natu_Fly
Thymoquin_Fly

ד"ר ליאת אדרי

מיקום:פתח תקווה הלוחשת לתת מודע את סודות ההחלמה. ד״ר לביולוגיה רפואית אשר מתמחה במחלות הנובעות בין היתר מלחץ נפשי. מטפלת מוסמכת בדמיון מודרך וNLP. מרצה על אורח חיים בריא ומניעת מחלות
In2024_Article

ד״ר ליאת אדרי

מיקום: פתח תקווה


ד"ר ליאת אדרי בעלת תואר שלישי מאוניברסיטת תל אביב, לאחר מכן פוסטדוקטורט בפקולטה לרפואה בחקר הסרטן עם פטנטים בתחום זה ופוסט נוסף במכון וייצמן, תוך כדי לימודיה למדה רבות על תזונה וצמחי מרפא, על ליווי רוחני בתורת הנפש על פי הבודהה, דמיון מודרך וNLP.

כל אלו (ועוד רבים אחרים) הם כלים המצויים בארגז הכלים של ד"ר ליאת אדרי, לכדי רפואה אינטגרטיבית גוף ונפש. המזון הינו הדלק של הגוף ולכן חשוב שנבחר במה לאכול בתבונה, מתוך הבנה של המנגנונים העובדים בגופנו. הטמעת חשיבות התזונה הנכונה למניעת מחלות, לחיזוק מערכת החיסון הנלחמת עבורנו, להעצמת הרוח והנפש מתוך המשאבים הקימיים בנו.

שינוי אורח חיים מצריך עבודה שהיא בראשיתה שינוי מסגרות חשיבה ולכן זו אינה קלישאה שהכל מתחיל בראש. שינוי אורח חיים ואימוץ הרגליי תזונה, חיוניים עד מאד במיוחד כשיש כבר ביטוי בגוף, סכרת /סכרת הריונית , סרטן או בעיות בלב. בנוסף לתזונה הנכונה, שימוש בטכניקות להורדת המתח והחרדה חיוניות עד מאד משום שההורמונים המשתחררים בשעת מתח ולחץ מתחרים עם האינסולין על קישורו לרצפטורים, באופן הגורם לעודף של סוכר בדם .כשיש מעט אינסולין זמין הוא אינו מספיק להכניס את הסוכר לתאים, באופן הבא לידי ביטוי בגוף. באתר הבית של ד"ר ליאת אדרי תוכלו למצוא המלצות ממטופלים וקולגות, להכיר את ליאת אדרי ואת אופן עבודתה לעומק יותר.


פרטים ליצירת קשר:

050-8520296

הקליניקה ממוקמת בשכונת אם המושבות אשר בפתח תקווה רחוב ראשון לציון 10

הערה: הפורטל לתזונה בריאה Eatwell משמש כערוץ פרסומי בלבד ואין הוא ממליץ על מטפל כזה או אחר ואינו נושא באחריות כלשהי למוצר/שירות שניתן ע"י חברה או בעלי המקצוע המפורסמים באתר או בכלל.

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו