PassoverFocus_Fly
supherb_Fly

הכירו את הטחינולינה - טחינה עם ספירולינה

In2024_Article

מהיום קל לעבור משאיפות למעשים, להתמיד בתזונה נבונה ולשלב בתפריט היומי מזון בריאותי מועשר בסופרפודס כמו ספירולינה.
אין יותר צורך לרכוש ספירולינה בנפרד, בחנויות מתמחות, לאחסן בארון המטבח
ולזכור לשלב עם הארוחות,  כי מהיום הספירולינה נמצאת כבר בתוך מאכל יום יומי שכולנו נהנים לאכול: טחינה גולמית!

חדש. טבעוני. טבעי – טחינולינה

חברת ניליפוד המתמחה בפיתוח ושיווק מוצרי מזון בריאות ייחודי, משיקה מותג טחינה גולמית חדשני המכיל את אצת הספירולינה. המותג החדש – טחינולינה – (טחינה עם ספירולינה), מיוצר בישראל ברישיון ובפיקוח משרד הבריאות, נושא תו האגודה Vegan Friendly, מפוקח כמזון אורגני ע"י IQC ובכשרות הבד"ץ.
הטחינולינה עשויה מ- 100% רכיבים טבעיים ומכילה רק טחינה גולמית אורגנית משומשום מלא בתוספת ספירולינה (Clean Label). הטחינולינה מתאימה לתזונה נבונה, לצמחונים ולטבעונים. היא מוצעת ללא תוספת מלח, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל, ללא כולסטרול וללא שומן טראנס.
הטחינולינה היא לא רק מזון טעים ומפנק שכיף לאכול, אלא גם תוספת בריאותית המעשירה כל ארוחה בחלבון, סיבים תזונתיים, שומנים טובים, כלורופיל, נוגדי חמצון ומינרלים חשובים: מגנזיום, ברזל, סידן, אשלגן, אבץ ועוד.
השילוב הקולינרי והבריאותי בין הטחינה הגולמית לבין הספירולינה יוצר מזון חכם וטעים במיוחד. טעמה של הספירולינה משתלב באופן נפלא בטעם הטחינה והיא תורמת ניחוחות של טבע ירוק, רעננות ובריאות.

הטחינולינה מקלה עלינו את החיים, אין יותר צורך לרכוש לחוד ספירולינה ולזכור להשתמש בה כפי שרצינו. מהיום היא נגישה לנו בתוך אחד המזונות הכי אהובים וזמינים בביתנו.

בשתי כפות של טחינולינה ישנם כ- 360 מ"ג ספירולינה אשר שווים לתכולת קפסולה!

הספירולינה היא אחד המזונות העתיקים על פני כדור הארץ אולם המדע גילה את סגולותיה רק לאחרונה ומאז השימוש בה מתרחב והופך לעולמי כתוצאה מהשאיפה לסגנון חיים בריא.
צבעה הירקרק של הטחינולינה נובע מהכלורופיל הטבעי שנמצא בספירולינה. לכלורופיל תכונות דומות מאוד לתכונותיו של ההמוגלובין שבגופנו שאחראי על הולכת החמצן אל התאים. הוא מנקה את הגוף מרעלים, מחזק את הדם ואת מערכת החיסון ומשמש כנוגד חמצון עוצמתי (אנטי-אוקסידנט).
לספירולינה הרכב תזונתי עשיר והיא מוגדרת מזון-על (סופרפוד) מאחר שהיא מכילה 60% חלבון, ויטמינים, מינרלים, כלורופיל, נוגדי חמצון, אומגה 3 ו- 6 ועוד ערכים תזונתיים חשובים.

דרור הראל, מנכ"ל ניליפוד–טק: "הישראלים רוצים לאכול בריא ודואגים שגם הילדים שלהם יאכלו בריא. במקביל, כל ישראלי שני עוסק כיום בספורט, וחשוף לטרנד מזון הבריאות וכאן אנחנו נכנסים לתמונה. מהיום אין צורך לבלוע כמוסות או טבליות של תוספי מזון מכיוון שישנם מוצרי מזון יומיומיים טעימים שכולנו אוהבים כגון פריכיות, טחינה, ממרח בוטנים ומיצים טבעיים שתוספת הסופרפוד כבר בפנים וכך גופנו זוכה בקלות לתוספת תזונתית משמעותית ללא צורך לשנות את ההרגלים שלנו".

הוראות שימוש

מומלץ להוסיף את הטחינולינה ישירות על סלט, כריך או כל מאכל אחר וליהנות מהטעם הנהדר.
הוראות הכנה לסלט טחינה: לערבב כמות שווה של טחינולינה ומים קרים עד לקבלת מרקם רצוי. ניתן לתבל במיץ לימון, מלח, שום ופטרוזיליה.
זהו דור חדש של מוצרי מזון אשר מקצר עבורנו את הדרך ומנגיש יתרונות בריאותיים מיוחדים וחדשים בתוך המזון שאנו נהנים לאכול בין כה וכה.
מזון חכם מסוג זה, כגון טחינה משומשום מלא בתוספת ספירולינה, מתאים במיוחד לקצב החיים המהיר של 2018 שבו לצרכנים אין סבלנות אבל רוצים מזון איכותי, לא מעובד וזמין למאכל מיד.

 

טחינולינה – טחינה אורגנית משומשום מלא עם ספירולינה

הטחינולינה מכילה 2 רכיבים בלבד: טחינה גולמית אורגנית משומשום מלא וספירולינה.
עלות: 20 ש"ח
להשיג ברשת יוחננוף, בחנויות הטבע הפרטיות וברשתות המתמחות: ניצת הדובדבן, רשת טבע קסטל, טיב טעם, סטופמרקט.
לרשימת החנויות המלאה ניתן להיכנס לאתר האינטרנט של ניליפוד www.nilifood.co.il

 

תגיות:
רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו