שאלות על בחירה, קשר עם הסביבה, התמודדות עם בעיות ולחצים ומערכות יחסים הבאות לידי ביטוי בסופו של דבר ביחסים שאנו מנהלים עם האוכל.

הנחיות

חשוב לבוא לסדנה רעבים אך לא מורעבים כדי שנוכל "לשחק" וקצת יותר להכיר את מערכת היחסים שלנו עם האוכל בלי מתח שרעב פיזי גדול יכול לגרום לנו (כלומר להיות רעבים בדרגה 5 על סקלה בין 1 ל 10).
כל אחד ואחת מוזמנים להביא ארוחה. את כל המזון נשים על שולחן מרכזי שיהווה עבורנו "שולחן-בופה". אפשרי שחבר או חברה ייבחרו את המזון אותו הבאנו ולכן מי שמעוניין יכול להביא קופסה שעליו השם שלו ובתוכה המזון  רק עבורו וכן בנוסף מזון שהוא ישתף עם כולם.
אופי הסדנה הנו חוויתי ולא במתכונת של "העברת מידע" ולכן נשב במעגל ע"מ שנוכל לחוות, לשתף ולדון בדילמות, פרדוקסים ושאלות שיעלו במהלך הסדנה.

אודות המנחה

רוני מייזליש – פסיכותרפיסט ועו"ס קליני (M.A) – בעברו מטפל בהפרעות אכילה במרפאה הפסיכיאטרית בביה"ח סורוקה (במהלך תקופת לימודי התואר השני בעו"ס וההתמחות בפסיכותרפיה). מאז 2007 מטפל פרטני וקבוצתי באכילה רגשית. מנחה סדנאות ממוקדות לפריצת דרך ("ארוחה מודעת") וכן סדנאות תהליכיות לקהל הרחב. בנוסף לכך מנחה קבוצות לימוד, הדרכה והתפתחות למטפלים מאסכולות שונות. בוגר קורס חוויתי בנושא מערכת היחסים עם האוכל בארה"ב אותו הנחתה ג'נין רות' (מחברת רב המכר "אכילה כפייתית כפיצוי לאהבה").

אודות כנס אוכלים בריא

כנס "אוכלים בריא", כנס תזונה ובישול בריא הגדול בישראל, הוא האירוע הגדול והמקיף מסוגו. הכנס, המתקיים זו השנה השישית ברציפות, משלב הרצאות של מומחים לצד סדנאות מעשיות, במטרה להביא לקהל שוחרי הבריאות בישראל ידע עדכני, אמין ונטול אינטרסים של חברות מסחריות.
אנו שמחים להזמין ליומיים של בריאות וטעם עם הרצאות מגוונות בנושא תזונה, סדנאות בישול, דוכני מכירת מזון ומוצרים, מסעדות בריאות, הצגות בריאות לילדים והפתעות נוספות.

הכנס מתקיים בתיאטרון גבעתיים, ביום חמישי, 10.7.14, 23:00-17:30 ויום שישי, 11.7.14, 17:00-08:30 – הכניסה למתחם הדוכנים ולהצגות הילדים ללא תשלום.

בואו לשמוע, להתנסות וליהנות מבילוי בריאותי ומלא עניין.

מחיר כרטיס לסדנת עומק – 150 ש"ח

לרכישת כרטיסים בקופת התיאטרון:
03-7325340 שלוחה 2
* 10 ש"ח דמי טיפול ברכישה טלפונית

חניה חינם לבאי הכנס החל מיום חמישי ב-18:00 וביום שישי
(מספר המקומות מוגבל)

תיאטרון גבעתיים – רח' רמז 40 גבעתיים
(דרך השלום פינת דרך יצחק רבין)

שעות פעילות הקופה:
ימים א'-ה': 9:00 –14:00, 16:00 –  20:00 ; יום ו': 9:00 – 13:00

תחבורה ציבורית מאזור המרכז – לנוחיותכם מספר קווים לתיאטרון גבעתיים:
23, 31, 43, 52, 55, 56, 57

הבטיחו מקומכם מראש
מספר המקומות מוגבל!
הכניסה למתחם הדוכנים והצגות הילדים – ללא תשלום!

      

 

 

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו