supherb_Fly
In2024_Fly

לא נכנעים בקלות לסוכרת

כנס ראשון מסוגו המתייחס לסוכרת מהפן התזונתי ויעניק כלים רבים לטיפול ומניעת המחלה בדרכים טבעיות עם מיטב המומחים בתחום
supherb_IN

לא נכנעים בקלות לסוכרת

 

ב- 7.2 יערך כנס "לא לסוכרת" בתיאטרון גבעתיים עם מיטב המומחים בתחומי הרפואה השונים, שיאספו כדי לתת מענה רחב ומקצועי על מניעת המחלה והטיפול בה.

 

את הכנס יזמו ד"ר שאול טל, מנכ"ל הוצאת פוקוס ובן יקיר, מנכ"ל פורטל תזונה בריאה Eatwell, מתוך הבנה שמגיפת המאה העשרים מתחילה להתפשט גם אל המאה הזו, ללא הצדקה. באמצעות שינוי אורחות חיים וטיפול שנעשה ביתר תשומת לב, ניתן למנוע את הופעת המחלה, או לטל בה במקרה הצורך, באמצעים טבעיים, נגישים ופשוטים.

 

ד"ר שאול טל, מנכ"ל הוצאת פוקוס התייחס לשאלה :'מדוע הכנס "לא לסוכרת" אינו מיועד רק לחולי סוכרת?, מדוע, לצערנו, הוא מתאים היום למרבית האוכלוסייה הבוגרת, הצועדת מבלי דעת לעבר המגפה? מדוע ניצני מחלת הסוכרת מקננים כבר היום אצל רובינו? ומדוע כלל איננו מודעים לכך? מדוע התרופות אינן הפיתרון? מדוע הפיתרון האמיתי הוא טבעי לחלוטין? – אני שמח להזמין אתכם לכנס חשוב זה, שעשוי להוסיף שנים של בריאות טובה לאנשים בוגרים ולהביא בשורה חשובה לחולי הסוכרת. בכנס תשמעו עצות מעשיות מפי מומחים מנוסים בעלי ניסיון קליני עשיר בנושא, שהצליחו להביא מרפא אמיתי למטופלים שלהם ואפילו להורידם מנטילת תרופות לכל החיים. המפגש הבלתי אמצעי עם מומחים מהשורה הראשונה יחד עם פאנל השאלות למרצים המנוסים עשוי להביא תקווה חדשה לחולי הסוכרת ולמנוע את הסכנה המרחפת היום על הבריאים שבינינו. היוזמה לכנס באה בעקבות יציאתם לאור של שני ספרים חדשים בנושא: "בטן של חיטה" ו"לא לסוכרת" ושניהם מוצעים לכם בכנס במבצע מיוחד.'

 

בן יקיר, מנכ"ל פורטל תזונה בריאה Eatwell גם הוא התיחס לחיוניות הכנס לקהל המקצועי והרחב כאחד, ואמר כי אנחנו בפורטל התזונה Eatwell נתקלים בהרבה חוסר מידע ומקבלים הרבה פניות בנוגע למחלת הסוכרת שהופכת למגיפה הולכת וגדלה בארצנו ובכלל.
אז מה הם הגורמים הסמויים והפחות ידועים לעליה ברמת הסוכר ותהליך התפתחות הסוכרת? האם יש באמת טיפול טבעי למחלת הסוכרת? האם סוכרת היא מחלה הפיכה? האם יש קשר בין חיטה וסוכרת? מה עושים עם התשוקה למתוקים ופחמימות? ואיך ניתן להקל בתסמינים מטבוליים ומדדי סוכרת סוג 2. כנס לא לסוכרת מביא איתו בשורה חדשה אודות מניעה וטיפול טבעי במחלת הסוכרת, זהו כנס חדשני עם מידע שלא תשמעו מהרופא שלכם. בואו לקבל כלים מעשיים למניעה וטיפול במחלת הסוכרת בדרך לא קונבנציונאלית.

 

מומחים לסוכרת מלמדים

תוכנית הכנס כולל ארבע הרצאות מומחים. הראשונה של ד"ר עדיאל תל-אורן M.D., DC, LN, CCN, DABFM, DACBN, FABDA, על "הקשר התזונתי בין דלקת לסוכרת – כיצד נגן על עצמנו בעזרת מדעי הטבע והרפואה הפונקציונלית?" – מה הם הגורמים הסמויים והפחות ידועים לעליה ברמת הסוכר ולתהליך התפתחות הסוכרת? איך נמנע או נעצור תהליך זה וכיצד נאבחן אותו בשלביו המוקדמים? מה הגורמים הפחות ידועים למגפת ההשמנה, שניתן להפכם בפשטות? מה הקשר בין ’’חיים דלקתיים’’ לבין הסוכרתיות וכל התופעות הנלוות אליה? מהי ’’תזונה אנטי–דלקתית’’ שניתן בקלות לאמץ אותה ולשפר מיידית את בריאותנו? מה אנו לומדים מתזונת ילידי נפאל, אריתראה, וארה’’ב, אשר פיתחו לפתע סוכרת, השמנה, ומחלות מערביות כרוניות נפוצות כאשר התחילו לסעוד על ברכי החברה המודרנית–מתועשת? איך נלך בעקבות 95% מאלו? שנרפאו ממחלות אלו תוך זמן קצר, ללא תרופות, בעיקר על ידי שינויים פשוטים בתזונה?

 

הרצאה של אופיר פוגל, נטורופת, יחידת המחקר מרפאת שיר"מ בי"ח "אסף הרופא" על "סיבות רבות ליותר מדי מתוק"- רבות הן הסיבות האפשריות לחוסר איזון הסוכר, ומרביתן לא מוכרות. בהרצאה נבין בין השאר את הקשר להורמונים, חיידקים ודלקת. נשמע על הקשר לתפקוד מערכת העיכול וסטרס חיצוני ופנימי. נעשה סדר בדבר "האחריות" של פחמימות ושומנים על המצב, וננסה לענות על השאלה האם באמת לגנים תפקיד חשוב ובלתי הפיך? המטרה היא לתת עוד כלים וידע באבחון ובטיפול (עצמי או באחרים) – ידע שברובו לא נמצא ב"שיח הטיפולי" ברפואה הרגילה.

אחריו יעלה ד"ר ראול רודריגז M.D. עם "כלים מעשיים למניעה וריפוי סוכרת"- 10 קבין של מחלות ירדו לעולם, 9 קבין בשל תזונה שאינה מתאימה לגופנו. התסמונת הנפוצה ביותר לתזונה לא נכונה היא ה"התסמונת המטבולית" הכוללת: השמנה, קדם-סוכרת, סוכרת, מחלות לב וכלי דם, גאוט, דמנציה ועוד. בהרצאה, נפסע יחד במשעול שהתווה ד"ר מארק היימן בספרו יוצא הדופן "לא לסוכרת" ונלמד להכיר את הסימנים הראשוניים ביותר לתסמונת, כלומר את אותם סימנים שמנבאים את פרוץ המחלה בעתיד ונדון גם בשאלה כיצד להתמודד עם המחלה לאחר שאובחנה. בהרצאה נקבל כלים מעשיים למניעה וריפוי עצמי של הסוכרת בכלים טבעיים. אין זו שיחה אינפורמטיבית, זהו גלגל הצלה שנשלח לעברנו על ידי ד"ר היימן ובשיחתנו נלמד כיצד ללכת בדרך בה התווה.

ולבסוף ירצה ד"ר דני קרת,  M.D., רופא ונטורופת, על "הקשר בין חיטה, השמנת יתר וסוכרת"- האם סוכרת היא מחלה הפיכה? ואם כן, באילו תנאים? מה אנחנו יכולים לעשות כדי להגדיל את הסיכוי לכך שזה יקרה? האם ניתן להוריד אנשים מאינסולין? האם יש סיכוי למחוק את האבחנה מרשימת המחלות שלכם בקופת החולים? – ההרצאה תכלול את העקרונות הנלמדים מספרו של ד"ר וויליאם דייוויס "בטן של חיטה"  ונבדוק אם הוא יכול לעזור לנו לשפר את התוצאות של המתמודדים עם סוכרת, עודף משקל , ועוד שלל בעיות רפואיות. נברר האם לחיטה משמעות בהיווצרות בעיות רפואיות אלה ואחרות? למה לצפות כאשר מפסיקים את החיטה? לאילו תמורות זכו אלה שכבר עשו זאת?

 

בסיום ההרצאות יערך פאנל שאלות תשובות עם המומחים אופיר פוגל, ד"ר ראול רודריגז וד"ר דני קרת.

ספרים חדשים על מחלת הסוכרת

 

בכנס יעמדו לרשות הבאים דוכני בריאות מגוונים, וכן יוצגו ספרים חדשים על סוכרת שימכרו באירוע במחיר מיוחד:
"לא לסוכרת", ספרו החדש של ד"ר מארק היימן, הדן בפתרון הטבעי למניעה וטיפול עצמי בהשמנת-יתר, קדם-סוכרת וסוכרת. תמצאו בו תוכנית מבוססת מדעית, קלה ליישום ומותאמת אישית לשיקום איזון הסוכר והאינסולין בדם.
הספר כולל שאלונים להתאמה אישית ומעקב אחר הטיפול, בדיקות מעבדה וטווחי התוצאות הרצויים, תוספי התזונה, שיטות להפגת מתחים, תפריטים, מתכונים ועוד.

 

"בטן של חיטה", ד"ר ויליאם דיוויס, M.D. – האם שמעתם על הקשר בין חיטה, השמנת-יתר ובריאות? ספר זה מציג עמדה חדשנית, ומגובה מדעית על נזקי החיטה לבריאות וכיצד הימנעות ממנה תורמת לירידה במשקל ולהחזרת בריאות לקדמותה. מי שיקרא בספר ויישם את המלצותיו יזכה לא רק בהפחתת משקל דרמטית, אלא גם בהקלה בתסמינים של סוכרת, שיפור ברמות הכולסטרול, הקלה בעיות עיכול, העלמות של מחלות עור והפחתה במצבי דלקתיות בגוף ובכאבי שרירים.

הסוכרת חרגה מגבולות החיים

 

הסוכרת עברה לכולנו את הגבול, את הגבולות שבין להתענג על החיים, ובין להתמכר לתרבות הצריכה, להנאות ופיתויים שעליהם משלמים ביוקר, ומכרנו את הבריאות שלנו תמורת רגע של אשלייה. המתיקות אינה מחויבת בתזונה לקויה, באורח חיים רווי מתח ובאדישות לגוף וליכולת להניע אותו בפעילות גופנית קלה עד מאומצת. המתיקות היא הרווחים שבין לבין, ההנאה משמחת הדברים הקטנים, ובאשר לתזונה, ניתן להנות מפירות, מתבלינים וממזונות שרובם ככולם בעלי מתיקות בריאה ועשירה ברכיבים תזונתיים לצד החיוניות הרבה.

הכנס מייצג רק עוד פסיעה מהמקום שכולנו שואפים להגיע אליו באורח החיים שלנו, והוא איזון.

 

 

ב- 7.2.14 יערך כנס "לא לסוכרת" – כנס ראשון מסוגו המתייחס לסוכרת מהפן התזונתי ויעניק כלים רבים לטיפול ומניעת המחלה בדרכים טבעיות. בואו לשמוע את מיטב המומחים לטיפול במחלת הסוכרת בכנס הקרוב!
נותרו כרטיסים אחרונים!

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו