In2024_Fly
supherb_Fly

זהר צמח וילסון, CHHC, AADP, יועץ בריאות הוליסטית

מיקום: תל אביב ופרדס חנה-כרכור. אפשרות לייעוץ בטלפון ובסקייפ מוסמך ע"י ה-American Association for Drugless Practitioners. לימד והדריך במכון לתזונה אינטגרטיבית בניו יורק, בית הספר הגדול בעולם ללימודי תזונה. העורך המדעי של הספר "תזונה אינטגרטיבית" (הוצאת פוקוס).
In2024_Article















זהר צמח וילסון
שם פרטי ומשפחה: זהר צמח וילסון
מיקום: תל אביב, פרדס חנה-כרכור
תיאור העסק:
זהר צמח וילסון, CHHC ,AADP, יועץ בריאות ותזונה אינטגרטיבית. מייסד מרכז Alok Holistic Health בניו יורק. לימד והדריך ב-Institute for Integrative Nutrition בארה"ב. יועץ בריאות הוליסטית מוסמך על ידי ה-American Association for Drugless Practitioners. חבר ב- Psi Chi, אגודת הכבוד הלאומית האמריקאית בפסיכולוגיה. מגיש תוכניות הרדיו "יחסים טעימים" על תזונה הוליסטית ו"צעד אחד קטן" בנושאי בריאות ואקולוגיה.

תיאוריות דיאטטיות קונבנציונליות מציבות הגבלות ואיסורים שקשה לשאת לאורך זמן. תיקונים חפוזים שכאלה לא רק שאינם עושים דבר כדי לעזור לכם להשיג בריאות ואושר לכל החיים, אלא שהם גם לא חושפים את הנטיה הטבעית של הגוף לאיזון. הדגש שדיאטות שכאלה שמות על כוח רצון, מניעה, והכחשה, לא רק שאיננו נחוץ, אלא אף לא יעיל.

זהר צמח וילסון מסייע לאנשים ליצור את התוכנית הריאליסטית והממושכת שלהם להשגת בריאות מספקת ואופטימלית. יחדיו, לאט ובעדינות, עורכים היכרות עם מזונות ופעילויות. כשמתחילים להרגיש טוב יותר, להרגלים הללו תהיה נטיה טבעית להשתרש ולאפשר להרגלים הפחות בריאים להיעלם בצורה הדרגתית ונינוחה.

יעוץ הבריאות הינו חידוש ייחודי ומלהיב בתחום הבריאות והתזונה. בעוד שמרבית הדיאטקנים מתעסקים בקלוריות, פחמימות, שומנים, חלבונים, הגבלות, ורשימות של מזונות טובים ורעים, זהר עובד עם לקוחותיו כדי ליצור חיים מאושרים ובריאים בדרך גמישה, משעשעת, וחופשיה מהתכחשות ומשמעת.

כשמזונותינו משתנים, הכל משתנה.



פרטים ליצירת קשר:

טלפון נייד: 054-5248818

אימייל: zohar@zemach.org

אתר אינטרנט: https://www.zemach.org




הערה: הפורטל לתזונה בריאה Eatwell משמש כערוץ פרסומי בלבד ואין הוא ממליץ על מטפל כזה או אחר ואינו נושא באחריות כלשהי למוצר/שירות שניתן ע"י חברה או בעלי המקצוע המפורסמים באתר או בכלל.  

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו