Thymoquin_Fly
In2024_Fly

ד"ר ערן אשחר

ד"ר ערן אשחר N.D, M.P.H, נטורולוג, רופא היגייניסט. הקים את המרכז להיגיינה טבעית במטרה ללמד חולים בכל סוגי המחלות ובעיות הבריאות להבריא באמצעות כח הריפוי הטמון בגופם. ד"ר אשחר הוביל אלפי אנשים להחלמה וריפוי ממצבי מחלה לאחר שהרפואה הרימה ידיים, או הציעה תרופות לכל החיים או ניתוח מסכן חיים.
Thymoquin_In

 

 

שם פרטי ומשפחה: ד"ר ערן אשחר
מיקום: מושב מטע
תיאור העסק:
ד"ר ערן אשחר N.D, M.P.H, נטורולוג, רופא היגייניסט. הקים את המרכז להיגיינה טבעית במטרה ללמד חולים בכל סוגי המחלות ובעיות הבריאות להבריא באמצעות כח הריפוי הטמון בגופם. ד"ר אשחר הוביל אלפי אנשים להחלמה וריפוי ממצבי מחלה לאחר שהרפואה הרימה ידיים, או הציעה תרופות לכל החיים או ניתוח מסכן חיים. ד"ר אשחר עצמו נרפא ממחלה כרונית שבה חלה בגיל 9 לאחר שהולעט בתרופות "לכל החיים" והוצע לו ניתוח כריתה שממנו ניצל בעזרת ההיגיינה הטבעית.

הוא הרופא-ההיגייניסט היחיד בארץ המתחייב למסור למטופל את כל המידע על מצבו האמיתי ועל רמות הסיכון לבריאותו באמצעות ניתוח בריאות מקיף. הוא היחיד שאיננו נרתע לומר למטופל מה האמצעים המדויקים שעליו לנקוט כדי להבריא ממחלתו. הוא היחיד המציע כלי נוסף ומשמעותי, צום על מים, שהוא הכלי הטיפולי החזק ביותר שיש לאדם להחלמה מכל מחלה שהיא.

תחומי התמחות:

א. ד"ר לנטורולוגיה,N.D, טיפול במחלות פנימיות, מחלות עור והשמנה באמצעות גישת ההיגיינה הטבעית. מייסד ומנהל המרכז להיגיינה טבעית מדעי הבריאות והתזונה.
ב. מוסמך לבריאות הציבור (M.P.H) ומדעי הרפואה מהאוניברסיטה העב' הפקולטה לרפואה, הדסה.
ג. מומחה לתוספי תזונה והתאמתם לכל סוגי בעיות הבריאות ככלי טיפולי נוסף.
ד. ניסיון רב בטיפול בסרטן במצבים קשים בהצלחה רבה, באמצעות שילוב גישות שונות.
ה. מנחה ומשגיח על צום על מים, ככלי הטיפולי החזק ביותר שיש להחלמה מכל מחלה שהיא.
ו. מנחה סדנאות היגיינה טבעית וימי בריאות בכל הארץ.
ז. מומחה לתזונה וייעוץ לעוסקים בספורט תחרותי בכל הרמות.

ד"ר אשחר מפרסם את סיפורי ההחלמה של מטופליו באתר. המטופלים מוכנים לדבר עם פונים חדשים ולספר להם על החלמתם.

ד"ר אשחר ערן N.D (נטורולוג) M.P.H – מוסמך לבריאות הציבור ומדעי הרפואה. 

פרטים ליצירת קשר:

טלפון: 02-5337245

אימייל: eshkhar@bezeqint.net

אתר: https://www.dreshkhar.com

 

הערה: הפורטל לתזונה בריאה Eatwell משמש כערוץ פרסומי בלבד ואין הוא ממליץ על מטפל כזה או אחר ואינו נושא באחריות כלשהי למוצר/שירות שניתן ע"י חברה או בעלי המקצוע המפורסמים באתר או בכלל.  

 

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו