Laisha_Fly
PassoverFocus_Fly

לימודי נטורופתיה במכללת רידמן לרפואה משלימה

צילום: 123RF

Thymoquin_In

מכללת רידמן

פרטים כלליים אודות המוסד הלימודי:

מכללת רידמן לרפואה משלימה, המובילה במגוון הרחב של לימודים והכשרת מטפלים.
במכללה מלמדים מומחים בעלי שם וניסיון בינלאומיים.
הלימודים במכללה נחלקים לשבעה בתי ספר שונים, המתפצלים למסלולים. כל מסלול מציע ידע רחב ומעמיק בתחומו, וכולל מגמות התמחות ספציפיות ומגוון קורסי העשרה. בין המסלולים הבולטים: בית ספר לרפואה סינית, בית ספר לרפואה טבעי, בי"ס לאיורוודה ויוגה, פסיכותרפיה הוליסטית, טיפולי מגע, נטורופתיה ועוד.
שלוחות המכללה פרוסות בכל רחבי הארץ – אילת,  באר שבע, ירושלים, תל אביב, חיפה וכינרת.

פרטים אודות מסלול הלימוד בנטורופתיה:

נטורופתיה היא גישה בריאותית-רפואית הוליסטית, רב-תחומית, המתבססת על שימוש מושכל ומודע המגיע ישירות כולו מן הטבע.

בתור שכזאת, הנטורופתיה מושתתת בעיקר על ידע מעמיק בתזונה על-גישותיה השונות, על הכרת צמחי המרפא, השמנים האתריים הארומתיים, תמציות פרחי הבאך, רפואות אנרגטיות ועוד.
להשקפתנו, הנטורופת הינו מטפל בעל ידע מעמיק ברפואה מערבית: באנטומיה, בפיזיולוגיה בפתולוגיה של גוף האדם. הוא גם מכיר לעומקן מגוון של שיטות אבחון (כף הרגל, איריס העין, בטן, לשון, שפת הגוף והפנים, ועוד). הנטורופת משלב בעבודתו גם טכניקות מתחום תרפיית המגע.

בהיותו מרפא הוליסטי רב-תחומי, בכל עת הוא שם לנגד עיניו את הצורך בהתייחסות אישית למטופל ולמצבו הבריאותי על כל היבטיו: הגופני, הנפשי המנטלי והרוחני – אותם הוא רואה כיחידה אחת.

לימודי נטורופתיה במכללת רידמן מבוססים על תוכניות לימודים המקובלות באירופה. לימודי הנטורופתיה הם בשיתוף פעולה עם המכללה האקדמית הגרמנית לנטורופתיה. כמו כן, תוכניות הלימודים הן על פי דרישת האגודה הישראלית לנטורופתיה ולתזונה טבעית.

הקורסים במגמת הנטורופתיה כוללים הרצאות, עבודה מעשית-התנסותית וקליניקות מעשיות (סטאז').
צוות ההוראה במגמת הנטורופתיה הוא הבכיר והמוביל בישראל.
בראש המסלול עומד פרופסור אבשלום מזרחי המנהל האקדמי של מכללה.
מנהלת של בית הספר לתזונה טבעית ומרכזת מגמת תזונה טבעית היא לאה לשם.

אלה מביניכם הרואים עצמם בתחום הטיפול ההוליסטי ימצאו בו מגוון עצום של מסלולים, מגמות וקורסים. בבית הספר נלמדים התחומים הבאים:

לימודים מערביים: כימיה וביוכימיה של התא, אנטומיה, פתולוגיה, פרמקולוגיה, פיזיולוגיה, בדיקות מעבדה.

תזונה: עקרונות וביוכימיה של אבות המזון, תזונה נבונה, מזונות טבעיים, תזונה – בריאות וחולי, גישות תזונתיות שונות, כמו למשל:

מקרוביוטיקה, צמחונות, טבעונות (גישת שלטון), שיטת גרסון, שיטת מאייר וגישות תזונתיות נוספות, דיאטות למיניהן, תוספי תזונה (תזונה אורטומוליקולרית), מוצרי מזון בעלי איכויות בריאותיות מיוחדות, ועוד.

נטורופתיה: פילוסופיה, גישות טיפוליות בנטורופתיה: טיפולי מים (הידרותרפיה), צום רפואי וצום מיצים, טיפול בעלוקות, כוסות רוח, מוקסה, תנועה ויציבה נכונים, נשימה.

מילה קטנה על יחס וחום אנושיים. אנו שמים דגש רב על צרכיו האישיים הספציפיים של כל אחד ואחת מהסטודנטים שלנו. דלתנו פתוחה לקראתכם תמיד, לשמוע ולעשות. חשיבות גדולה אנו מוצאים גם במתן סביבה רגועה, נעימה, אסתטית ומפרה ללימודים, בכיתות הלימוד ויתר שטחי המכללה. הכול למען מיצוי מלא ונעים של הלימוד שלכם והרגשתכם הטובה.

בואו לבקר באחת משלוחותינו, תרגישו כבר בעצמכם.

מכללת רידמן
ללמוד את מה שאוהבים, לאהוב את מה שלומדים.

ליצירת קשר עם מכללת רידמן, חייגו: 1800-22-09-22

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו