Thymoquin_Fly
supherb_Fly

שימו שמן - אבל בריא!

חנוכה כאן ונהרות של שמן נשפכים. מה בריא ומה חדש?
supherb_IN

חנוכה ידוע בתור חג משמין ולא בריא, אבל אפשר להשתמש במועד כהזדמנות ללמוד על חלופות בריאות וטעימות. מוצרים חדשים שאפשר לנצל לארוחות בריאות ועוד חידושים ברוח החג.

 

שמן בטעמים טבעיים

אולאה אסנס, מותג הבית של בית הבד של הגולן, עוסק בחקלאות זיתים אורגנית, מייצר שמני זית שונים, מהם מפיק במעבדותיו סדרה ארוכה של מוצרי טיפוח טבעיים לגמרי, לעור הפנים, לגוף ולשיער. חלק משמני הזית משולבים בשמנים של לימון בזיליקום ושום. כלומר, שמנים שאינם מיצויים.

שמני הזית המיוצרים בבית הבד של הגולן, מהווים אלטרנטיבה בריאה, חדשנית ושונה יותר, עם טעמים מיוחדים וטבעיים, לעומת שמני הזית הנפוצים בעולם המבוססים על טעמים סינטטיים המוזרקים לשמן. אל מנת הזיתים המוזנת למערך ייצור השמן מוסיפים כמויות משמעותיות של לימון, בזיליקום או שום. כדי לקבל מנה קטנה מאד של שמן לימון, שמן שום או שמן בזיליקום נדרשות כמויות יפות וגדולות.
תהליך עצירת הזיתים לשמן הופך לתהליך משולב של עצירת זיתים ולימונים ביחד, כך גם עם שום ובזיליקום.

התוצאה איננה זולה אבל מדהימה. לבד מהתרומה הבריאותית המהותית ישנה תרומה קולינרית של טעם וריח מעולם נפלא אחר.

 

להכין לביבות מכל ירק בקלות(לא חייבים לטגן)

חברת בי פטנט (Bpatent) המתמחה בפיתוח, ייבוא ושיווק של מוצרים וגדג'טים לבית ולמטבח, השיקה מוצר חדש בקטגוריית כלי המטבח: פומפייה מסתובבת רב תכליתית

מכשיר הפומפייה כולל 3 סכינים לחיתוך וגירוד: סכין פרוסות, סכין מגרדת גסה וכן סכין מגרדת דקה. המגרדת הגסה מתאימה להכנת לביבות, תוכלו לעשות בחירה בריאה יותר מתפוחי אדמה וללכת על קישואים או בטטה.

לביבות ירקות הן אופציה לחג. צילום רועי שר

 

הפומפייה קלה ומהירה להרכבה, מאפשרת עבודה בטוחה (נצמדת באמצעות ואקום למשטח העבודה) נוחה לאיחסון ונשטפת במדיח הכלים.

ניתן להשיג באתר החברה www.bpatent.co.il ורשתות ייעודיות כמו (ספייסז, 4chef, ועוד).

 

שמן בריא לעור – מורינגה לטיפוח במריחה ובבליעה

מיכל בלהנס מ"ספירולינה פול לייף" מספרת על שמן המורינגה: "במידה ואתם מחפשים מוצר טבעי אורגני ורב תכליתי, אתם חייבים להכיר את השמן הנפלא מורינגה.
בקבוק אחד של שמן מורינגה מחליף לכם מדף שלם של מוצרי טיפוח ועזרה ראשונה ומאפשר לכם ליהנות מאחד השמנים הכי שימושיים שיש על הפלנטה"

 

 

השמן מופק בכבישה קרה מזרעים של עץ המורינגה המופלא שהוא בפני עצמו סופר פוד רב עוצמה ומכונה גם "עץ החיים" מאחר ומטפל במגוון עצום של בעיות בריאותיות, מאוד מזין ותורם לשיפור איכות החיים.
שמן המורינגה הוא השמן היציב ביותר מבחינת חימצון ויש לו חיי מדף ארוכים ביותר של 5 שנים; מיכל מפרטת: "הוא חוסך לאנשים ובעיקר לנשים מאות שקלים בחודש כי מחליף מדף שלם של מוצרי טיפוח לעור הפנים ומוצרי עזרה ראשונה…תשאלו למה?  כי אפשר להשתמש בו גם במריחה וגם בבליעה.
הוא סרום פנים לאנטי אייג'ינג, עשיר בנוגדי חימצון וויטמינים E, A, מחליק קמטים, מגמיש את העור, מבהיר כתמים ופיגמנטציה, נעים למריחה, מתאים לכל סוגי העור ומייצר תוצאות תוך מספר ימים של שימוש".

לדבריה, הוא טוב לשימוש גם בבליעה – "הוא יסייע לכם במצבים של דלקת גרון, צרידות, יבלות במיתרי הקול, שיעולים, מניעת סרטן ואם עוד לא אמרנו מספיק אז יש בו עושר עצום של רכיבים אנטי דלקתיים כך שבטפטוף לתוך האוזן הוא מעביר ברגע דלקת אוזניים וכאבים, כאבי מפרקים, פצעים בפה (אפטות), זיהומים או נפיחות בחניכיים, גירויים בעור, יובש קיצוני והרשימה עוד ארוכה".

 

שמן אומגה 3 – שומרים על הים, הדגים והאיזונים האקולוגים

איציק ברדה, סמנכ"ל נייצ'רספרו ונטורופת למעלה מ-25 שנה ממליץ על אומגה 3 ומתמקד בפרטים הקטנים, שלטענתו עושים את כל ההבדל: "רבות נכתב על שמן אומגה 3 והיעילות שלו לגוף האדם אך עם זאת יש לציין שהמקור העיקרי שלו הוא מדגים, חברת קפסוג'ל בצרפת פיתחה את "ווגה מגה" שהוא הינו המוצר המתקדם ביותר בתחום תוספי התזונה המספקים אומגה 3 מהצומח. השמן הינו מיצוי טבעי ואיכותי ממיקרו אצה: סכיזוכיטריום – Schizochytrim,. השמן מכיל את שתי חומצות השומן החיוניות והנחקרות, EPA ו- DHA,  עטוף בטכנולוגית ליקפס החדישה ביותר, בה הכמוסות עם בועיות של חנקן ובכך קיימת מניעה של חדירת חמצן והתחמצנות".

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו