supherb_Fly
Laisha_Fly

מצטרפים למסע של רודריגז?

בימים אלו נפתחת קבוצה ראשונה מסוגה בישראל, בה ד"ר רודריגז, מהרופאים הנודעים בישראל, ידריך קבוצה של משתתפים במסע בן 3 חודשים לשיפור דרמטי בבריאות, כתבה פרסומית
PassoverFocus_IN

כמה פעמים התחלתם תהליך של ריפוי/איזון/ניקוי ואחרי שבוע, חודש, חודשיים או במקרה הממש טוב 4-5 חודשים – איבדתם את הכוחות והרמתם ידיים? הפסקתם עם המלצות התזונה, התחלתם לאכול מכל הבא ליד, הפסקתם גם עם צמחי המרפא והותרתם אותם מיותמים בחלק הכי מרוחק של המטבח, כדי להיתקל בהם כמה שפחות. כי ייסורי מצפון על זה ששוב לא עמדתם במטרות שהצבתם לעצמכם –  כבר יש לכם למכביר. אין צורך שגם הצמחים, שבנוסף להכל גם שילמתם עליהם לא מעט כסף, יזכירו לכם איפה נכשלתם.

תהליכים של ריפוי, איזון ואימוץ אורח חיים בריא לא תמיד באים בקלות. לא קל לשחרר הרגלים, לא קל להפוך את החיים. אנשים רבים מצליחים לעשות שינויים שכאלה כשיש להם מסגרת תומכת, מפגשים שבועיים או חודשיים או דו חודשיים, שבהם הם צריכים לדווח על ההתקדמות שלהם. התחושה שיש מישהו שלוקח יחד איתם חלק מהאחריות – מאוד עוזרת. מישהו שמפקח, שבודק.

בימים אלו נפתחת קבוצה ראשונה מסוגה בישראל, בה ד"ר רודריגז, מהרופאים הנודעים בישראל לטיפול טבעי אלטרנטיבי, ידריך קבוצה של משתתפים במסע לשיפור דרמטי בבריאות.

המטרה: למנוע מחלה ולתקן את הגוף ואורחותיו לפני שהסבל, המחלות והסימפטומים מתחילים.

צאו איתנו למסע אמיתי במסגרת קבוצתית תומכת אשר בסופו תעברו שינוי אמיתי.

אנו נותנים הבטחה לשנות את אורח החיים שלכם. לא חייבים להתחיל את היום עם 8 סוגי תרופות ולבלות את שארית היום עם התמודדות עם תופעות הלוואי!

אפשר לרדת עד 30 ק"ג ויותר ולהיפרד מהתרופות לסכרת, לחץ דם ושומנים בדם.  זה אפשרי, אם רק תרצו.

מה כולל המסע?

משך המסע הוא שלושה חודשים. בנקודת היציאה ייבדקו כל הפרמטרים הקשורים בבריאותו של המשתתף, החל מבדיקות דם דרך משקל , BMI וכלה במצב הרגשי ועוד.

המשתתפים במסע יקבלו הדרכה מפורטת כיצד לקדם ולשפר את הפרמטרים האובייקטיביים והסוביקטיביים של הבריאות, זאת תוך כדי ליווי צמוד של ד"ר רודיגז וצוותו.

מדי חודש יבדק השיפור בכל אחד מהפרמטרים שנלקחו בנקודת היציאה עפ"י נסיוננו בטווח זמן של שלושה חודשים, השינוי אמור להיות לא פחות מדרמטי.
המסע כולל 4 מפגשים קבוצתיים.

הראשון בתחילת המסע, בו במשך שעתיים תועבר משנתו של ד"ר רודריגז וינתנו הכלים על מנת לבצע את השינוי.

בתחילת כל חודש תתבצע פגישה של משתתפי המסע ולבסוף פגישה מסכמת. סה"כ 4 מפגשים.

לפני המפגש הראשון יחולק ויאסף שאלון בריאות מפורט, הכולל בדיקות דם עדכניות כך שתינתן גם התייחסות אישית פרטנית לכל משתתף ובעיותיו האישיות.

כמה זה עולה?

1990 ש"ח לכל ארבעת המפגשים. בנוסף תינתן הנחה של 15% לתוספי התזונה שידרשו.

מיהו ד"ר רודריגז?

ד"ר ראול רודריגז, MD, בוגר הפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל-אביב ובתי ספר לרפואה בסין וביפן, הינו רופא קונבנציונלי שהתמחה ברפואה סינית וברפואה טבעית ונחשב לחלוץ המוביל את התחום בישראל.

לפני מספר שנים ייסד ד"ר רודריגז את מכללת מדיסין, שממנה יצאו אלפי מטפלים מובחרים בשיטות טבעיות, הפזורים בישראל ובעולם כולו.

שיטתו של ד"ר רודריגז מתרכזת בדחיקת הטיפולים האנטיביוטיים הסטנדרטיים לטובת טיפולים המבוססים על רפואה טבעית ואשר נסמכים על שילוב בין רפואה סינית עתיקת-יומין לבין רפואה מערבית מודרנית.

ד"ר רודריגז מאמין שבריאות והרגשה טובה יכולות להתקיים רק אם נשמור על הגוף שלנו נקי מרעלים, וישנן דרכים רבות לעשות זאת.

המסע לבריאות: תוכנית המפגשים

1. מפגש הכרות – במסגרת המפגש יעשה אבחון לפי בדיקות דם, שקילה
הדרכה מעשית, התאמה אישית

הרצאת פתיחה בנושא תסמונת מטבולית – רמות גבוהות של הורמונים וציטוקינינים מעודדי דלקת, כולסטרול  LDL וטריגליצרידים גבוהים. HDL נמוך, השמנה ובעיקר השמנה ביטנית, יתר לחץ דם, סמני דלקת עולים: CRP ESR .LDL, הומוציסטאין, חומצה אורית.

אסטרטגיה טיפולית והדרכה לתזונה נכונה

2. פגישת מעקב
שקילה
הדרכה נוספת
הרצאה בנושא זיהומים כרוניים במערכת העיכול – הרצאה שתעסוק בשיטות האבחון שיפור תזונה והתאמתה לטיפול, פגיעה בפתוגנים, שיקום פלורת המעיים חיזוק הגוף ומערכת החיסון, התמודדות עם רעילות, כלים טיפולים תוספי תזונה, המלצות תזונתיות למיגור התופעה. שאלות ותשובות

3. פגישת מעקב
שקילה
הדרכה נוספת
הרצאה בנושא בעיות שכיחות בעת שינוי התזונה – עצירות, הידרוקולוניקס, ניקוי רעלים
שאלות ותשובות

4. הרצאת סיכום
בנושא הדרכה על תזונה לחיים במטרה לשמר את ההישגים שהושגו במהלך המסע.

 

להרשמה:  03-6439355
הקדימו להרשם מספר המקומות מוגבל
המפגשים יתקיימו בסמינר לוינסקי    

 

לאתר של ד"ר רודריגז

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו