Nikui_Fly
himalayaKrem_Fly

כיצד להפחית במשקל בטבעיות ובקלות

מאת: זהבית שטנר
זמן קריאה: 3 דקות
מה לעשות, כולנו אכלנו יותר מדי בחגים. אבל תהליך הירידה במשקל לא חייב להיות מענה וסיזיפי. צריך רק לספק לגוף את מה שהוא צריך ואז יורדת הכמיהה למתוק, הסרוטנין עולה והגוף מתנקה. 3 פריטי חובה לקראת הקיץ

האם דיאטת חומץ התפוחים יעילה? לא בטוח (123RF)

Nikui_IN

איך שלא נסתכל על זה, לא נוכל לברוח מהדמות הנשקפת אלינו בראי וגם מהעובדה הפשוטה, שבמהלך החג רבים מאתנו העלו בין 1-2 ק"ג בממוצע, זאת עוד טרם יום העצמאות בואכה שבועות.

העיקרון פשוט לכאורה: על מנת להפחית במשקל יש "לשרוף" יותר קלוריות מאלו שאנו צורכים, לעסוק בספורט, להוציא מהבית "אויבים", לאכול בשקיקה פירות וירקות ולהפנות את הגב לכל אותם מזונות עתירי הפחמימות, הסוכר והשומנים שיודעים להאיר לנו את האור ברגעים החשוכים, ולהמתיק לנו את החיים…

אז למה זה כל כך קשה???

אז זהו, שזה לא. לא רק שהתהליך לא חייב להיות קשה, הוא יכול אפילו להיות פשוט וקל, באמצעות 3 מוצרים נהדרים שיסייעו לכם לשכוח מעוגת השוקולד, הפיצה, הבורקס והפסטה עתירת השמנת:

קונג'אק גלוקומאן

שורש צמח הקונג'אק (Konjac) שמקורו באסיה (בעיקר בסין ויפן), נחשב לעשיר בוויטמינים ומינרלים כדוגמת ברזל, אשלגן, סידן, סלניום, זרחן, לצד כ-16 חומצות אמינו וחומצות שומן. אחד המרכיבים העיקריים של השורש הוא גלוקומאן (Glucomannan) – סיב מסיס במים ודל בחלבון ושומן, שניחן בכישרון מיוחד – יכולת להגדיל את נפחו פי 200, בשעה שבא במגע עם מים בקיבה. לכן אין זה פלא שהוא מעניק תחושת שובע ומלאות ואף מסייע בהסדרת פעילות המעי (נחשב לבעל פעילות לקסטיבית ולכן עשוי למנוע עצירות), ספיגת חומצות מרה והפחתת רמות הכולסטרול (LDL) והסוכר בדם.

כל אלו, הופכים אותו למוצר אידיאלי לכל מי שמבקש להפחית ממשקלו, כיוון שמסייע ותומך בהפחתה במשקל, מצמצם את הכמיהה למתוקים ופחמימות (ואינו מכיל סוכר), סופח שומנים ומסייע בסילוק פסולת ושומן. זאת מבלי לגרום לתחושת נפיחות או אי נוחות.

דיאטה כדורים

לאהוב את המשקל שלכם (123RF)

גרסיניה קמבוג'יה

מוצר מדויק למעוניינים להפחית ממשקלם, הוא "גרסיניה קמבוג'יה". הפורמולה מבוססת על תמצית גרסיניה קמבוג'יה – פרי טרופי דמוי דלעת קטנה וירוקה. קליפת הפרי מכילה חומר טבעי ופעיל בשם חומצה הידרוקציטרית (hydroxycitric acid), המכונה גם בשם HCA. מרכיב זה נמצא במחקרים כמסייע בשריפת שומן, המרצת המטבוליזם ודיכוי התיאבון. ככל הנראה, הוא מסייע בחסימת פעילות אנזים בשם CITRATE LYASE המשמש את הגוף לצורך ייצור שומן ופחמימות. בנוסף, הוא נמצא כמי שגורם לעלייה ברמות הנוירוטרנסמיטור – סרוטין, מה שעשוי להביא להפחתת התיאבון וכמיהה לפחמימות וסוכרים ואף להקל על מצבים של אכילה רגשית.

גרסיניה קמבוג'יה מומלץ לאנשים המבקשים להפחית ממשקלם בזמן קצר ולשמור עליו לאורך זמן, ללא תופעות לוואי (ואף מתאים לשימוש ילדים). בנוסף, מסייע בהפחתת שומנים בדם, בכללם כולסטרול וטריגליצרידים, איזון רמות הסוכר ואף למצבים של טרשת עורקים.

ניקוי פלוס

שינוי תפריט ואימוץ אורח חיים בריא יותר, יכול להשתלב בצורה מושלמת עם תהליך של ניקוי הגוף מרעלים שנצברו בחלוף השנים, כתוצאה מאורח החיים המודרני, הרגלי התזונה, חשיפה לרעלים (חומרי הדברה, חומרים כימיים, זיהום אויר), חשיפה לקרינה אלקטרומגנטית (מכשירים סלולאריים ומכשירי חשמל) ונטילת תרופות.

בין מרכיבי הפורמולה ניתן למצוא צמחים כדוגמת שכיסנדרה, פו-טי, גדילן מצוי, שן ארי, סרפד, תלתן אדום, כורכום ולפה, שהשילוב הסינרגיסטי של המרכיבים השונים הופך את הפורמולה לשילוב מנצח, ששום תכנית ניקוי ו/או הפחתה במשקל לא תהיה שלמה בלעדיו.

פורמולת "ניקוי פלוס" מבוססת על צמחים שהוכחו מחקרית כתומכים במערכות הגוף השונות ומסייעים בניקוי הדם, הכבד, מערכת העיכול ואף העור. מומלץ ליטול את הפורמולה לתקופה של כ-30 יום מדי שנה. האפקט החיובי של הפורמולה נמשך לאורך זמן גם לאחר גמר השימוש במוצר.

להגברת האפקט וסיוע בתהליך ההפחתה במשקל, מומלץ לשלב בין המוצרים השונים.

דיאטה כדורים

3 שחקני חיזוק חובה לירידה במשק (123RF)

ניסיון, ניסיון, ניסיון

שלושת המוצרים המעולים שנסקרו כאן: קונג'אק גלוקומאן, גרסיניה קמבוג'יה וניקוי פלוס, יסייעו לכם להכין גופכם לקיץ ולעבור את הדרך עתירת הפיתויים בשלום.

שלושתם הם פרי פיתוח מדוקדק של ד"ר שטנר Ph.D.ND, בעלת ניסיון של למעלה מ-20 שנה כמטפלת ברפואה משלימה (ד"ר לנטורופתיה, מטפלת מוסמכת ברפואה סינית, אירידיולוגיה, ארומתרפיה וכן בעלת הכשרה כקוסמטיקאית רפואית).

הניסיון הקליני והטיפולי הרב שצברה לאורך השנים, הביאו אותה לפתח סדרה של מוצרים טבעיים שנועדו לתת מענה לבעיות בריאות שכיחות, ובין היתר גם להפחתה במשקל ושמירה על משקל תקין לאורך זמן.  ד"ר שטנר היא בעלת מרכז "החיים היפים", הממוקם בראשון לציון.

טיפים נוספים להפחתה במשקל

• הפחיתו בצריכת פחמימות וסוכרים והעדיפו דגנים מלאים
• צמצמו את צריכת הקלוריות היומית שמקורה בפחמימות, לטובת צריכת חלבון וירקות
• הוסיפו לתפריט שמנים איכותיים בכמות מתונה (שמן זית, שמן קוקוס, אגוזים ושקדים)
• אכלו פירות בכמות מתונה (2-3 מנות פרי ביום)
• שתו מים כחצי שעה לפני הארוחה והימנעו משתייה במהלך האכילה
• הקפידו על תפריט מגוון ועשיר בסיבים תזונתיים
• אכלו לאט והקפידו על לעיסה איטית
• תיהנו משינה מספקת ואיכותית
• בחרו פעילות גופנית שתשמחו לאמץ ולתרגל 3-4 פעמים בשבוע
• השתמשו בצלחות קטנות, על מנת שלא להעמיס על מערכת העיכול

הכשרים

"קונג'אק גלוקומאן" – בהשגחת הרבנות בית שמש.

"גרסיניה קמבוג'יה"- בהשגחת הרבנות בית שמש – בד"ץ מהדרין.

"ניקוי פלוס" – בהשגחת הרבנות בית שמש – בד"ץ מהדרין.

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו