Laisha_Fly
PassoverFocus_Fly

הצצה לעתיד המזון הבריא בתערוכת המזון של מכון היצוא ומשרד הכלכלה

התערוכה הווירטואלית הישראלית ISRAEL Culinary Show 2020 מושכת מפיצים ומביני עניין מכל העולם - כל המידע + הצצה למתכונים
In2024_Article

עוד שנים רבות ידובר על מגפת הקורונה, על פגיעתה בכל כך הרבה רבדים, אם בפרנסה, אם בכלכלה, בתרבות ובעשייה. אבל יש משהו אחד טוב שכן קרה בה והוא  שינוי אורח החיים , שקיבל תפנית חדה כשיותר ויותר אנשים ומשפחות עם ילדים החלו לצרוך  מזונות בריאים ואיכותיים.

ממחקר עולמי שנערך ע"י חברת Euromonitor עבור מכון היצוא, נמצא כי מזון נטול סוכר וגלוטן הפך להיות בן בית בבתים רבים, בשל העובדה כי אנשים בסגר שמו לב יותר לתזונה שלהם, התפנה יותר זמן ואנשים פחות הזמינו אוכל ויותר בישלו  ודאגו לתזונה של עצמם.

 

ישראל על המפה, ועל הצלחת

עוד נמצא במחקר כי סל הקניות בבית גדל באופן משמעותי ובגלל שיבושי הטיסות והסגר הממושך מדינות  פנו לספקים מקומיים ופחות לספקים מחו"ל.

מחר תיפתח תערוכת המזון  הוירטואלית ISRAEL CULINARU SHOW  שמשיק מכון היצוא בשיתוף משרד הכלכלה והתעשייה. במסגרת התערוכה יציגו מעל 40 חברות ישראליות ממגוון  מוצרים בתחום המזון, בדגש על מוצרי מזון ייחודים וחדשנים בתחום הבריאות.

התערוכה תתמקד בעולמות ה-  Health and Wellness ותציג דור של יצרנים אשר פיתחו מוצרים בהתאם לטרנדים העולמיים בקטגוריות הבאות: מוצרי בריאות, מוצרים טבעוניים, מוצרים אורגנים, תוספי מזון וויטמינים, תוצרת טרייה – Farm to Table, מוצרי Free From (ללא גלוטן, ללא חלב, ללא סוכר), תחליפי חלבון, סופר פוד ועוד.

"תערוכת המזון  הוירטואלית ,היא אירוע ראשון מסוגו בארץ ובעולם. תעשיית המזון הישראלי השכילה להתאים את עצמה לשינוים בדפוסי הצריכה ולטרנדים העולמיים. נושא המזון הפך להיות מרכזי בתקופת סגר הקורונה, העיסוק בו עלה  על סדר היום הציבורי, אנשים מבשלים יותר ועם זאת מתפתחת מודעות של צרכנים על השפעת המזון על הבריאות המודעות הגוברת של  צרכנים בעולם היא זו שמביאה  לשינויים בביקושים" אומרת אורלי מילינבאום מנהלת ענף המזון במכון היצוא.

 

בתערוכה יעלו שלל מתכונים בריאים, תוכלו לראות אותם, על קצה המזלג, בערוץ היוטיוב של המכון.

 

מתכון לסביח פריקי עם חציל

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו