Laisha_Fly
Thymoquin_Fly

כך תיפרדו מהשומנים בבטן באופן טבעי

מאת: האחים גיל
זמן קריאה: 3 דקות
אם חשבת שמוצרי דיאט או הפחתה של אחוזי השומן בתפריט היא הדרך להיפטר מהשומן בבטן - כדאי לחשוב על זה שוב. האחים גיל עושים סדר

איך הזלילה גורמת לנו להרגיש? צילום: RF123

Thymoquin_In

כולנו כבר מכירים היטב את השומן הבטני ויודעים שקשה מאד להיפטר ממנו, זאת אף על פי שבסך הכול יש לו כוונות מאד טובות והן להגן על האיברים הפנימיים שלנו. אבל התזונה המערבית של היום גורמת לכולנו לאכול יותר מידי ארוחות ולאכול בכל ארוחה יותר מידי סוכרים והגוף שלנו צורך הרבה אנרגיה. לאחר שסיימנו את מאגר האנרגיה מהארוחה שאכלנו, הגוף פונה למאגרי האנרגיה הפנימיים, מאגר הסוכרים בכבד ובשרירים, ולאחר מכן הוא יפנה למאגרי האנרגיה ברקמת השומן שלנו. בגלל ריבוי הארוחות אנחנו כלל לא מגיעים לניצול האנרגיה ברקמת השומן שלנו – השומן הבטני.

אישה אוכלת

אוכל דיאטטי עלול לגרום לבטן שלך לצבור יותר שומן. צילום: PEXELS

 

כמו כן, תזונה מורכבת ממזונות דלי קלוריות או דלי שומן גם היא לא מאפשרת שימוש באנרגיה של רקמת השומן שלנו כיוון שמדובר במזונות סוכריים. כאשר אנו צורכים מזונות סוכריים אלה הפעולה המתרחשת בגוף של השימוש באנרגיה הזו גורמת לנו להיות רעבים הרבה יותר מהר, מכיוון שמדובר במזונות שאין בהם מספיק קלוריות וסיבים תזונתיים ולכן אינם משביעים.

 

לא רק פוגע במראה אלא גם בבריאות: השומן

עודף של השומן הבטני עלול להיות מסוכן לבריאות שלנו, הוא מגביר מחלות וגם אנשים עם משקל תקין עלולים לסבול ממנו ובכך להסביר את הסיכויים שלהם לבעיות בריאותיות. אבל לא מדובר בגזירה משמיים שאנו צריכים להשלים עימה, אפשר להוריד את השומן הבטני.

 שבעה טיפים ליישום כבר היום להורדת השומן הבטני:

 

 

 

קטניות

קטניות – עד 25% מהצלחת. צילום: PEXELS

 

 

 

 

בהצלחה!

 

אביב גיל ועומר גיל (האחים גיל), אינם רופאים או תזונאים או דיאטנים קליניים מוסמכים, אלא מנגישי ידע לאורח חיים ותזונה טבעיים. התכנית לירידה במשקל בשילוב שינוי התנהגותי של האחים גיל ויגאל רווה היא בייעוצה ובליווי המקצועי של הנטורופתית, ענת לשם.

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו