supherb_Fly
Thymoquin_Fly

חדשים, בריאים וטעימים של אוגוסט 2020

מיוגורט בשילוב שיבולת שועל ועד לגרנולה כוסמין - כל מה שחדש וטעים על המדף
Thymoquin_In

המדפים בסופרמרקטים הולכים ומתמלאים בחידושים. בעוד שיש כאלו סופר-מעובדים ועשירים בסוכר וחומרים משמרים, נחמד לראות שיש חידושים אורגניים, נטולי סוכר ובריאים. אז מה החדשים, הבריאים והטעימים של אוגוסט 2020? סקירה מעוררת תיאבון.

 

תנובה מרחיבה את סדרת יופלה GO המועשרת בחלבון ומשיקה את GO EXTRA

החברה השיקה סדרת יוגורטים המכילים 25 גרם חלבון עם whey בגביע; סדרת יופלה GO פותחה בשילוב מומחים בתזונת הספורט והכושר, ומהווה פתרון לעוסקים בספורט שמחפשים פתרונות נוחים לצריכת כמות גדולה של חלבון לאורך היום.

תנובה מרחיבה את סדרת יופלה GO, המועשר בחלבון עם WHEY, ומשיקה את GO EXTRA – יוגורט לבן טבעי שמועשר ב-25 גרם חלבון עם כמות WHEY משמעותית, עשיר ב BCAA המספק לצרכן כ-2.5- 2.8 גר' לאוצין למנה של 200 גרם (ליאוצין היא חומצת האמינו הקריטית ביותר לבניית שריר אפקטיבית).

בריא לדעת: צריכת מזון עשיר בחלבון מומלצת לאחר אימון גופני ובמיוחד לקהל המתאמנים העוסקים באימוני כוח לפיתוח שריר.

 

פטריות מרינה משיקות המבורגר טעים, טבעוני ודל קלוריות 

ההמבורגר החדש עשוי מ-54% פטריות.  "מי שלא יודע בתחילה שמדובר בהמבורגר שכולו פטריות לא מזהה שאין בשר בהמבורגר" מספר רוני סופר סמנכ"ל השיווק במרינה.

 

בריא לדעת: 9.4 גרם חלבון בכל המבורגר לא הולכים ברגל, והעובדה שיותר מ-50% מהמבורגר מורכב מפטריות טריות רק מחזקת את המסקנה: מדובר בבחירה תזונתית מעולה.

 

מותג NutraZen (נוטרה זן) משיק, לראשונה בארץ, סדרת גרנולה נהדרת מפתיתי כוסמין – "כוסמין קלאסי" ו"כוסמין עם פירות ואגוזים"
הגרנולות הפריכות והטעימות פותחו ויוצרו בישראל והן ללא תוספת סוכר לבן, חומרים משמרים, רכיבים מן החי, חומרי טעם וריח או צבעים וחומרים מלאכותיים. האריזות מאפשרות סגירה חוזרת, לנוחות השימוש ולשמירה על הטריות. .נהדר לשלב עם יוגורט, גלידה, סלט ירקות או פירות וגם ככה סתם, כנשנוש.

בסדרת הגרנולה המיוחדת 2 טעמים:

• כוסמין קלאסי: מכילה פתיתי כוסמין מלא, סילאן טבעי, אינולין, שמן קוקוס ושמן זית.

• כוסמין פירות ואגוזים: מכילה פתיתי כוסמין, גרעיני חמניה ודלעת, שקדים, קשיו, חמוציות, צימוקים, סילאן טבעי, אינולין, שמן קוקוס ושמן זית.

בריא לדעת: הגרנולות נטולות סימונים אדומים (לפי רפורמת המזון, יש לסמן מזון המכיל סוכר, נתרן ושומן רווי בכמות גבוהה).

 

"יופיקס" משיקה טעם חדש בסדרת ONLY המשווקת על ידי שטראוס: ONLY מעדן פרוביוטי ללא חלב עם תות

מעדן פרוביוטי טבעוני במרקם וטעם נפלאים, ללא תכולת חלב עם שיבולת שועל ובתוספת חיידקים פרוביוטיים, ללא מייצבים וללא צבעי מאכל; מצטרף לסדרת ONLY משופרת הטעמים הכוללת מעדנים פרוביוטיים עם אפרסק ועם אננס ומשקאות פרוביוטיים עם תות ופטל ועם תות ובננה.

 

המותג Free מביא את הבשורה בעולם חטיפי הבריאות בישראל – חטיפים לילדים

המותג משיק לראשונה חטיף בריאות לילדים שאינו מכיל סוכר ומ- 100% מרכיבים טבעיים! "ילדודס", מדובר בחטיף תמרים טבעוני בטעם תות בננה – ללא תוספת סוכר, ללא גלוטן, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל – ובטעם מעולה!( 99 קלוריות ליחידה).

בריא לדעת: מרבית הילדים צורכים מעל לכמות הסוכר המומלצת ביום ובחירה בחטיף ללא סוכר עדיפה על חטיפים עשירים בסוכר.

 

מותג התה הבינלאומי פומפדור משיק לקיץ 2020: חליטות קרות מפירות וצמחים ללא תוספת סוכר, ללא קפאין, ללא קלוריות!

המותג מתגאה להיות היחיד בישראל שייעודי להכנת תה קר. מדובר במהדורה מוגבלת בשלושה טעמים מרעננים: תות שדה תפוז, מוחיטו פירות יער, אפרסק פסיפלורה.

בריא לדעת: כשאנחנו במזגנים, קל שלא להרגיש את הצמא ולשתות מעט, דווקא בקיץ. שילוב של חליטות יכול לסייע בהגדלת צריכת המים היומית.

 

"רוצים את הטבע" מציגה את NATUREZA -מחית אורגנית קפואה של אסאי – פרי העל מהאמאזונס

החברה מגישה היישר למקפיא שלכם את הפרי המיוחד, המתאים להכנת שייקים, מיצים, גלידות וקינוחים, עשיר באומגה 3, 6 ו-9, ויטמינים, מינרלים ונוגדי חימצון.

בריא לדעת: שמירה על הפרי במקפיא היא לא רק נוחה, אלא גם משמרת את הערכים התזונתיים שלו.

"מלח הארץ" מרחיבה את סדרת מטחנות הפרימיום 'אקסטרא תבלינים' ומשיקה מטחנה חדשה בסגנון איטלקי – מרכיבים טבעיים בלבד

לאור הצלחת סדרת מטחנות הפרימיום "אקסטרא תבלינים', "מלח הארץ" מרחיבה את הסדרה ומשיקה מטחנה נוספת– מטחנת אקסטרא תבלינים בסגנון איטלקי. המטחנה החדשה מכילה 100% רכיבים טבעיים- 75% מלח ים טבעי ו-25% תערובת של תבלינים ועשבי תיבול טבעיים בסגנון איטלקי, בהם: פפריקה מתוקה, פלפל אדום, עגבניות מיובשות, אורגנו, בצל יבש, פלפל שחור, שום יבש, זרעי סלרי, פלפל צ'ילי, לימון פרסי, שורש סלרי, רוזמרין, מרווה, זרעי שומר, בזיליקום, זרעי חרדל, עלי דפנה וטימין.

 

חברת "תבואות", המתמחה במוצרי מזון אורגניים וטבעיים, משיקה "מיונז אמיתי אורגני"

המיונז עשוי מביצים מפוסטרות, ללא חומרים משמרים, צבעי מאכל או תוספת סוכר.
כשרות: פרווה, בהשגחת הרבנות הראשית לישראל ובהשגחת הרב מאור.

בריא לדעת: המיונז הינו ממרח שומני שכדאי לצרוך בתבונה.

 

תנובה ממשיכה להרחיב את מגוון המוצרים של יופלה ומשיקה ארוחה קטנה – יוגורט בשילוב שיבולת שועל

החברה מציגה יוגורט במרקם עשיר וקרמי עם שכבת פרי ושיבולת שועל בתחתית; פתרון אידיאלי לאנשים המחפשים מענה קליל, טעים ומשביע בכל שעות היום. במסגרת ההשקה יוצעו שלושה טעמים חדשים: תות, אפרסק ומנגו בכל גביע 10 גרם חלבון, התורם גם הוא לתחושת השובע.

בריא לדעת: שיבולת שועל נחשבת לבריאה במיוחד והתוספת שלה ליוגורט הופכת אותו לארוחה בהרכב מאוזן יותר.

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו